Meilläkin pojan lempiväri on punainen. Aikuisten ahdasmielisyyttä on jaotella noita tyttöjen ja poikien värejä ja iskostaa ne sitten lastenkin päähän.Alkuperäinen kirjoittaja kuutar:Ai miks punanen ei sovi pojalle... meillä 4-v pojan lempiväri punainen =)
Punainen on Ferrarin väri. Eli erittäin miehinen väri.Alkuperäinen kirjoittaja taataa:Sellasen perus punasen vois laittaa pojallekki mutta ei vaaleenpunasta. Sitäpaitsi punainenhan on miehinen väri; onhan autotkin monesti punaisia.
Tämä minustakin olisi ihan hyvä vaihtoehto tytölle sekä pojalle.Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Tuota puna-ruskeaa en, mutta tää menis molemmille
:attn: Samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Nina :Pidän kyllä pojillani punaisia vaatteita mutta toi oli jotenkin tyttömäinen pnainen, muuten kyllä kaunis puku
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Tuota puna-ruskeaa en, mutta tää menis molemmille
Muoks. Meidän pojilla on paljonkin esim. punaisia paitoja, mutta tuo haalari on jotenkin liian tyttömäinen
Tossa on kyllä vaaleanvihreä ja tummanharmaa... :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä tummansininen ja vihreä on selvästi enemmän poikamainen.
Meidän 1v 9kk kuopuksella on ihana vaalea enkelinkihara-tukka jota ei olla raaskittu leikata. Poika kulkee ihan tavallisissa "pojan vaatteissa" ja silti joka viikko ainakin yksi ihminen luulee tytöksi tuon pehkon takia... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Voisin pukea. Mun 5-vuotiaalla pojalla on punainen välikausihaalari, eikä ole koskaan tytöksi luultu.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ite olen sitä mieltä että vaaleen sininen käy niin tytölle kuin pojallekin, mutta punainen vaan tytölle. Kummalinen on ajatusmaailmani.
Miksei se punainenkin kävisi pojallekin!