Hakutulokset

1. Hironea

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Ei mitään uutta auringon alla :D edelleen rimpsessa antaa odottaa itseään. Huomenna polilla yliaikaiskäynti ja mielenkiinnolla odotan, että mitä siellä sanotaan. Joulu meni rauhallisesti ja ilman mitään tuntemuksia. Söin ihan normaalisti jouluruokia ja haistatin pitkät kaiken maailman...
  2. Hironea

Huomenna neuvola ja siellä sitten varataan aika yliaikaistarkastukseen 28.12. Hoitaja epäili, että silloin myös käynnistetään. Ei edelleenkään mitään oireita synnytyksen suhteen. Ainoastaan eilen illalla alkanut inhottava päänsärky joka mokoma ei lähtenyt edes nukkuessa. Liekö johtuu...
  3. Hironea

Tsemppiä OmaAurinkoinen! Samojen verenpaineheittojen kanssa väännän minäkin. Mä en ole vielä saanut lääkkeitä, mutta tiuhaan saa juosta kontrollissa. Rinsessa ei edelleenkään ole antanut yhtään mitään merkkiä maailmaan tulostaan. Olen nyt yrittänyt reippailla ja puuhastella vaikka mitä mutta ei...
  4. Hironea

Pakko oli vihdoin käydä kirjautumassa. Onnea tamariini <3 kävin kyllä heti lukemassa uutiset, mutta laiskuuttani en ole puhelimen päivityksen jälkeen jaksanut kirjautua uudelleen. Täällä se olisi huomenna laskettu aika. Neuvolassa kävin tänään ja hoitajan kanssa juteltiin voinnista ja mitä...
  5. Hironea

Pikapäivitys ennen illan kinkereitä! Onnea Rockwell!!!!!! Ihanaa että vihdoin onnisti!! Kyllähän vanha palstan päivittäjä muistaa sun matkan enemmän kuin hyvin! Piti ihan innosta hihkaista, kun luin mahtavat uutiset! <3
  6. Hironea

Mulla olis virallisesti huomenna myös viimeinen työpäivä, mutta lupauduin ensi tiistaille siirtämään kun tiedossa vähän hhektisempi päivä. Nyt mä taas vaan huilailen loppuviikon. Huomenna on aika lääkärille sekä illalla tutustuminen synnärille. Olo on ollut tosi hyvä ja oikeastaan kaikki...
  7. Hironea

Huh! Nyt huutaa kroppa hoosiannaa. Kaksi päivää tehnyt pihatöitä, haravoinu lehtiä ja siivonnut kukkapenkkejä. Vihdoin on paikat putsattu ja valmiina lumen tuloon. Olo on hyvä vaikkakin lihakset on väsyksissä ja hartioita ja käsiä puuduttaa. Yllättävän hienosti jaksoin eilenkin yli 5 tuntia...
  8. Hironea

Hiljaista täälläkin, koska ei oikeastaan mitään kerrottavaa. Sinänsä se on ihan hyvä juttu, mutta tietysti miinuksena palstan hiljeneminen. Neuvola oli ja meni, uusi hoitaja oli uusi hommissakin ja jännitti selvästi enemmän kuin minä. Paino oli noussut taas hitusen enemmän kuin viimeksi, mutta...
  9. Hironea

Me käytiin 4D ultrassa. Harmi vain, että Nöttönen oli jo sen verran matalalla, kädet naaman edessä ja iso sykerö napanuoraa mytätty nyrkkeihin ettei kuvauksesta tullut mitään. Sukupuoli saatiin kyllä varmistettua ja muutenkin tarkistettua, että kaikki on hyvin. Hintaan kuuluu, että jos...
  10. Hironea

Huoh... ja taas ei nukuta. Tällä kertaa syynä ei ole närästys tai villinä riekkuva nöttönen vaan uni ei nyt suostu tulemaan. Väsyttää kyllä, mutta sängyssä oleminen on vaan yhtä pyörimistä. Kunnon asennon löytäminen on mahdotonta. Olen tässä jo kaksi tuntia istunut sohvalla, virkannut hippoa ja...
  11. Hironea

