Hakutulokset

1. H

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Kiitos Jennylle uudesta pinosta!! Nopeasti päivitän tännekkin kuulumiset : Elikkä jouduin osastolle mikä tarkoittaa sitä että täältä tullaan pois vauvelin kanssa. Jos ei ala itestään syntymään niin parin pvn sisällä käynnistellään. Huui. Tällä hetkellä ihan normaali olo joten tuskin...
  2. H

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Pikaista päivitystä: Elikkä jouduin osastolle mikä tarkoittaa sitä että täältä tullaan pois vauvelin kanssa. Jos ei ala itestään syntymään niin parin pvn sisällä käynnistellään. Huui. Tällä hetkellä ihan normaali olo joten tuskin itestään ainakaan lähtee ihan heti syntymään.. Ei auta kuin...
  3. H

Heippa! Pikainen päivitys vain. Ollaan menossa sairaalaan.. Kävin juuri neuvolassa jossa neuvolatäti halusi kokeilla liuskalla pitääkö epäilykseni lapsivedeb tihkumisesta paikkaansa ja kyllä lapsivettähän se oli. Laittoi lähetteen synnyttäjien vastaanotolle. Sinne pitää nyt mennä katsomaan...
  4. H

Heippa! :wave: Mammako paljon paljon onnea pikkuisesta tytöstä :flower: Alkaa jo itelle tulla malttamaton olo, mäkin tahon oman pikkuisen jo ulos :heart: Muutenkin alkanut tuntumaan että alkaa jo olla niiiiin tukala olo että olisin jo niin valmis synnyttämään ( vaikka kauhulla koko...
  5. H

Huomenta :D Täällä tuli nukuttua vähän pitempään kun oli muuten niin huono yö.. Heräsin vähän väliä kipeisiin supisteluihin. Aina supistuksen aikana piti kääntää kylkeä ja melkein huusin ja Koitin vain hengitellä syvään. Mies raukka ei tainnut saada nukuttua ollenkaan. Ajattelin jo että nytkö...
  6. H

Ekalle ja Mammakolle tsemppiä!! jospa pian kuulisi taas ihania vauvauutisia :) Täällä päivät on niiiiin tylsiä, aikaa yritän kulutella kaikin mahdollisin tavoin.. sitä vaan odottaa et aika menisi nopeasti ja saisi oman pikkuisen jo syliin.. odottavan aika on pitkä.... :D Nytkin pääkoppa...
  7. H

tervehdys taas! Synnytystapa arviossa käyty, tai normaali lääkäri käyntihän se enemmän mun mielestä oli. Siellä kaikki oli ok. Sf mitta 34. Normaali käyrillä vauva kasvanut. Kohdunsuu pehmeä, kiinni ja pituus 3cm. Vauva oli laskeutunut todella alas mutta ei vielä kunnolla kiinnittynyt...
  8. H

Moikka! Täällä pitäisi kohta lähteä viimeiselle lääkärin käynnille / synnytystapa arvioon. Vähän jotenkin jännittää, en kyllä tiedä miksi :D toivotaan että saadaan jonkinlaista koko arviota.. Tänään ajattelin ottaa urakaksi tuon äippäpakkauksen makuupussin tuunauksen..kävin ostamassa...
  9. H

Nepolle onnittelut pikkuisesta :flower: =)
  10. H

terve taas! tosiaan neuvolassa kävin tarkistuttamassa tilanteen ja kaikki oli onneksi ok. Pissa puhdas ja verenpaineetkin hyvät, eli ei ainakaan tarvi raskausmyrkytystä tms pelätä. Pääkipua oon koittanut saada pois nukkumalla ja juomalla. nyt alkaa vähän jo helpottaa. huh. mutta eipä muuta...
  11. H

Helou Nepolle tsemppiä, jospa saisit kunnon kätilön sinne joka hoitaa hommat kunnolla!!:hug: (.) Mä joudun lähtemään neuvolaan näytille, kun viime kerralla(3vkoa sitten) neuvolassa pissassa oli vähän valkuaista, mut paineet jne oli hyvät. Käskivät silloin olla yhteydessä jos tulee kovaa...
  12. H

Maygori , paljon onnea pikkuisen syntymän johdosta!!! :flower: Mies mukaan synnytykseen: Meillä mies on tulossa mukaan synnytykseen, kovasti miestäkin jo jännittä, mutta on se ihana et on se oma kulta siinä tukena ja turvana :heart: synntyspeloista: Onko muilla jo kovasti ollut...
  13. H

Moikkelis :wave: Nipelle onnittelut pienokaisista :flower: Mä veikkaan et heinäkuussa syntyy 9 vauvelia :) Sairaalakassia en oo edelleenkään saanut pakattua vaikka olen aikonut jo kauan..nimittäin lähtö voi tulla milloin vain kun paikat jo pehmentyneet ja sitä limatulppaa tullut ja...
  14. H

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Niin ja kaikille uusille, tervetuloa!!!=)
  15. H

tervehdys! (.) Täällä TAAS istuttu ilta äippäpolilla/synnyttäjienosastolla.tuossa klo 17 aikaa menin normaalisti vessaan ni yhtekkiä huomasin et tuli jotain ihme limasta vuotoa tosi paljon, joku lima tulppa irtos vissii ja supisteli aika tympeesti vähän väliä.(Kivuttomasti onneksi paitsi että...
  16. H

Hellou! (.) Täällä on myös tänään käyty äippäpolilla. Tuossa iltapäivällä huomasin yhtekkiä etten ollut tuntenut liikkeitä koko päivänä ja kun tarkemmin mietin en niitä edellisiltanakaan tuntenut juuri ollenkaan. siinä sitten yritin kaikin keinoin saada vauvaa liikkumaan tuloksetta. hädissäni...
  17. H

Moikka kaikille !=) Ai että mä nautin tästä ku ollut nyt parinapäivänä niiiiiiiin ihana ilma. :P Täällä myös neuvolassa käyty eilen: Pissa puhdas Paino oli noussut muutama kilon,täytyy hillitä herkutteluja kyllä nytten :ashamed: Verenpaineet: 113/61 p.82 (Kuulemma hyvät ollu...
  18. H

Huomenta! Mesikämmen : oho, niimpä onkin.. en ole aikaisemmi huomannutkaan vaikka tuota listaa olen selaillut. Aika hauskaa. Sitähän ei tosiaan tiedä vaikka yhtäaikaa oltais pusertamassa :D Vauvan asennosta: Mulla ei ole mitään hajua miten päin vauveli tuolla mahassa oleilee. Neuvolassa se...
  19. H

Moikka kaikille! Tulin vain poksumaan :D Hemami ja pikkuinen 30+0 :heart: POKS
  20. H

Heippa kaikille! Nyt on jo kesäkuu,huhhu ku tuo aika niin rientää,vaikka sais kyl tulla nopeesti jo elokuu :) Sairaalakassia on täälläkin mietitty mutta toteutus on ainakin vielä jäänyt,jospa sen saisi laitettua valmiiksi jokunen päivä. Hankinnoista sen verra että minusta tuntuu etten...

Yhteistyössä