Hakutulokset

1. T

Hyvä nokkamuki,Vinkkejä!!

Ainulla on sellanen nokkamuki joka pysyy pystyssä kaatuessaan ja jossa kaks kahvaa joista voi ottaa kiinni. Meillä toimii hyvin vaikkei poitsu ihan vielä itte osaa juoda.
  2. T

kantaako muut "selkä vääränä" pilttipurkkeja kaupasta?

Mä oon huomannu saman jutun. Kun laitan mausteita ruokaan niin maistuu paremmin. Neuvolassa en ees viitti mainita asiasta kun siellähän suositellaan että vasta vuoden ikäselle mausteita...
  3. T

Kun puuro ei kelpaa

Mistä noita saa?
  4. T

Hidas liikkeellelähtijä?

Täällä myös hidasliikkeinen poika :wave: Elikkäs ikää nyt 10kk ja ollaan käyty 2kk fysioterapeutilla kun ei 8kk neuvolassa varannut vielä jaloille, ei ryöminy eikä istunu kunnolla. Nyt on 2 viikon ajan ryöminy ja muutenki tapahtunu edistystä. Seisoo tukea vasten hyvin kun siihen asettaa...
  5. T

Kun puuro ei kelpaa

No voiko 10 kuiselle jo antaa leseitä, ym keittämätöntä viljaa? Poio: siistarkoititko että lisäät vauvajugurttiin sitä vauvan kaurapuurojauhetta vai normaalijugurttiin?
  6. T

Voiko perunasosetta pakastaa?

Mä tein kaikki tuoreena ja syötin samaa pöperöö aina kolme päivää. Ei sen tartte aina olla eri ruokaa kun vasta maistellaan. Sitäpaitsi ne soseet kiehuu itestään hellalla ja puolivuotiaalle ei tartte montaa pottuu keittää parin päivän satsiin. =)
  7. T

onkos muiden lapset jo unten mailla??

Ei toivoakaan..poitsu 10kk pirtee kun peipponen :(
  8. T

Kun puuro ei kelpaa

Hei meillä on sellanen ongelma että 10kk ikänen poika ei suostu enää syömään puuroo ollenkaan. Oon kokeillu kaikki vauvapuuroista normaalipuuroon ja mikään ei tehoa. Onko kellään muulla vastaavia ongelmia? Meillä syödäänkin viljatuotteet leipäpalojan muodossa 3kertaa päivässä. Ja velliä annan...
  9. T

Minkä kanssa minttuviina olis hyvää?

kaakaolikööri, maito, minttuviina= marianne
  10. T

Mitä syöt/juot juuri nyt?

Olutta&sipsejä
  11. T

Kuinka moni tuntee syöpään sairastuneita?

juu useitakin, mm täti ja anoppi :|
  12. T

Eskarilaisella TAAS päänsärkyä...

Mulla oli pikkusena usein pää kipee enen kun kävin silmälääkärissä. Karsastusta todettiin ja lasit sain. Pienellä ne kohtaukset ovat usein rajumpia. Nii ja mulla ne kohtaukset laukas tarkka työskentely ilman laseja, esim. lukeminen.
  13. T

Moniko palstalainen on naimisissa?

Naimisissa ollaan oltu 9kk ja eka liitto molemmilla =)
  14. T

Moniko on juonu kännit vitutukseen?

:wave: Eiks kaikki oo niin tehny?
  15. T

Imetyksen lopettaminen

Hei Kyselisi mitenkäs muilla on mennyt imetyksen lopettaminen? Kuinka kauan menee kun maidon tulo lakkaa? Oon lopettelemassa 10kk ikäsen pojan imettämistä ja tällähetkellä imetän max kerran päivässä. Välillä tuntuu että poika selvästi haluaa rinnalle mutta sitten ei kuitenkaan enää malta olla...
  16. T

Häihin pukeutuminen

Mulla oli keväällä siskon häissä 4kk ikäinen vauva mukaa ja vaatetus oli: musta suora hame, siisti tunikamallinen toppi ja musta jakku. Hyvin onnistu imetys eikä kilotkaan näkynyt. Jakku suojasi hyvin kuylmyydeltä.
  17. T

Vatsamakuulta selinmakuulle, milloin?

Meidän poika kieri vasta 9kk ikäisenä :D
  18. T

En ole täydellinen äiti koska:

Listataanpa sitten tälläsii asioita ton täydellisyyden vastapainoksi: 1. Lapseni ei syö 5 ateriaa päivässä 2. Imetin 'vain' 10kk 3. Ei ulkoilla päivittäin 4. Meillä syödään myös purkkiruokaa 5. Aion viedä 1v ikäsenä pojan tarhaan
  19. T

Lääkärit sai vaatimattomat 630 e korotusta

Lääkärien koulutus kestää 7vee (vähintään) plus erikoistuminen päälle, sairaanhoitajat opiskelee 3,5 vee että ihan syystä se palkka tulee.
  20. T

Joillekin vanhemmille on näköjään itsestäänselvyys, että lapsi saa ruokaa kyläpaikassa!!

Mun mielestä ei oo oikein niiltä vierailta lapsilta tulla kerjäämään ruokaa kyläpaikassa. Monessa perheessä toimitaan niin että ensin syötetään omat lapset ja sitten tarjotaan jotain pientä vieraille, tyyliin keksejä jä mehua tms.

Yhteistyössä