<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

Annilialle Suuresti Onnea Vauvelin Johdosta!! =) :heart: :heart: :flower:

nyt tosiaan jo elokuu.. ihanaa. Alkas vaan tulla.. Mäkin olin aika varma että heinäkuun puolella syntyy, niin oli neuvolan terkatkin ja lääkärit. mutta ei. jospa se tulis kuitenkin jossain vaiheessa.. ellei ole päättänyt jäädä asustelemaan...

mut tuntuu se uskomattomalta, käsittämättömältä, että kohta on vauva, mä olin kuitenkin ihan varma että tämäkin menee kesken, pelottaa edelleen jos jokin menee pieleen, ja koko alkuraskaus/keskiraskaus oli yhtä mylläkkää kun jännitti ja pelotti niin paljon ja kauhee stressi päällä ihan kaikesta.. ja nyt, neljä päivää La:han ja olo on kun ois puulla päähän lyöty.. :heart:

hyvää perjaintain jatkoa kaikille, ja voikaahan rakkaat kanssasisaret hyvin!! :heart: =)

t. Hosso Ja Iida 39+3

Annilialle suuret onnittelut! :flower:

Heitsu86: Mun neuvolatäti vahvisti käsitykseni, että esikoiset syntyvät todennäköisemmin lasketunpäivän jälkeen kuin ennen. Hänellä ei ollut kuitenkaan mitään prosenttiosuuksia tiedossa. Yksittäisen synnyttäjän vauva voi sitten syntyä milloin tahansa. Nämä todennäköisyydet koskevat vain suuria massoja.

Täällä alkoi ukostamaan. Onkin ollut painostava ilma koko päivän.

Mietin tässä, että pitäisikö alkaa pakkailemaan tavaroita muuttoa varten? Aikaa on vielä pari viikkoa, mutta jos vauva päättää kuitenkin vastoin edellä mainittua tilastoa syntyä ennen laskettuapäivää?

Marikki ja epeli 37+3

Tässä teille vähän synnytyskertomusta, miten pieni tyttömme päätti syntyä rv.38... :heart:

Sunnuntai-päivä oltiin veljen pojan ristiäisissä. Ei mitään oireita, mitkä ois viitannut alkavaan synnytykseen. Illalla sitten tultiin kotiin ja asetuttiin siinä sänkyyn, että aletaan yöunille. Yhtäkkiä aloin miettiä, että miten vauva ei oo liikkunut pitkiin aikoihin. Siinä sitten varmaan tunnin ajan heiluttelin masua, join mehua, kävelin ja pötköttelin, mut vauvan liikkeitä ei tuntunut. Masu vaan meni kovaksi.. Soitin sitten JKL:n äippäpolille ja nehän tietysti käski sinne tarkistuttamaan tilanteen. Noh, nopsasti vaatteet päälle, mies ja poika mukaan ja kauheata vauhtia JKL:ään. (matkaa n.40km). Huoli oli jo kova, mut äitipolille saapuessa vauva alkoi potkia. Tässä vaiheessa mulla lirahti lapsivettä housuihin, niin että kaikki kastui. Sitte otettiin ktg-käyrää ja kaikki oli hyvin. Aateltiin että pääsen kotia, mut lääkäri vielä varulta ultras masun ja katto kohdunsuun, ni olin 3 cm auki, vaikkei ollu supistellut kertaakaan!! :eek: No,koska oli yö, mä jäin sitte osastolle..

Seuraavana päivänä alkoi supistella tosi epäsäännöllisesti,eikä ollu ees kipuja. Mua ei kuitenkaa päästetty kotia, koska lapsivettä oli tihkunut, niin tulehdusten estämiseksi aloitettiin suoneen antibiootin laitto. Siinä sitten makoilin ja oottelin josko alkais supistelemaan. Tässä vaiheessa lääkäri sanoi, että jos ei itsestään ala syntyä,ni ti-aamuna puhkaistaisiin kalvot.

