Iltaa elokuiset! Täällä ollaan vielä ja yhessä kasassa! :kieh: :headwall:
Supistelee ja mietin joka ilta että joko lähetään nyt ens yönä ja aamulla kumminkin herää sit (jos on saanut nukuttua) että joo eipä taaskaan supistukset tehnyt mitää.... Vaikka ovatkin välillä jo tosi kipeitä ja napakoita. Sitkeää tavaraa,..
Päivällä kävin jo lukees noin 6 sivua juttujanne mutta sitten lähin käymään äitin ja tädin kans kaupungilla ja jospa tuolla ravaamisella olis jotain vaikutusta... (supistaa parhaillaan,,, )
Onnittelut vauvan saaneille! Taas oli muutama nyytti saapunut maailmaan viime kirjotukseni jälkeen! :heart: :hug:
Moneen asiaan piti varmaan kommentoida mutta en muista enää puoliakaan... Hmm...
Niin siihen
väsymykseen ja pahoinvointiin: mulla päiviä jolloin ei lähe käyntiin sitten millään ja tekee mieli vaan maata. Ja nyt on alkanut muutamana päivänä oksettamaankin.
Tukisukista sektiossa en oo ikinä kuullutkaan moisesta vaikka esikoinen on leikattu vuonna 2003.... onko käytäntö vaan joissakin sairaaloissa tai tullut sitten vasta sen jälkeen??
Tänään oli
neuvola
Vakkari terkkari tullut lomalta ja ei hänkään uskonut sairaalan painoarvioon. Laittoi seuraavan käynnin neuvolas ens maanantaille jolloin 39+6 ja silloin katotaan kohdunsuulle ja päätetään jatkosta kun mua kumminkin koko ajan supistaa ja olo jo niin tuskainen. Ihana terkkari kun ymmärtää mua ihan 110%!!
Äitipolin lääkäri oli laittanut neuvolaan menevään tiedotteeseen maininnan suonikohjuista; tällä hetkellä hyvät ja rauhoittuneet!! MILLOIN MUKA?!?! JA KENEN JALOISSA? Mua ainakin kynsittää suonikohjuista ihan hirveästi ja kävely on välillä itkun takana kun ei oo helpotusta oli sukat/sukkahousut tai ei. Eikä lääkäri juuri kattonut mun jalkoja, ohimennen vilkaisi... eipä tainnut olla juuri kiinnostusta sillä lääkärillä.
Mitähän vielä... pää lyö tyhjää.. terkkarikin nauroi kun unohin kesken lauseen mitä mun piti sanoa!
unohan pian ittenikin jonnekkin....
No palaan kun taas muisti pelaa...
Mammaliini ja Api 38+6