anteeks etukäteen, nyt tulee valitusta. Vauva ei oo vieläkään syntynyt ja tää mamma on jo ihan loppu ja rikki ja yliväsynyt. Säännölliset (ja helvetin kipeet) supistukset alkoi eilen klo 14.45. Kohdunduu tarkistettu yhden ainoan kerran ja siitäkin yli12 tuntia aikaa. Ja mä oon vieläkin täällä helvetin lepohuoneessa ja mies joutui tilan puutteen takia kotiin yöksi. Mulle ei annettu enää illalla/yöllä käynnistävää lääkettä että saan nukuttua? Sain kaksi kipulääkettä ja thats it. 2 tuntia nukuin ja neljästä asti oon ollu hereillä ja tärissyt täällä aivan järkyttävien supistusten kourissa. mä oon niin yliväsynyt että täällä mä vaan yksin pillitän. Hirvee ikävä esikoista ja miestä, ja tuntuu että koko synnytys mene ihan päin persettä enkä mä voi ite vaikuttaa tähän. Mulle piti lääkärin mukaan antaa sitä käynnistyslääkettä neljän tunnin välein ja lisäksi oksitosiinitippa, ja synnytyshuoneeseen piti päästä jo ajat sitten mutta näköjään toi kätilö on vähän eri mieltä. Onneks kohta vaihtuu vuoro ja mä niin toivon että joku ihana kätilö tulee ja laittaa homman toimimaan. Mun on oikeesti pakko päästäb sinne synnytyshuoneesee ja saada jotain puudutusta tai mä kuolennvarmaa tänne. Esikoisesta supistukset ei missään vaiheessa ollu näin kovia enkä mä edes tienny että näin kovaa kipua on olemassa. Pakko vissiin soittaa tota kelloa ja pyytää jotain kipulääkettä vaikka se yökätilö on vielä töisssä. Samalla kysyn josko se nyt vois jo tsekata ton kohdunsuun. anteeks nyt tää valitus. Ja kiitos teille ihanille kun jaksatte tsempata mua ja olla hengessä mukana <3 kyllä mä tän nyt kestän, ei voi mennä montaa tuntia enää..