Illalla sitten supistuksia alkoi tulla n.6 min välein ja yhtäkkiä ne tiheni n. 2-3 min ja samalla aloin jo tuntea painon tunnetta. Minut vietiin äkkiä tutkimushuoneeseen ja olin 6 cm auki! Sitten vaan mies paikalle ja siinä ooteltiin synnytyssaliin pääsyä. Sairaalassa oli mielettömät ruuhkat ja mulle sanottiin, että 2 muuta äitiä on mun kanssa jonossa synnytyssaliin, että saas nähä kuka teistä sinne pääsee.. Kivut alkoi kuitenkin olla järkyttävät ja koska eka synnytyski oli nopea, minut vietiin saliin.

Salissa supistuskivut oli jo ihan kauheita. Itkin kivusta ja pyysin puudutusta. Sain spinaalin, joka ei kuitenkaan ehtinyt vaikuttaa, sillä vauvamme päätti lähteä syntymään ihan rytinällä. Kalvot puhkesivat ja pian alkoi jo ponnistuttamaan. Alle tunnin salissa olon jälkeen ponnistin ihanan pienen prinsessamme maailmaan!!! :heart: Kivut oli järkyttävät, mutta kun vauva nostettiin rinnalle, kaikki muu unohtui! :heart:

Synnytys oli siis nopea, mutta kivulias. Ehdin jo ajatella, että kaikki meni kuitenkin loistavasti, mutta mutta... Meille tuotiin siinä ruokaa ja syödessä aloin taas tuntea painontunnetta alapäässä. Kerroin asiasta kätilölle, joka ihmetteli asiaa, mutta ei silti heti siihen reagoinut. Minua alettiin viedä suhikuun, mutta olin pyörtyä siihen paikkaan. Kun sitten edelleen paineen tunne jatkui, kätilä alkoi painella kohtua ja sieltä tuli ihan valtavia hyytymiä!! :/ Minulle laitettiin heti peräsuoleen ja tippaan kohtua supistavaa ainetta ja olo oli ihan kauhea.. vuodin verta koko ajan runsaasti ja tajunta oli lähteä. Olin varma että kuolen. Kätilö paineli vielä 3 kertaa kohtua ja joka kerta tuli valtavia, melkein istukan kokoisia hyytymiä!! :eek: Onneksi lääkkeet alkoi ilmeisesti auttaa ja pikkuhiljaa hyytymät loppui ja olo alakoi parantua. Menetin verta 3 kertaisen määrän normi synnytykseen verrattuna ja minulle laitettiinkin heti suoneen 2 litraa jtn veren korviketta.

Monen tunnin makaamisen jälkeen minut vietiin vihdoin vauvan kanssa osastolle ja mies sai lähteä kotiin nukkumaan!! Toipumista hidasti vielä spinaalista tullut järetön pääkipu, minkä takia selkäytimeen laitettiin vielä veripaikka. Se onneksi auttoi ja eilen illalla päästiin vihdoin tytön kanssa kotiin... :) Maitoa tulee ihan valtavasti, lypsypumppu on nyt ehdoton.. Vauva on ollut ihanan rauhallinen ja kiltti, itkuääntä ei oo juurikaan kuulunut.. :heart:
Nyt sitten opetellaan arkea 2 lapsen kanssa.. :) :heart:

Tässä vielä kuvaa pienestä prinsessastamme: http://www.aijaa.com/v.php?i=2445087.jpg
:heart: :heart: :heart: :heart:

Onnea prinsessasta Annilialle ja perheelle! Mukava oli lukea synnytystarinaa, kiitos kun jaksoit kirjoittaa. Hurjan kuulosia noi verihyytymät mitä synnytyksen jälkeen tullut. :eek: Onneks kaikki nyt hyvin sekä äitillä että pikkuisella. :heart:

