Saanko udella minkä kokoinen tyttö teillä on? Meijän tyttö on myös noin 8kk, eikä näin hoikkaa tyttöä ole ennen tavannut. tai pientä ja siroa. Kokoa oli 7kk neuvolassa vaivaiset 7kg ja 64cm...pieni pirpana siis on kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja mamsu:Meidänkään 8 kk:n ikäinen tyttö ei suostu syömään puuroa eikä mitään itsetehtyä muutenkaan eli pelkkiä kaupan valmiita purkki-/tetraruokia syödään. Tyttö on todella hoikka eli syö myös näitä valmistuokia tosi nirsosti ja heti, jos on pienikin kökkö jossakin ruoassa niin taatusti oksentaa. Minä olen antanut vauvajugurtteja ja maistuvatkin välillä ihan hyvin.
Mä oon huomannu saman jutun. Kun laitan mausteita ruokaan niin maistuu paremmin. Neuvolassa en ees viitti mainita asiasta kun siellähän suositellaan että vasta vuoden ikäselle mausteita...Alkuperäinen kirjoittaja Kimalainen:Hei!
Meillä syötiin pitkän mökkikauden ajan purkkiruokia. Kotioloissa rupesin taas keittämään omia sörsseleitä eikä meinannut kelvata millään.
Peruna-jauhelihaa siinä maistellessani totesin, että pahaahan tuo on. Marssin keittiöön, lisäsin joukkoon vähän currya, paprikaa ja valkosipulia niin johan maistui .
Tajusin, että onhan se vauva tottunut kaikenlaisiin makuihin jo äidinmaidon kautta. Ei siis kelpaa mauttomat pöperöt, ei!