Onpas tänne tullut paljon tekstiä, kivaa!
Liljah myös minulla vaihteli välillä päivittäin tuntemukset rinnoissa. Ja vaihtelee edelleen
Uskon, että se on ihan normaalia!
Maijaz onnea plussasta ja mukava kuulla, että ultrassa on kaikki ollut hyvin! Tsemppiä pahoivoinnin kanssa, toivottavasti et saa siitä pitkäaikaista seuralaista.
Maybelle minä kans käyn Helsingissä neuvolassa ja hyvin olen saanut aikoja tähän asti. Onkohan sitten viimeisten kuukausien aikana tullut enemmän plussia kuin oman raskauden alussa. Tsemppiä myös sinulle pahoinvoinnin kanssa!
Zoona minulla kans oireet vaihteli välillä tosi paljon. Juurikin noilla samoilla viikoilla kuin sulla nyt, mulla tuli välissä oireettomia päiviä, jolloin oli täysin samat ajatukset kuin sinulla. Muuten olikin sit 24/7 pahoinvointia... Mietin myös dopplerin hankintaa noihin aikoihin, että sais sydänääniä kuunnella ja se mahdollisesti helpottais pelkoja. On tämä raskaus yhtä oman kehon kuulostelua koko ajan, liiakseenkin
Äitiysvaatteita olen ostanut H&M:lta. Tai lähinnä parit housut ja yhden paidan. Pian pitäis kyllä ostaa lisää, kun vanhatkin löysäksi tarkoitetut vaatteet venyy ja paukkuu. Oletin, että äitiysvaatteita ois useammassa liikkeessä tarjolla, mutta muualta en itse löytänyt kuin H&M.
Hironea mulla kans sama ongelma kuin monella muullakin täällä kalaöljykapseleiden kanssa. Otan illalla nukkumaan mennessä vitamiinit ja kalaöljyn eikä ole röyhtäyttänyt! Tai sit nukkuessa en vaan huomaa
Mulle toimii tosi hyvin. Syön samaa merkkiä kuin sinäkin.
Säihkiss mistä saa äitiyssukkahousuja? Semmosia olen kaipaillut, mutten ole löytänyt. Onko siis ihan H&M:llä?
Ja ehdotus viikkojen lisäämiseksi loppuun on hyvä
Tuutunen80 mahtavaa, onnea ihanista ultrakuulumisista! On se vaan niin hurjaa ja ihanaa nähdä pienokainen ja saada tietää, että kaikki on hyvin. Minusta ekalla kerralla ultrassa tuntui tosi epätodelliselta, että pienen pieni ihminen majailee minun sisällä.
MelodyPop voih miten en tajunnu oman oksennuskauden aikaan tuota hedelmäsosetta! Ois ollu huippu! Ite söin aina viilin kauheaa kyytiä herättyäni, että se pehmentäis oksun happoja eikä kurkku ois niin palanu. No sekin auttoi, mutta hedelmäsose ois ollu kyllä kova sana silloin.
Ite harkitsin kans sitä doppleria, mutten uskaltanut hankkia, ku oon niin kova huolehtimaan kaikesta, että oisin kans alkanut stressaamaan, jos en sydänääniä olisi kuullut. Mutta niinhän se on, että edessä oleva istukka vaimentaa kovasti pienokaisen sydänääniä. Kaverilla eteni raskaus hyvin pitkälle ennen kuin neuvolassakaan ääniä kuulivat.
Ricardina onko sinulla mitään uutta mahdollisen raskausajandiabeteksen suhteen, oletko saanut siihen lääkityksen? Ymmärrän kyllä, että ko. diagnoosi aiheuttaa murhetta, mutta kuten sanoit, onneksi meillä terveydenhoito täällä pelaa ja vauvalle asiasta ei ole vaaraa
ON. Täällä parhaillaan yritetään pakata tavaroita ja rempata uutta asuntoa. Viikonloppuna ois tarkoitus muuttaa, mutta saapas nähdä. Töiden jälkeen ollaan yötämyöten oltu vielä remppahommissa ja väsy alkaa olemaan aika hurja. Mulla on viimeiset viikot supistellu ja kipuillu maha, niin kauheasti musta ei miehelle ole apua ollut :/ ihan kamalan huono omatunto, kun toinen joutuu niin paljon tekemään enkä voi auttaa. Ja kaiken lisäksi mies loukkasi jalkansa tänään niin saa lisää jännittää, että onko siitäkään muuttamaan. Nooh, onneksi nää on vaan arkisia murheita väsymyksen keskellä ja isommat asiat on hyvin
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Jamma 21+3