Laskin, että nyt on syntyny yhteensä 8 tyttöä ja 5 poikaa. =)
Saiko muuten äiti x9 tytön vai pojan? Menny multa ihan ohi... :ashamed:

kiinea, oliko teijän tytsyn mitat mitkä? Puuttuvat listasta. =)

Mansikka85, Sunkin kohdalta puuttuu tietoja: oliko rv ja syntymämitat mitkä kun pimu synty? Ja olisko la ollu mikä? =)

Ja siukko, paljos siellä suunnalla oli kertyny viikkoja ennen h-hetkeä? :wave:

Nyt laittelees saunakassia valmiiks. :wave:

Annilialle ja koko vauvaperheelle onnea! :flower:

Tuli muuten mieleeni... Tietääkö kukaan, milloin KOKSissa aletaan käynnistelemään jos muuten ei mitää tapahdu ja menee reippaasti yli lasketun ajan? Onks se tasan se rv 42..vai..?

Melluli ja Miksu 38+1

neitiperho
Valtavan suuret onnittelut Annilia :flower: :heart: :heart: :heart: Suloinen prinsessa :heart:
Kylläpä kuulosti hurjalta tuo sinun synnytyskertomus. Itsellä kun kuitenkin pelon ja innokkuuden sekaiset ajatukset koko synnytyksestä. No jokainen tietysti yksilö, mutta silti.

Aljanut tässä päivän mittaan tuntumaan paineen tunnetta myös tuolla alakerrassa. Jospa vaavi nyt edes sitten alkaisi olemaan alhaalla. Mieskin jo kyseli onko edes suppareita...no ei ole. Siis ei tässä sentään vielä edelleenkään synnyttämään olla lähdössä vielä aikoihin.

Nyt ruoka levolle...väsyttää

Meille syntyi tyttö!

Tiistai aamuna klo 6.10, syntyi tyttö maailmaan, tasan kaksiviikkoa etuajassa.
Painoa oli 4160g ja pituutta 51cm.
Synnytys käynnistyi kotona aamuyöstä lapsivesien menolla ja siitä vajaa kahden tunnin kuluttua oli vaavi jo syntynyt, eli tulikin sitten todella vauhdilla, joten kivunlievitykset jäi sitten saamatta :eek:
Voi vaan miettiä minkä kokoinen vauva olisi tullut jos olisi syntynyt täysiaikaisena ;)
Painoarvio aikahan oli varattu vasta keskiviikolle :)

Ihanaa kun on päässyt valtavasta vatsasta ja saa keskittyä vauvan hoitoon ja ihastella tuhisevaa nyyttiä :heart:

Voimia vielä raskaana oleville elokuiselle, teidänkin hetki koittaa pian!

Tervetuloa mukaan loppukiriin Melania :wave:

Sylintäydeltä Onnitteluja Annilialle ja kesämassulle tuoreista perheenjäsenistä :flower: =) Aivan ihana kuva Annilian tyttösestä =) :heart:

Pakko suunnitella huomiseksi ostosreissua vaikka Kodin Ykköseen ja Ideaparkkiin tms - sais tuuletettua noita ajatuksia hiukan... Neljä päivää laskettuun aikaan eikä päähän suurimmaksi osaksi mahdu mitään muuta kuin koska tapahtuu ja miksei jo tapahdu... :headwall: :D

kaneliomena ja Elmeri 39+3

Melanialle tervetulo toivotukset! Onko teille veikattu tyttöä vai poikaa ultrissa? :wave:

kesämassulle ja perheelle onnea uudesta perheenjäsenestä! :heart:

Hullua, nyt jo 15 syntynyt vaikka vasta elokuun ensimmäinen päivä. :p :heart:
Lisää vaan, niin päästään kaikki pikkuhiljaa eroon masuista ja saadaan palkinnot vaivoista ym. syliimme. =)

