Huomenia kaikille! Tänään taas tällainen "aikainen" aamuvuoro |O Nää aamut ei vaan oo mun juttuja... Varsinkin kun on tottunut heräilee yhdeksältä...
Eilinen työpäivä meni onneks nopeasti et jos tänäänkin... ja kun on tää kamala väsymys häiritsee muutenkin, onneks eilen sai tunnin päikkärit
Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Kestoista tykkäisin mutta esikoisesta ne jäi pariin kokeilu kertaan, ei ollu mun juttu kuitenkaan. Sitä pyykkiä tuli muutenkin ihan tarpeeksi.
Mulla ei
oireita ole sen enempää ollut kuin esikoisestakaan... Rinnat ovat arat edelleen ja välillä vähän voimakkaammin. Paha olo on helpottanut, onneksi
Oksentaa ei ole onneksi tarvinnut. Ilmaa kertyy ja hajupäästöjä on
Ainoa ero esikoiseen on se että mulle tulee ihan kamalia finnejä ja kipeitä. Esikoisesta ei tullu yhtään...
Me ei olla kerrottu raskaudesta kuin äidilleni, veljelleni ja hänen puolisolle, minun äidin äidille sekä työnantajalleni. Ärsyttää vaan tää ku tarvii kahden tunnin aikanakin rampata vessassa 3 kertaa, että koska joku ei tietävä tajuaa tilanteen...
Ollaan päätetty että odotetaan niin kauan että koska joku kehtaa kysyä että oletko lihonnut vaiko raskaana
Mutta olis kiva et olis ollu np-ultra ennen ku joku äkkää... Niin olis paljon varmempi olo itelläkin
Me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, ei haluttu esikoisestakaan. On kivempi itsekin arvailla loppuun asti
Nimiä ollaan mietitty vähän etukäteen ja pojalle ois nimi valmiina, mut jos on tyttö niin etunimi on "hukassa" vielä
Paljon ehdotuksia olisi mutta tarttis "sopia" Emina (esikoinen) nimeen. Ei tarvii E:llä alkaa mut erikoinen nimi olis kiva myös toisella. Pojalle ei niinkään erikoinen nimi ole mut "vanha" (suvusta) kylläkin. Pojalle on paljon vaikeampi löytää/keksiä erikoinen nimi.
Miwwi peukkuja sulle, toivottavasti pikkuinen kyydissä pysyy :hug:
janlind & Tiltu-Ilmari 6+5
muoks. kirjoitusvirheitä korjailin