Hakutulokset

1. A

***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

Meille syntyi poika 3.9. Paino oli 4160g ja 49cm, py 35,5 onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: en ehdi lukea vielä kirjoituksia, yritän myöhemmin ja kirjoittelen sit enemmän! Antsu ja ippe 5vrk
  2. A

***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

Enpäs saanut vauvaa vielä kotiin, itse kotiuduin juuri! testasivat 19.30(oltiin jo 8 h oltu osastolla) onko lapsivettä tullu... ei ollutkaan :( No mut supistuksia tullu tasasesti jo viitisen tuntia noin 5 min. välein!!! Takas sairaalaan jos lapsivettä tulee tai supistukset kovenee :headwall...
  3. A

<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

Alkuun onnea vauvansa saaneille :flower: :flower: Lapsivettä lorahti aamulla herätessä pöksyihin elikkä tänään lähden hakemaan vauvaa! Lähettelen paljon supistuksia teille muille, ja toivon että pääsette muutkin vauvan haku reissuun pian! Kiitos rouses tarinasta ja oikeassa olit...
  4. A

Onnea Heitsulle :flower: Mammaliini ihana kuulla et vauvalla ei mitään sinällään vakavaa ollut :heart: Jaksuja Upp :hug:
  5. A

Onnea kaikille vauvautuneille! :flower: :flower: Edelleen yhtenä kappaleena, en kyl muuta oletakaan enää. Muutama supistus on aamusta tullu, mutta loppuivat lyhyeen! Parempi vaan ettei vielä tule vauva kun miehen sijainti on kyseen alainen, se kun saattaa olla missä tahansa etelä-suomessa...
  6. A

onnea chilitin ja soma :flower: Päätin etten odota tätä masukkia ulos ennen syyskuun puoltaväliä :kieh: :laugh:
  7. A

onnea nea85 :flower: mammaliinille :hug: ja voimia! tänään oli toivottavasti vika neuvolakäynti. Niin ainakin ilmoitin th:lle :D Kaikki oli kunnossa ja sokerirasitus tulokset normaalirajoissa. Painoakaan ei ollut tullut ku 600g/vko eli yht. tullut 19,2 kg toivottavasti siitä jää...
  8. A

Onnea Triinulle ja perheelle :flower: Toivottavasti pääset hemuli tositoimiin :heart:
  9. A

Moikka! Tääläkin vielä yhdessä koossa ollaan. Onnea taasen kaikille vauvansa saaneille :flower: Joku kirjoitti tuosta sohvalla nukkumisesta.... kuulostaa tutulta! :laugh: Viime yönä heräsin vessaan kahden aikaa eikä uni enää tullutkaan sängyssä joten päädyin taas sohvalle. Tunnin...
  10. A

Onnea Kotiäiti32 ja syksyinenhaave :flower: Eipäs sitten lähdetykään mihinkään vielä :D Olokin on taas oikein hyvä. Tosin oon nukkunu melkein koko päivän Toivottavasti Hannele ja Bonus pääsette kohta hakemaan pikkuisianne Jabballe pajon voimia :hug: Tatjana tosi söpö tyttö
  11. A

hemmetti että olo alkaa olla epämiellyttävä :x Välillä vihloo niin perk....sti alamahasta ja poitsu kai kuvittelee syntyvänsä tuosta mahan päältä, on sellaset rallit meneillään! En usko et on supistuksia nää vihlonnat, mut ensikertalainen kun oon niin ei voi tietää!! :laugh: Kun aiemmin...
  12. A

Onnea vauvautuneille! :flower: On tosi kiva kuulla et Tatjana synnytys menny hyvin Alkaa olla sellanen olo et viikonloppuna tulee lähtö... on alkanu tulla uusia tuntemuksia tonne masuun! olis viel appiukkokin vaimonsa kanssa suomessa! En jaksa enempää kirjotella nyt :D Antsu ja ippe 38+5
  13. A

Moips! Voisin lähettää teille näitä vauvan liikkeitä mielelläni... on niin aktiivinen sen vartin verran tunnista et meinaa nahka revetä! Olin aamulla 7.45 tk:ssa sokerirasitustestiä oottamassa. Kasilta kun pääsin labraan niin jouduin sielläkin odottaman vartin et hoitaja tulee. Olin vähällä...
  14. A

Ainii tuohon kiukutteluun.. taitaa tuo sää olla osa syy siihen. Täällä etelä-suomessa oli eilen hiostava ilma jat tänään en vielä nokkaani ole ulos laittanut. Olen raivonnut kissanpennuille koko aamiun kun tekevät mun elämästä yhtä helvettiä... Nytkin kirjoitan kamala veskipaperi tuppo...
  15. A

Taivaannasta: en mäkään ihan noin pitkälle matkalle lähtis! Ite pystyn kyl autos istuu pitempiäkin matkoja niin kuskin kuin apparin paikalla mut oon niin lyhyt (160cm) ja maha on niin iso et kolahtaa rattiin jos sattuu kolari... siis turvavyöstä huolimatta! Ja on alkanu tuntuu et oon alkanu...
  16. A

Onpas tänään ollut hiljaista! Vauvautuneita onkin jo niin monta et en yhtään ihmettele :D Hiphei.. tein eilen illalla ensimmäisen havainnon supistuksesta kun olin koko päivän siivonnu ja illalla sain miehen ylipuhuttua harrastamaan sitä yhtä ässää... Ihanaa, ensimmäiset merkit et tää...
  17. A

Onnea pieniananas ja salah :flower: :flower:
  18. A

Onnea Poipille :flower:
  19. A

Onnea Vimppa ja Nefeli :flower: Täällä sitä kukutaan kun ei uni tuu millään.. on ihan älyttömän hiostavan kuuma
  20. A

On tylsää joten utelempas huvin vuoksi teiltä lapsen nimeen liittyen, että onko teillä suvussa kiertäviä nimiä tai nimi"perinteitä" (esim. vauvan nimi alkaa samalla kirjaimella kuin jompikumpi vanhempien nimistä tms..). Meillä miehen puolella on suvussa kiertänyt jo ties kuinka monta sukupolvea...

Yhteistyössä