HooÄs ja taas masussa naksuva Pimatsu 39+0

Paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille :heart: :flower:

täällä masu pystyssä vielä kuljetaan :D välillä supistaa kunnolla, mut ei vielä lähtöä ole tarvinnu miettiä.
neuvolassa kävin maanantaina ja parin viikon päästä uudestaan, th sanoi et toivottavasti tulet vielä :LOL:
vauva tuntui pieneltä th:n mielestä, mut pieniä on edellisetki, nii samaa luokkaa on tääkin. alle kolmikiloinen.

nyt lähen laittaan kylpyveen lapsille. kohta niillä palaa pinna!!

triine 36+5

Vauvaonnittelut Scalalle pojasta, Mansikalle tytöstä, Kathamille pojasta, Siukulle tytöstä, Äiskälle pojasta, sekä Annilialle ja kesämassulle tytöstä!!!
Tosi paljon syntynyt vauvoja sitten viime käyntini, mutta johan se onkin elokuu. :D

Täällä on tehty remppaa viimeiset 3 päivää, ekana päivänä tuli jopa suppareita, mutta ei enää sen jälkeen, ja tosi vaikea uskoa, että LA on kolmen viikon päästä! Mahan koon lisäksi ei mitään merkkejä siitä, et synnytys olis lähellä. No, ehtiihän niitä vielä tulla, ja mukavaa nauttia lomailusta tässä, kun tietää, ettei ne ekat kuukaudet vauvan kanssa tosiaankaan mitään lomaa ole.

Eilen sain jopa äippärahapäätöksen, on vähän paremmat, kuin edelliskerralla =) .

Hossolle kihlaonnea! :flower:

Jennika: meillä esikoinen "kirjoitti" kannettavalla niin, et h-kirjain irtos... eli tuttu tunne, kun joku kirjain puuttuu...

Relatipat ei sopineet meidän esikoiselle lainkaan, vetivät mahan ihan kuralle, kun taas antibiootit eivät sitä tehneet. Vaan eihän sitä tiedä ennen kokeilua.

Perhehuonetta meillä ei viimeeks ollut. Synnyttäneiden osastolla on kuitenkin vapaat vierailuajat, mies sai olla siellä just niin paljon kuin halus. Enää KSKS:ssa ei edes ole perhehuoneita, vaan eipä me sellaista otettais muutenkaan.

Polikliniinen synnytys sen sijaan pitäis olla täällä mahdollinen, ja sitä olen tässä mietiskellyt. Ei tuo sairaalassa makoilu oikein kiinnosta, mutta tottakai täytyy ensin tietää oma ja vauvan vointi.

"Luomusynnytys" on myös herättänyt keskustelua. Muistakaahan jokainen, että kukaan ei voi koskaan etukäteen tietää, miten synnytys tulee menemään!! (no okei, ehkä suunniteltu sektio menee suunnitelmien mukaan :D ) Kivuilla pelotellaan etukäteen ihan liikaa ja yleensä kaikki kuvittelee ne paljon suuremmiksi, mitä todellisuudessa ovat. Ainakin jokainen synnyttänyt ystäväni on ihmetellyt, miten vähän synnytys loppujen lopuksi sattui! Kipeäähän se tekee, sitä tuskin kukaan kieltää, mutta kaikki on suhteellista. Mulla esikoinen syntyi pallon, lämpötyynyn ja ilokaasun avulla. Ponnistusvaihe meni ilman mitään kivunlievityksiä, sen jälkeen sain puudutteen kohdunkaulalle, kun ruvettiin tikkaamaan. En ollut etukäteen miettinyt "tarkkaa synnytysohjelmaa" vaan menin avoimin mielin. Ilokaasusta olin etukäteen kuullut pelkkää pahaa, mutta itselleni se oli taivaallinen!!! Se, että sen vuoksi oksensin, oli ihan mitättömän pieni juttu, sillä KAIKKI kivut hävisivät samantien. No, nyt on ilokaasun käyttö täällä lopetettu, uskon silti, että vauva saadaan maailmaan ilman että minun tarvitsee kärsiä mielettömistä kivuista. Sen näkee sitten, kun neiti tai herra päättää syntyä, mitä tarvitsen, ja miten paljon. Toivottavasti synnytys menisi sen verran helposti, ettei itse tarvitsisi olla lääketokkurassa, vaan saisin tuntea synnytyksen.

