Aamulla oli ulkona vaunuissa päällä toppahaalari, villasukat, lapaset ja normaali vaatekerta (body, paita, sukkikset ja housut). Nii ja pipo tietty. Nyt nukkuu pinniksessä toisia päikkäreitä päiväpeitto normaalivaatteiden päällä. =)
Hei
Meillä kävi 9kk pojan kans sillai et ei malttanu enää olla tissillä kun pullosta saa maidon helpommin ja nopeammin. Lopetin imetyksen pari päivää sitten kokonaan. On siis tottunu pullolle jo alusta asti kun on sillontällön isin kaa ku mä opiskelen. Vellit meillä uppoaa parhaiten joten...
Hei kaikille uusille :wave:
Huomasin tossa että joukko on kasvanu kovasti viimeaikoina. En oo kerenny kirjotteleen mitään kun ollu niin kiirettä koulussa. Tänne ei mitään ihmeempiä muuta kun että poitsu päätti lopettaa rinnan syömisen kokonaan..tuntuu hiukan haikeelta kun nyt se vauva-aika...
Hei
Kokemuksella voin sanoa että ei kannata antaa säännöllisesti pullosta maitoo (tai velliä). Meillä tosin 9kk ikänen jo mutta kun ajattelin itse päästä helpommalla ja antaa illalla velliä niin eipä enää rinta kelpaakkaan. Mulla se ei tosin enää haittaa jos maidontulo lakkaa mutta en antais...
Hei
Mekin ollaan mökkeilty varsin alkeellisissa olosuhteissa, eli ei vettä ja sähköö. Tosin kesällä on helpompaa kun voi pestä pepun järvessä. Kun lämmittää saunan joka ilta niin aamulla on vielä lämmintä pesuvettä joten se helpottaa pesua. Ja kosteuspyyhkeitä oon käyttäny pikkuhätiin...
Hei
Mä ostin pojallemme 80 senttisen haalarin ja ikää on joulukuun lopussa vuosi. Reiman sivuilta kävin kattoon niin vuoden ikäselle sopii 80 senttinen joten ostaisin sen ettei tuu maaliskuussa yllätyksii.. =)
Hei. Meillä murtui juuri samainen muovi-osa. Yritin vakuutusyhtiöltä saada uusia vaunuja mutta ei onnistunu. Vaativat jotain asiantuntijalausuntoa. Loppujen lopuksi mieheni teki alumiinistä uuden osan ja nyt vaunut toimii taas =)
Tästä ei nyt varmaan paljoo apua ollu mutta ihmettelen vaan...
No meillä poitsulla ikää 9,5kk ja ei vieläkään ryömi! Istumaan oppinu hiljattain (siis ei itse nousen mutta istuu kunnolla istutettaessa) navan ympäri pyöriny noin kuukauden tai puoltoista. Pakittaa myös hiukan. =)
Eli ei kannata olla huolissaan. Meillä käytiin fysioterapiassakin ja ihan...
Tervetuloa mukaan angelia
Kiva huomata et on muitakin vainoharhasii..määkin välillä kuvittelen että olisin raskaana mutta taitaa olla vaan syömisestä johtuvaa toi vatsan pyöreys :laugh: Mulla ei oo ees menkat alkanu vielä (poika siis9kk) joten aika epätodennäköistä se raskaaksi tuleminen...
Joo mäkään en saanu päivähoitopaikkaa pojalle läheiseen päiväkotiin ja pitäis palata keväällä koulun penkille. Hiukan v***ttaa tää touhu kun oikeesti päivähoitoo tarvitsevat ei sitä saa!!! Mitenkä viet pojan päivähoitoon kaupungin toiselle puolelle ilman autoo?!? :headwall: