Hakutulokset

1. A

<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

Tervetuloa MariKoo!
  2. A

Piti kommentoida tohon varpajais juttuun vielä: Meillä isäntä ei ollu tuota edes ajatellu ennenkuin sen kaverit äkkäs asian ja vaati et varpajaisjuhlat vietetään, me kun ollaan kaveriporukan ekat vauvan saavat! Saa mies lähtee juhlimaan mut menee silloin kun olen sairaalassa, kotona haluun et on...
  3. A

heipsan! ajattelin et rustaan puumerkkini tähän väliin, ennnenkuin aloitan siivoamisen :D Onnea kaikille vauvansa saaneille äityleille ja isukeille :flower: :flower: Täällä olo oikein hyvä käden puutumista lukuunottamatta, oon nimittäin jo tottunu siihen.. supistuksista ei tietoakaan...
  4. A

Kirjoittelen pikaiset kuulumiset ennen kuin nukahdan koneelle! Kotiuduin n. tunti sitten ikean reissulta! selkä kipeenä kävelystä mut sain vaatehuoneeseen lisä hyllyjä ja olkkariin sohvapöydät + heräteostoksia Kaksi päivää on ollu ihan älyttömän turvonneet kädet, joista tänään aamulla...
  5. A

Onnea Salah vauvan haku reissulle! Niin ja onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :flower: Sain nukuttua pitkästä aikaa taas ilman vaivoja (paitsi pakolliset vessa reissut). kävin eilen hakemassa maalia ja ajattelin tänään mennä maalaa.maan pinniksen ja laittaa vauvan kanppeet...
  6. A

Onpas tullut taas tekstiä!! ONNEA kaikille vauvansa saaneille ja niille jotka ovat niitä menossa hakemaan! Viikonloppuna kävin sedän järjestämissä sukuhulabaloissa tutustumassa serkkuihin..piti olla vaan kolmisen tuntia mutta olo oli hyvä joten olinkin 15-22.30 välisen ajan! Pelotti ajaa...
  7. A

Onnea Odilelle Pikku-prinsessasta :flower: :flower:
  8. A

Tatjanalle super ISO :hug: On ihan törkeää ettei sua kuunnella, ihan vihaks pistää! Pysy vahvana!! :hug: :hug:
  9. A

Galupiin rv 33+1 sf 30 rv 35+2 sf 33 rv 36+1 sf 33,5 Mennään kovasti kohti yläkäyrää, jonka vuoksi oma th yrittää varailla aikaa painoarvio ultraan. Hassua ettei sijaistava lääkäri ollut juurikaan vauvan koosta kiinnostunut saatika et mahtuuko...
  10. A

Onnea vauvautuneille :flower:
  11. A

Huomenta vaan kaikille! Tääläkin huonosti nukuttu Yö takana.. heräilin joko suonenvetoon tai lonkkasärkyyn noin tunnin välein eikä mikään asento tai tyynymäärä auttanut, kunnes aamulla keksin ottaa panadolin ja multitabsin ja ah tätä autuutta! Pääsin sohvaltakin ylös ilman särkyä :laugh...
  12. A

Pirteänä uuteen päivään =) Tänään olis neuvola tuossa tunnin päästä. Sen jälkeen lähden viimeisiä vauva ostoksia hankkimaan miehen siskon ja sen kahden laspen kanssa. Pitäis ostaa viel kissasuoja pinnikseen! Äityli-84 oon Mäntsälästä. Mä jostain syystä, ehkä siks et en tuolla kättärillä...
  13. A

mitenkäs saatte noi masukuvat näkymään??? auttakaa |O
  14. A

Onnea Nuurikselle :flower: ja kiitos synnytystarinasta!! =)
  15. A

IIISOT ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :hug: ja Tsemppia Tatjanalle käynnistykseen.. Koska ensisynnyttäjä olen ja LA vasta 31.8 ois kiva kuulla mielipiteitä hyvinkään aluesairaalasta kun sinne näillä näkymin vielä olen menossa synnyttämään... siellähän vielä remppa kesken!! Siis...
  16. A

~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

ONNEA kaikille jotka ovat vauvansa kainaloon saaneet :flower: :flower: Kiialla ja scalalla aivan ihanat pikkuiset poitsut :heart: Meidän lääkäri kuulumiset tiistailta: viikkoja 35+2 paino +1100, nyt yht. 15,8kg tullu lisää turvotus ++++++ rr 110/54 pissan puhtaudesta ei tietoa...
  17. A

Onnea scalalle ja perheelle vaavista :flower: :flower: ja tervetuloa minskimania! Vointi on ollut paripäivää hyvä, oon saanu nukuttua vaikka poitsu pyörii mahassa ku hyrrä! Toissapäivänä siivouksen jälkeen tuli muutama supistus mut ne loppu onneks lyhyeen ku asettu aloilleen, muutenkin...
  18. A

Onnea vauvan saaneille :flower: :flower: Kävin vierailemassa heinäkuisissa.. :'( , itku tuli samantien!! Kamalaa että pikku Viljamille kävi niin! Ei kyllä soisi tuota kohtaloa kenellekään! Vointeja kaikille mammoille ja masuasukeille Antsu ja ippe 35
  19. A

HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

Qnsillalle osanottoni ja voimia jaksamiseen :'( , :hug: Elokuisten pinosta Antsu
  20. A

Lisäystä edelliseen Varmistin asian tutulta jonka tyttö aloitti eskarin viime vuonna... ei tarvinnut muuta mukaan kuin vaihtovaatteet, sisäkengät, ulkovaatteet!

Yhteistyössä