Sitten omaa napaa...
Tänään neuvolakäynti rv 36+6. Paino -900g, rr 122/74, sf 32,5cm (-0,5cm), vauvalla RT ja syke 145-150. Pää ei vielä kiinnittynyt, mutta esikoinen ei kiinnittynyt missään vaiheessa... Seuraava aika on 1,5 viikon päästä. Tätsy vaan sanoi, että voihan se olla, että oot silloin jo nyytti kainalossa. Arvio vauvan olevan la:na n.3,5-3,7kg, tämä siis täysin käsikopelona. Joku sijainen oli (vaihteeks).

Oma olo on ollut pirteä ja hyvä, lenkkeillään ja remppaillaan. Toisaalta olis ihan kiva päästä jo hoitaa vauvelia, toisaalta taas nauttia lomailusta. Kumpikin vaihtoehto on oikein kiva :D .

Ristiäisiä ei olla vielä juuri mietitty. Viimeeks oli n.15 vierasta ja kotona pidettiin, eiköhän suunnilleen samalla sabluunalla mennä. Toisia kummejakaan ei vielä olla kysytty, haluun kuitenkin kysyä kasvokkain, enkä puhelimessa, eikä nyt olla törmäilty missään.

Hemuli 36+6

Hello kaikille :)

ONNEA vauvautuneille :flower: :heart:

Tänään palasin vaunulta kotiin yksin, poika siis jäi mummin ja vaarin kanssa viikoksi sinne. Saan vähän "lomaa".

Matka vaunulle oli kyllä aika mielenkiintoinen. Pälkäneelle asti (meiltä parikymmentä kilsaa) oli kyllä aika kovat kivut ja ajattelin että olenko oikeesti tyhmä vai mitä kun lähden ajaan virroille asti vielä tässä vaiheessa. Sitten ne kyllä helpotti, mutta masa päätti alkaa painaan tonne alas niin että koko ajan oli kauhea pissahätä :kieh: . Perille kuitenkin päästiin ja reissu oli ihana, näin mun tätinikin ja hänen kaksospojat. Esikoinen nautti aivan täysillä kun oli kauheesti kamuja ja kaikkee :heart: . Hyvillä mielin jätin hänet sinne.

Nyt sais sitten masa syntyä, kun ei tarvis miettiä lastenhoitookaan :) . Olen nyt keskiviikosta asti pistänyt insuliinia aamuisin ja ei se näytä kyllä laskevan mun sokeriarvoja ollenkaan. Tänäänkin aamulla oli tosi kohollaan :( . Eikö sen pitäisi niitä laskea, ei kyllä mulla laske. Olin aamulla ihan raivona ja vielä tänään nostin sitä annosta. Saas nähä mitä ne siellä äippäpolilla tiistaina sanoo, jos toi insuliinikaan auta. Sillon otetaan tosiaan se lapsivesinäyte josta testataan se keuhkojen kypsyys.

Meillä ristiäisiin kutsutaan ihan vaan läheisimmät sukulaiset ja ystävät. Mutta kyllä niistäkin helposti kertyy parikymmentä henkilöä kun lapsetkin lasketaan.

