Nepo onpas sulla jännät paikat! Tsemppiä kovasti, toivottavasti vapautuu sulle paikka sieltä sitten ja ois synnytyssalikin vapaana kun aika koittaa.
Tsemppiä, me ollaan hengessä mukana!
petite mullakin oli tossa just neljän viikon väli neuvolakäynneissä, maanantaina olin nyt sitte neuvolassa pitkästä aikaa. Mut jos tolla välillä ois jotain vaivaa ilmenny niin oisin kyllä herkästi tunkenu itteni joko neuvolaan tai äitipolille tai mihin ikinä.
Nyt sitte alkoikin joka viikkoiset neuvolakäynnit, maanantaina pitäis taas mennä.
Sijaisterkka joka mulla oli maanantaina, oli tosi ihanan oloinen nuori nainen, harmittaa oikein ku se ei oo enää ku meen sinne.
Mun neuvolaterkka on semmonen vanhempi nainen, mukava hänkin ja kokenut ennen kaikkea. Mutta jotenkin tuntuu, että nuorena ihmisenä helpompi jutella toiselle nuorehkolle ihmiselle, tän mun oman terkan kans ei tunnu niin luonnolliselta. Mutta pääasia että hommat hoituu ja terkka on asiantunteva, juttuseuraa mulla on onneks läheisistä ihmisistä.
Sairaalakassi on otettu komerosta esiin ja oon ostanu sinne hammasharjan, joka lojuu keittiön pöydällä.
Tänään jos sais sen pakattua suurinpiirtein valmiiks. Ostin kaupasta myös pillimehuja evääks synnärille. Onpahan ainaki sitte hyvää juomista, jos sitte ottais kans jotain pientä syömistä sinne mukaan.
Vauvanhoito valmennukseen oon menossa kohta neuvolaan, mies ei pääse mukaan kun on töissä. Mutta eipä se viimeviikkoinen synnytysvalmennuskaan mikään kovin tärkeä juttu ollut, ei siellä tullut mitään uutta tietoa.
sukkapuikkokipuja on täälläkin ollut päivittäin, lähinnä pitkän päivän jälkeen iltaisin, kun kävelen tai touhuan jotain.
Mietityttää kovasti jo näillä viikoilla, että milloin mahtaa lähdön aika olla, meneekö vielä viikkoja vai päiviä. Toivoisin, että vauva vielä malttais ainakin viikon pysyä masussa, eikä haittais vaikka meni lasketun ajan tienoillekin.
Malttamaton olo kyllä pikkuhiljaa rupeaa olemaan, toivottavasti ei kovin paljoa menis yli lasketun ajan.
Nyt kyllä lähden vielä ennen neuvolaan menoa käymään kaupungilla, jos löytäisin hoitopöydälle pari kivaa pientä koria, mihin laittaa vauvan tarvikkeet.
Hauskaa ja mahdollisimman vaivatonta päivää mammoille!
Minea ja maha-asukki 37+3