Hakutulokset

1. Hironea

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

tamariini Tämän viikon perjantaina olis :) Toi katkonainen uni on kyllä niin inhottavaa! Mä omaan sen sortin unenlahjat jo ilman tätä raskauden väsymystäkin, että voin nukahtaa missä vaan milloin vaan :D Nyt mies ihmetteleekin että miten ihmeessä mä voin nukkua 4h päikkärit sohvalla ja...
  2. Hironea

Rockwell Ei hätää! Mulla sama tilanne. Sain siis vain todella haaleita viivoja testeihin ja olin myös ihan varma, että ei onnistunut. No pääsin polille verikokeisiin ja hcg arvot oli päiville ihan ylärajoilla! Lapsettomuuspolin lääkäri sanoi, että se on oikeasti ihan virheluulo se haamu...
  3. Hironea

Pakko hehkuttaa! Mä löysin kotidopplerilla nöttösen sykkeen! Hironea ja nöttönen 11+2
  4. Hironea

tamariini Mä käsittäsin ton niin, että kaksi pientä. Ensimmäinen tyttö, toinen poika. Eli jos se eka oli keskenmennyt tyttö niin tämä olis poika. Minun mielestäni heilumisen kestolla ei ole mitään merkitystä. Mä sain muuten ihan saman! ensin pyöri ja hidastui ja melkein pysähtyi ja sitten lähti...
  5. Hironea

Rockwell OI!!! Onnea!!!!! :heart: :hug: Hironea ja nöttönen 11+1
  6. Hironea

tamariini Joo, ei me päätetty jäädä tähän vanhaan, mutta se vaan ei menny kaupaks. Nyt sitten tehtiin välittäjän kanssa sellanen sopimus, että uudistetaan pintoja ja tehdään remppaa ja kokeillaan nyt kesällä uusiksi. Piha sauna menee kokonaan uusiks ja sisällekkin tehdään pientä...
  7. Hironea

Milli Mimosa Onnea plussasta! Itse samaa arponeena mulle todettiin hyvin ykskantaan polilta, että se on plussa jos on kaks viivaa ja sillä sipuli. :) Viivan vahvuudet tai muut niin ei merkkaa mitään eli onnea onnea :heart: Nerinah Tervetuloa joukkoon ja onnittelut sinullekkin! Fiidu Voimia...
  8. Hironea

Fiidu Voi ei :hug: Voimia viikonlopun odotukseen ja ennen kaikkea alkuviikon tapahtumiin. Meillä oli eilen ensimmäinen neuvola. Hienosti pieni on jatkanut kasvua ja syke läpätti terhakkaasti menemään. Äkkiä tää aika menee! Mutta sen sanon, että olihan sen sortin kolmannen asteen kuulustelu...
  9. Hironea

vauvatoiveinen :heart: todentotta, vihdoin minäkin pääsin tähän sakkiin :D viiu Voi vitsi! ihan menee jo myötäjännityksestä väristyksiä selkäpiitä pitkin! Tuutunen toi on niin totta! Mua peilistä katsoo enemmänkin ylensyönyt ja turvoksissa oleva mursu... ei tietoakaan mistään söpöstä...
  10. Hironea

Säihkiss Joo, samaa ne sano poliltakin. :) Lisäks tuossa laitteen ohjeessakin puhutaan aikaisintaan viikoista 12 ylöspäin. Onhan se silti makeeta hekumoida ajatuksella, että pystyy sitten itsekkin kuunnella. Voi vitsi! toivotaan nyt, että pahimmat liitoskivut helpottais!
  11. Hironea

Tamariini :D noissa neukkutädeissä on todellakin eroja! Tämä mun täti käski nimenomaan valita semmoiset leivät missä ei pellavaa ole. Ja kun kerroin syöväni tuota Alku - sadonkorjuu puuroa missä on pellavaa niin käski lopettaa heti. Eli mulle se ei sanonu mitään "ei suuremmassa määrin" vaan...
  12. Hironea

Tuutunen Juur näin. Se neuvolan täti vaan hoki, että kun laskee kierron mukaan niin... mut tosiaan kierron päivät ei merkkaa, kun on maljahedelmöitys sekä hormonituki kierrossa. Mä tilasin kotidoplerin. Olis tänää haettava paketti postissa. Netistä luin paljon myötä ja vastaan, joten otin ja...
  13. Hironea

Zoona Mä niin allekirjoitan ja tiedän tunteen!! Tietää, että pitäis syödä terveellisesti ja ei herkutella, mutta mutta... mulla lipsahteleen ihan samoin. Eilen soitin vielä aikaa neuvolaan ja täti kysyi painoa niin tuli olo, että ei herranjumala mä häpeän niin hirveästi... Mä siis syksyllä...
  14. Hironea

Oikein hyvää vappua kaikille! Meikä lähtee ultran kautta vappua juhlistamaan pitkälle viikonlopulle <3 Hironea ja nöttönen 6+6
  15. Hironea

Ricardina Se pentu olis just passelisti 10 vkoa. Palautui kasvattajalleen syystä, että "haukkuu kovin paljon"... eli kertoo kait enemmän ostajasta, kun mistään muusta. Mulle haukkuva olis ihan jees, koska haukulla työskentelevää työkoiraa siitä olisin haaveillutkin. Nyt vaan hyvin...
  16. Hironea

MelodyPop Sä sen tiesit :D Sillä hetkellä ku päivät jysähti 6+0 niin ai elämä tätä oloa!!! Vielä olen selvinnyt puhumatta suuremmin norjaa posliinimaljan äärellä, mutta nyt tätä kokoaikaista etovaa, pala kurkussa nieleskelevää ällöä oloa ei poista on syömättä tai syö kokoajan. Että kaipa tässä...
  17. Hironea

Ricardina Tosi kivoja linkkejä! Mä heti hukkasin eilen monta tuntia tehokasta työaikaa surffailemalla ja haaveilemalla kaikenlaisista kivoista mammavaatteista :D Ja voi vitsi noiden sun sokereiden kans : / Mut minkäs teet, ku on makee tyyppi niin on makee tyyppi ja sokrut on taivaissa :D...
  18. Hironea

Tuutunen80 Mä olen selvinny toooodella vähillä oireilla. Satunnaisesti tulee semmonen mahanpohjaan kurniva heikotus, mutta porkkanalla tai omenalla sen on saanu pois. Tissit on kipeät, mutta ne on olleet ihan ensimmäisestä elonva-pistoksesta lähtien eli k_a_u_a_n!!! satunnaista turvotusta ja...
  19. Hironea

Mä olen nyt kahtena aamuna ottannu noi omegat kesken aamupalan. Ensin puoli lautasellista puuroa ja sit kapselit nassuun ja loput puurosta. Nyt on ollut selvästi parempi näin. Ei etovaa makua ja huonoa oloa. :) Neuvot siis auttoi! Viiu Oi! sä olet jo noin lähellä poksahdusta :heart...
  20. Hironea

Sen verran tässä illalla piipahdin koneella, että mulla on multitabs raskaus omega-3. Heti huomisesta kokeilen tuota aamupalan kanssa ottamista. Mä normaalisti nappaan napit naamaan kotona ja menen töihin jossa syön sitten aamupalan rauhaksiin. Jospa mun moka on ollu ottaa ne tyhjään mahaan...

Yhteistyössä