Että sellaista tänne. Koitetaan nyt jaksaa vielä hetki, kohta meillä kaikilla on ihanat vauvamme sylissä :heart:

salah ja masa 36+4

HeippatiHei...elokuu jo menossa... :D

meidän Aaron täytti tänään 4-vee...ja kauhia ikäkriisi päällä :LOL: siis ihan oikeesti, aamu alkoi itkulla "äiti, mä en taho olla 4-vuotias, en haluu olla isopoika" :LOL:
piti löytää positiivisia puolia siit et on 4-vee.
sit vasta helpotti...

täällä on ANKARA väsymys ollu koko päivän, vaikkakin yö nukuttu ihan kunnolla..
tosin koko päivän on ollu sellaista menkkajuilintaa...ja vauveli liikkuu tosi vähän...sen verran kuitenkin, että tiedän että on elossa.. :whistle:

GALLUPPIA:
Sellaista piti kysyä, että jos sitä kolomen ässän metodia suorittaa, niin onko siinä seksissä väliä missä asennossa sitä suorittaa :LOL: ?
ja kuinka kuuma pitää saunassa olla, ja kuin pitkään siellä pitää pysyä ?
entäs siivous sitten, pitääkö sitä lattialla kontalleen luututa vai riittääkö seisoma-asennot?? :LOL:

Ja entäs jos ne ässät tarkoittaakin jotain ihan muuta, esim. suklaata, suihkuja, sokeri hattaraa, shoppailua (jota myös tänään harrastettu ;) ) , syömistä yms yms.
kuka ne on määränny mitä ne tarkoittaa.. :LOL:

Nyt lasten kanssa pelaamaan afrikan tähteä...

AE ja ukkeli 39+1

IIISOT ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :hug:
ja Tsemppia Tatjanalle käynnistykseen..
Koska ensisynnyttäjä olen ja LA vasta 31.8 ois kiva kuulla mielipiteitä hyvinkään aluesairaalasta kun sinne näillä näkymin vielä olen menossa synnyttämään... siellähän vielä remppa kesken!! Siis ne onnelliset jotka sinne ennen minua menevät tai joilla tuttuja jotka siellä olleet rempan aikana olis kiva jos ehditte/jaksatte kertoa kokemuksia!! En tiedä kuinka selkeästi osasin asian ilmaista mutta toivottavasti ymmärrätte :D

Ristiäisiä ei sen kummemmin olla suuniteltu yhdessä vielä. Kaipa me kotona pidetään pienimuotoiset... vanhemmat ja sisarukset eli noin 14 henkilöä, en tosin tiedä mahtuuko meijän kaksioon edes tuota määrää :LOL:

tervetuloa loppukiriin mukaan melania!:wave:

Antsu ja ylivilkas 35+5

poni06 Mulla kesti edellinen synnytys sen kaks tuntia ja sairaalaan myöskin matkaa 50 kilometriä, tunnin sisällä kotona tuli 7 supistusta, sit meni vedet ja heti lähdettiin, kun sattui olemaan yövieraita ja vajaa puol tuntia sairaalas kun poika synty.... Tuo matka sairaalaan kait tässä eniten ahdistaa, jos ois lyhyt matka, ni ei varmaankaan niin paljon arveluttais...

Ja niin Suuret onnittelut jo vauvansa saaneille :flower:

Antsu85: Missä päin asustelet jos Hyvinkäälle synnyttämään menossa? Mulla olis "oma" sairaala juuri tuo hyvinkää, mutta jostain kumman syystä halusin mennä Kättärille, kun aiemmin kaikki vaivat ym. hoidettu siellä.

Kävin siskoa viemässä sinne Hyvinkäälle lasten polille muutama päivä sitten, niin ei ainakaan kovasti näyttänyt remonttia olevan, ainakaan päällisin puolin..