Huh Tamariini! huikea urakka takana! Onnea uuteen kotiin! :love: Mä tulin käymään taas töissä katsomassa, että kaikki sujuu sutjakasti. Johtaja lupasi taas loppuviikon vapaata. Tämmössiä pitäis normaalitkin työviikot olla niin ei ressi painais! (y) Oma olo on edelleen seesteinen ja kivuton...
  12. Hironea

Voi MamaBoo :cry: Olen todella pahoillani. Voimia ja jaksamista.
  13. Hironea

Voi MamaBoo!!! Toivon kaikesta sydämestä, että ensimmäinen lääkäri hätäili diagnoosin kanssa! Voin uskoa että odotus ja tietämättömyys on tuskallista. Tsemppiä ja voimahalaus (ja tähän se hävinny halihymppä)
  14. Hironea

OmaAurinkoinen Elä huoli! Täysin samoja asioita pähkäilen minäkin. Kai se kuuluu asiaan :) Mä en koskaan ole ollut kovinkaan lapsirakas ja vieläkään en saa mitään aaw-fiilistä vauvojen näkemisestä. Yritän luottaa vain siihen että luonto hoitaa ja tämmönenkin ihminen oppii äidin roolin...
  15. Hironea

Oi voi... ei tuu uni ei. Kuuma, vatsassa myllertää, nivusia särkee ja huolestuttaa... kello vasta 02.18 ja unta takana tunnin verran. Neuvola oli torstaina ja täti ei tällä kertaa löytänyt mistään moitittavaa. Hemoglobiini oli noussut, verenpaine parantunut ja painoa tullut vain 60g edellisen...
  16. Hironea

Ihana viikonloppu tamariini! Hyvä kuulla Lili, että olo on jo hitusen parempi. Mulla itselläni oli viime yö taas semmonen yö, jotta oksat pois. Närästys oli ihan järkyttävää ja nöttönen sen myötä mylläs ja potki rajusti koko yön. Unta tuli ehkä parisen tuntia ja tottakai tänään sitten...
  17. Hironea

OmaAurinkoinen Nuo ensimmäiset liikkeet on vaan niin ihania tuntea, onnea niistä! Siitä se lähtee :love: Ja miten mahtava idea tuo isyyspakkaus isänpäiväksi!! Taidan olla ketku ja matkia sinua! Pitääkin alkaa miettiä ja kerätä kaikkea ihanaa. Samalla voisin laajentaa sitä koskemaan omaa isääni...
  18. Hironea

Huh! Lili aika hurjia työputkia tosiaan. Mä teen ihan normipäivää ilman viikonloppuja tai iltavuoroja ja olen silti ihan poikki. tamariini Mä kans olen pariin yöhön miettinyt, että kuin päin tässä ny nukuttais. Mulla suurimman kivun aiheuttaa toi asennon vaihtaminen. Nukkuessa kun vaihtaa...
  19. Hironea

Juu, onneks miehen kanssa menee vähän paremmin. Tottakai luottamuksen eteen tehdään vielä töitä, mutta suunta on pitkästä aikaa ylöspäin. Tamariini: Jes! Mä niin tiedän ton byrokratian kanssa taistelemisen. On todellakin aihetta juhlistaa :) Saman helpon hengästymisen olen itekin huomannut...
  20. Hironea

Heips! Ihan ensimmäiseksi tervetuloa MamaBoo! Talon remppa senkun leviää käsiin :p Tää on ihan mahotonta, mutta selkeästi miehen tapa valmistautua vauvan tuloon. Se haluaa laittaa tän tönön nyt niin mahdollisimman valmiiksi kun olla ja saattaa. Mä en enää jaksa jarrutella vaan annan sen...

Yhteistyössä