Milli Mimosa Pienet kivut ja tuntemukset kuuluu asiaan. Sekä molemmin puolin että toispuoleisesti. Itselläni alavatsan lihakset kinnailee ja tulee semmosia viiltäviä kipuja, ettei uskalla liikkua. Menkkajomotukset ihan normikauraa, samoin repäisykivut aivastaessa tai nopeissa liikkeissä (ei enää tosin). Jomotteluja ja tuntemuksia siinä mielessä vaikka muille jakaa. Jos ei olet jatkuvaa ja kipulääkkeittä selviää, niin en olisi yhtään huolissani.
Hironea Listat... Mulla oli edellisessä taloprojektissa ehtona, että ei varppina muuteta sisään ennen kuin listat on laitettu. Muuten ne ei ikinä tuu valmiiksi. Noh, pakko oli parista listasta myöntyä ja ne tosiaan kans laitettiin sitten vasta just ennen talon myyntiä.
Niin normihomma... Toivottavasti teillä remppa auttaa ja saatte tönön myytyä! Inhaa kun on konkreettinen aikaraja, mutta toisaalta kuten meilläkin ton tilan vähyyden suhteen, niin on kyllä niin kiva ja ihana aikarajan asettaja, että ei siitä valita.
Zoona Nuo ruokajutut on minusta vähän semmoisia, että niillä saa kyllä oman kuuppansa aivan jumiin jos liikaa niitä miettii. Koita muistaa, että ei nuo haitalliset ruoka-aineet (poislukien selkeet ruokamyrkytykset, listeriat ym.) ole sellaisia, että silloin tällöin syötynä aiheuttaisi mitään vahinkoa. Ne suositukset on kuitenkin vedetty niin idioottivarmoiksi, ettei vain tule sitten mitään sanomista mistään. Pääasiassa kaikki on kielletty, mitä ei ole todettu turvalliseksi (eli siis välttämättä edes tutkittu). Ja vaikka tietyt ruoka/lisäaineet ovatkin todistetusti haitallisia, niin ne määrät... Jos nyt syöt kiinalaista kerran viikkoon, niin siitä tuskin on sikiölle haittaa. Eri asia olisi, jos kiskoisit natriumglutamaattia 6 kertaa päivässä isoja määriä. Kun niitä haittavaikutuksia eläimillä testataan, niin määrät ei ole ihan yhden ruoka-annoksen mukana tulevia saantimääriä... En tarkoita vähätellä pelkojasi tietenkään millään tavalla, enkä tarkoita että ruoka-asioissa pitäisi olla ihan välinpitämätön. Mutta kannttaa olla itselleen vähän armollinen ja muistaa, että aika pahasti saa syödä pieleen, että onnistuu itse ongelmia aiheuttamaan. Tsemppiä! Toisaalta jos se morkkis iskee vain keskiviikkoisin, niin ei se silloin kauhean kokonaisvaltaisesti arkea häiritsevä juttu ole.
Rockwellille ihan hurjasti onnea! Ihanaa kun pääsit tälle puolelle! Tästä se lähtee... :heart:
Mun täytyy sanoa, että allekirjoittaneelle oli ihan lottovoitto toi sydänäänten kuuluminen. Olo on ollut niin seesteinen ja hyvä sen myötä. Ainoa vaan, että ny on niin innoissaan, ettei keskittymisestä arkeen meinaa tulla mitään. Samalla tietenkin kaikki lapsiin liittyvät asiat on mielessä koko ajan. Meillä on ollut aika hyvä balanssi jo monta vuotta tässä uusperhekuviossa, mutta nyt kun pieni mahassa kasvaa, niin sitä herkemmin ottaa puheeksi asioita, joita itse tekisi eri tavalla. Toki minäkin meillä miehen lasten kasvatukseen olen koko ajan vaikuttanut ja tuonut oman panokseni, mutta aina kuitenkin jättäen ikään kuin sen viimeisen sanan ja päätäntävallan miehelle. Hänen lapsiaan kun kuitenkin ovat.
Mietinkin aina välillä, että mitenhän tää balanssi sitten tulee horjumaan kun on yhteinen lapsi kuvioissa ja minä haluankin ehdoin tahdoin jotkut asiat hoitaa omalla tavallani... Tulee olemaan yhdenlainen opettelun paikka.
Samalla kuitenkin olen niin onnellinen, että tuo ukkokulta on tuommoinen kokenut konkari.
Se osaa olla kanssa niin ihanan maanläheinen ja järkevä. Ei hötkyile turhasta ja on villee kuin viilipytty. Ja niin jotenkin itsevarma tekemisistään jne. Tiedän, että se tulee olemaan tosi iso apu itselleni vauva-aikana, kun ihan varmasti sitä kyseenalaistaa omaa osaamistaan ja murehtii yhtä jos toista. :heart:
Pitkä stoori, mutta eipä tänne tänään kummempaa. Piti käydä aamulla labroissa, mutta pissahätä oli niin kova, etten kyennyt odottamaan labraan asti. Niinpä ajattein mennä nyt sitten päivällä kunhan saan pidäteltyä tarpeeksi pitkään.
tamariini 10+1 (9+1) /Työnimi meillä kyllä on ollut jo ennen tärppiä, mutta en suostu sitä tohon kirjoittamaan ennen ultraa.
Taikauskoa...