Huomenta kaikille! :wave:
mies lähti just äskettäin töihin niin eipä tuo enää nukuta..tämäki masuasukki alkoi mönkiä ja nyttenki tuossa mutkeltaa, istuessa tuntuu et meinaa kiristää tuota alamassua.. niin hassulta näyttää kun heiluu tuo masu tuossa eessuntaassun. Yö meni.....taisin nukkua muuten kokonaan paitsi et heräsin juomaan wettä kerran..?? liekö "pahaa ennettä" että on saanu nukutuks. Ja enhän minä eilen jaksanu taaskaan siiwota, mut tuliki niitä aaltomaisia kiwuttomia supistuksia, hiukka woimakkaammin ku aiemmin niin eipä tuota oikein tehnytkään mieli..mutta jospa sitä waikka nyt alottelis kun kun pienempiki mies köllii wiel tuolla sängyn pohjalla! tekis mieli waihtaa werhoja ja pestä ikkunoita ja leipoa ja ja ja ja... wielä wiimeistellä kaikki ennen wauwan tuloa.. :whistle: aatella että pian on jo syksy..

Sone
AE

Seksi: Ei taida olla kovin montaa asentoa enää näillä viikoilla mikä ei menis akrobatiaks tai ihan yheks nauramiseks koko homma. :LOL:

Siivous: Ei mitään väliä kohan vaan huiskii menemään hirveetä tahtia :whistle: Minä olen alkanut tarpomaan metsäsässä ylämäkeen, se kuluttaa ainakin turhat kalorit jos ei muuta.

Sauna: Ei sitten mitään vaikutusta, supistukset vaan loppuu minulla jos meen saunaan! Keho rauhottuu.

Mie oon myös nukkunu pari yötä nyt suhteellisen hyvin, aika ihanaa. Mutta päivät oon silti ollu ihan viulu poikittain perseessä, tosi ärsytys herkkä. Mies jos yhdenkin väärän sanan sanoo niin alan räksyttää turpaani heti , en mahda sille mitään, sanoja vaan tulee suusta ulos..... Jotenkin vaan tuntuu että kukaan ei ymmärrä mitä miun päässä liikkuu.

huomenta

Täällä ollaan yksin kotona ja on tylsää. Mies on koko päivän töissä ja menin sitte herämään samaan aikaan aamuyöstä hänen kanssa ja tässä sitä kökitään. Ei oikein voi kellekään soittaa edes tähän aikaan tai mennä kahville :/ .

Yö meni taas ihan hirveeksi, oli kuuma ja koko ajan pissahätä. Nyt sentään sain sokert laskeen aamulla kun nostin taas insuliiniannosta. Jos se nyt vaikka sitten auttas.

Meillä ei ole seksiä harrastettu aikoihin, siivotessa huomaa mulla että tulee kaikenlaisia tuntemuksia, mutta mitään ei tapahdu :/ ja sauna välillä pistää supisteleen ja välillä ei huomaa mitään. Eli se mulla näistä kolmesta.

Eilen tuli hm vaatteet masalle, oli sitten justiinsa niin ihania kuin olin kuvitellutkin :heart: , nyt vaan pesukoneeseen ne ja kaappiin odottamaan käyttäjää :heart:

Kai mä yritän nyt sitten miettiä jotain tekemistä, vointeja kaikille :wave:

salah ja masa 36+5

Kesämassulle onnittelut!

Täällä myös tylsistyneenä yksin kotona. Mies lähti remppaamaan uutta asuntoa. Itse voisi lähteä keskustaan kiertelemään tai vaikka aktivoida koiraa, mutta väsyttää taas kerran. |O Nukuin ihan hyvin viime yönä, mutta silti väsyttää.

Minusta tuntuu, että kaikki supistukset ovat kadonneet. Olen tuntenut harjoitussupistuksia jo kuukausia, mutta nyt en ole huomannut yhtään pitkäään aikaan. Kivuliaista suppareista on vielä vähemmän tietoa. En ole tuntenut yhtään! Plääh. Haluaa myös. Toivottavasti alapäässä kuitenkin tapahtuu jotain. Ilkeitä pistoksia siellä kuitenkin tuntuu, varsinkin kävellessä.

Marikki ja epeli 37+4

Huomenta!!

