Hakutulokset

1. A

~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

Omia lapsia ei ole mutta työn puolesta muistelen et ei tarvii mitään erityistä... tietenkin varmaan riippuu kunnasta mut olen ymmärtäny et kynät ja kumit+värikynät tulee eskarin puolesta, penaalista en tiedä tarviiko! vaihtovaatteet reppuun, sisäkengät ja lapsi mukaan niin uskon riittävän...
  2. A

Onpas tullut taas tekstiä! Paljon onnea Mikkkalle tytöstä :flower: :flower: Kummeja meillä on mietitty mut ei päätetty. Kaipa molempien puolelta otetaan yhet kummit eli miehen sisko+sen mies ja minun pikku sisko tai veli.. Vaikeeta päättää kun haluaisin molemmat sisarukseni laittaa...
  3. A

Onnea Bella-Lumialle :flower:
  4. A

vihdoinkin sain nukuttua yöllä, vaikkakin pätkissä kun lonkkia särkee ja massua kivistää! Tullut ihan älyttömän paljon tekstiä! Näin aamutokkurassa en jaksanut kaikkea lukea, yritän myöhemmin uudestaan.. Meillä on tänään edessä tuo synnärille tutustuminen SK06 onnea :flower: Tervetuloa...
  5. A

ONNEA Kiia06 :flower:
  6. A

Viikonloppuna jääny kirjoittelut vähiin, joten yritän nyt :) ! viikonlopusta tullut vaan univelkaa. Eilen pyykkäsin ja siivosin koko päivän kun miehen vanhemmat tuli käymään illalla.. olikin sitte vieraiden saapuessa jalat kipeenä ja turvoksissa, selkääkin vihlo jumalattomasti! :'( Viime...
  7. A

Jouduin linnoittautumaan sisälle hellettä pakoon... takapihalla asteita lähemmäs 35! pyykipäivää meilläkin vietetään. Löysin aamulla ensimmäisen kerran poitsun jalat kun oli yöllä vaihtanut paikkaa yksiössään.. aloin jo epäillä ettei tällä jalkoja ollenkaan kun ei terkkakaan tiennyt missä...
  8. A

heissan! taas huonosti nukuttu yö takana. Heräsin kun lonkkia särki yöllä enkä saanu kolmeen tuntiin nukuttua :'( , aamulla ysin aikaa mies lähti autoa laittaa ja päästi kisupedot mun kimppuun...prk!! Tänään onkin sitten ollut muutenkin herkkispäivä. Neuvolakuulumiset: painoa +800 /...
  9. A

Ensimmäistä kertaa olen mukana keskustelussa, muutaman kuun olen seuraillut keskustelua! Elikkäs LA esikois pojalla olis 31.8. ja raskaus mennyt hyvin toistaiseksi!! =) Lemmikeistä: meille tuli tuossa 4 viikkoa sitten vastoin mun suunnitelmia kaksi suloista kissanpentua joilla ikää nyt n. 9,5...

Yhteistyössä