Moikka :wave:
Onnea
mammakolle pienesta prinsessasta!
Kylla on torkeaa kaytosta
Emilien mieheltasi. En usko etta itse jaksaisin tuollaista katsella, mutta suhdeasioissa on niin vaikea antaa neuvoja muille. Yhteiset lapset tietysti muuttavat tilannetta, mutta musta tuollainen kaytos on kylla anteeksiantamatonta. Voimia sulle paljon sinne.
Mulle on tullut
painoa 7-8 kiloa ja kaikki vaan masuun. Naytan kuin olisin nielaissut ison rantapallon. Monet tutut ja tuntemattomat kommentoivat, mutta musta se on vaan ihan normaalia ja kivaakin. En ma kenenkaan kommenteista ole pahastunut. Kylla iso maha hertattaa aina muissa ihmisissa jossain maarin huomiota. Pari kertaa ihan tuntemattomat ovat tarjoutuneet auttamaan mua esim. nostamaan jotain painavaa kassia, kiilamaan kauppa- tai vessajonossa ja kaikkea tuollaista pienta joka musta on ainakin ilahduttavaa. Tanaan yksi tutun tuttu pyysi saada koskea mun vatsaa ja sita koskiessa sitten totesi etta tama on paras tunne. Eihan tuollaisesta voi pahastua!!!
Mulla ei hirveasti ole ihan pienen pienia
vaatteita -ostin ihan muutaman uuden vaatteen etta vauvelilla olisi pari upouutta vaatetta, loput periikin sitten isoveljelta, jolle en ollut hommannut kuin muutamat potkarit, bodyt ja kietaisupaidat ja ne riittivat oikein hyvin kun kasvoi aika vauhdilla. Jos eivat riita, niin sitten taytyy hommata lisaa.
Ma kavin eilen hoitamassa viimeiset ostokset: newborn vaippoja ja korviketta jos ei maitoa tule tarpeeksi alussa. Yritan kylla valttaa pullon tarjoamista viimeiseen saakka, koska mulle on tarkeeta etta imetys onnistuisi ensimmaiset 6kk.
Nyt huomaa, etta alkaa vasyttamaan aika lailla. Olen nukkunut pvaunia tassa muutaman paivan samaan aikaan kuin poikakin. Useimmiten olisin voinut jatkaa unia viela pojan heratessa... Alkaa loppu haamottamaan.
Ma haluisin viela pitaa vauvelin masussa 'kypsymassa' koska ma olen nauttinut tasta raskaudesta. Jollain tapaa tulee varmaan ikava tata masua. Mutta onhan se ihana saada se pieni nyytti tanne maailmaankin. Ma odotan vauvan lisaksi etta paasee taas syomaan kunnolla!!! Iltaisin oon enemman paastolinjalla, kun muuten menee yo narastyksen kanssa kamppailuksi.
Hyvaa viikkoa mammat ja ihan kohta alkaa meidan kuukausi! Jannaa!!!! :flower:
Maria ja pienokainen 38+1