Taas onnittelut nyyttinsä saaneille, Annilia ja Kesämassu :flower: :flower: en jaksa enää ees olla katkera, vaan onnellinen että joku sentään pääsee synnyttämään, se luo toivoa, että vauvat eivät jää mahaan, vaan niiden tarkoitus on oikeasti tulla ulos!!!

Viime yönä mieki nukuin taas tosi hyvin, nukuin 5h pätkän ja sit 4h pätkän :D , ja aamu alotettiin sillä yhden asennon ÄSSÄLLÄ :D , mutta vielä en ainakaan synnytä :LOL:

Vaaviki hyörii taas masussa.. ja eilen illalla taas tosi ilkeesti poras tota alakertaa.. mut ehkä se on hänen tyylinsä sitten tulla ulos, pikkuhiljaa poraamalla lisää tilaa, ja äiti pomppii sohvalla ylös alas, ku ei voi missään asennossa olla ku vihloo ja tuikkii :kieh:

eipä kai muuta tällä erää..

äiti lpr 39+4

Totean minäkin että elokuu, jipii! :D Ei jotenkin vieläkään usko että kohta ollaan nelihenkinen perhe :heart:
Eilen saatiin uusi kylppäri käyttökuntoon, tai siis suihku. Katto puuttuu ja lavuaarista se "syöksytorvi"..Mutta puhetta oli että ihan viimestään ennen vauvan syntymää se olis valmis ja huomennahan on 40+0 :LOL: Eli aikas tiukille menee aina nää meidän perheen aikataulut :snotty:
Onnea vauvautuneille: Äiskälle, Annilialle (ihana kuva :heart: ) Ja kesämassulle :flower: :heart: :flower:
Eilen vietiin poika taas mummulaan, josta lähtevät tänään aikasin mökille kun mun papalla on 75-vuotis synttärit. Olisin itsekin halunnut lähteä, mutta sattuu tuo LA aikas pahaan kohtaan ja sieltä on jonkin matkaa ajella tampereelle. Sitä paitsi mies on tänään ja huomenna töissä :| Kun pojan veimme sinne, saatiin koira vaihtokaupassa :D :headwall: Ihan kiva että koira edes täällä seurana, vaikka vinkui neljän aikaan yöllä jotain :kieh: Eilen kävin saunassa, ihan sillä että josko olis sillä jotain edistyksellistä merkitystä. Ei suppaillu sitten senkään vertaa mitä aiemmin, toisaalta koko illan tuli alapäähän semmosia viiltokipuja ja ihan kun joku olis pistelly jollain tikulla |O Eilen muuten päivällä tuli semmonen paniikin sekanen ilo kun luulin että lapsivettä lirahti. Ei tullut, valkkaria se oli ja lorina jatkui koko päivän ja vielä tänä aamunakin tulee edelleen. Niin että housut kastuu.. :/
Meillä toi poika ei oikein tajua tätä vauva juttua..Alkuun oli että jee sisko tulee(on siis päättänyt että tyttö sieltä tulee :D ), mutta nyt kun aikaa on kulunut niin on alkanu vähän puhuun että voitas oikeestaan jättää se vauva kotiin.. :whistle: Katotaan nyt mitä tästä tulee, alkuun voi olla aikas vaikeeta. Tein juurikin havainnon että nyt vähän niikun supistelis..! Menee oikeestaan tonne selkään..
Nyt kun toi koiruus on täällä, niin pitäs varmaan lähteä sen kanssa nauttimaan ulkoilusta :)
Jos tässä ei nyt viikonlopun aikana tapahdu mitään, alan buukkaan itelleni ja pojalle joka päivälle kauheen ohjelman. Päähän tässä muuten sekoaa :LOL: Sitten katokin Emeelia ettet ole synnyttämässä, me tullaan teitille kylään :D
Maanantaina neuvola, toivottavasti ei tarvis mennä :headwall:

f ja p 39+6.. :headwall:

Yhteistyössä