nikotiinipurkkaa
Vacca Foeda 13.10.2007 #27 En tässä koneella mitään. Mutta äsken söin kanatortillan (itse tehdyn) Sit join pari viskitömpsyä ja yhden siiderin :ashamed:
En tässä koneella mitään. Mutta äsken söin kanatortillan (itse tehdyn) Sit join pari viskitömpsyä ja yhden siiderin :ashamed:
jarna 13.10.2007 #28 Äsken söin 2 ruispalaa margariinilla, Kadet-juustolla , salaatilla ja tomaatilla sekä kamomillateetä.
Äsken söin 2 ruispalaa margariinilla, Kadet-juustolla , salaatilla ja tomaatilla sekä kamomillateetä.
SuurSyämäri 13.10.2007 #29 Syön minttu-suklaa Ballerinoja ja juon StowFord Press omena siideriä, NAM!
peppuliini 13.10.2007 #31 juon mehua enkä just nyt syö mittään, mut muuten on tänään kyl tullu herkuteltua...
. 13.10.2007 #35 appelsiinituoremehua, 2 voikkaria, toinen lauantaimakkaralla ja kurkulla, toinen juustolla ja tomskulla
appelsiinituoremehua, 2 voikkaria, toinen lauantaimakkaralla ja kurkulla, toinen juustolla ja tomskulla
vieras 13.10.2007 #41 Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää: Lontooraesuklaata Click to expand... mä myös!
Surkea Noita 13.10.2007 #44 Syön ei miltään maistuvia sipsejä ja juon appelsiinituoremehua.. Täällä siiderilakko jatkuu vielä alkuvuoteen.
Syön ei miltään maistuvia sipsejä ja juon appelsiinituoremehua.. Täällä siiderilakko jatkuu vielä alkuvuoteen.