Hakutulokset

1. Hironea

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Äh... Vähänkö ärsyttää kun tää ei anna jälkeenpäin muokata ja korjata kirjoitusvirheitä puhelimella. Pahoittelen lähinnä siansaksaa muistuttavaa edellistä viestiä :D
  2. Hironea

Kyllä se perhanan täti vaan luikerteli mun ihon alle. Mieli maassa ja yölläkään en saanu nukuttua. Mun arvot oli siis edelleen kaikki ihan ohjearvojen sisällä... Se ei vaan tuntunut kelpaavan tälle uudelle tädille. Arvoissa oli siis hienoista laskua viime kertaan verrattuna, mutta esim...
  3. Hironea

Meillä oli sit neuvola tänään... Muuten loisto loma sai ison miinuksen. Mun niin kovasti pitämä neuvolatäti olikin kesälomatuuraaja ja tänään oli "oikea" täti paikalla. Mieli oli kaikkea muuta kun iloinen kotiin lähtiessä... Hemoglobiini oli laskenu liian nopeaan eli mun ruokavalio on selvästi...
  4. Hironea

Hiphei... vähiin käy ennen lomaa!! Yks päivä pitäs vielä jaksaa, yks... Tosin just nyt tuntuu, että se yksikin on paljon, tosi tosi paljon :D Oma fiilis on aika hulppea! Meidän asuntostressi alkaa olla selätetty! Mä niin jaan sun tuskas tamariini! mehän ollaan oltu koko kevät kun tulisilla...
  5. Hironea

Lili Suoraan sanoen voi helvetti mikä reaktio asemalla!! :mad: Kyllähän mielialan vaihtelut kuuluu toki raskauteen, mutta se että vastapuoli niitä aiheuttaa näin suurella määrällä niin eihän tolla ole mitään tekemistä raskauden ja hormonien kanssa... Ai että mua henk. koht. pännii tää vetoaminen...
  6. Hironea

Milli Mimosa Vaatteilla pystyy pelata aika paljon, mutta vähän luovuutta se kysyy :D Lili Mikä tilanne? Miten voit? :unsure: Hironea ja nöttönen 21+1
  7. Hironea

No kah... kun ottais silmän käteen ja kattois :D nooh korjattu!
  8. Hironea

Tervetuloa satuh83. Tässä joutessani päivitin listan ja laittelin sut heti mukaan joukkoon! Omat työt tökkii ja ei millään huvittais taas tehdä mitään. Huomaa vähän väliä vain tuijottavansa ja haaveilevansa ja kuuntelevansa massua... :rolleyes:
  9. Hironea

Odottajat 2.8. Fidia 2.11. Tuutunen80 3.11. MelodyPop 11.11. Zoona 29.11. Nerinah 1.12. Maijaz 3.12. Mimmi Haloo - 30v 16.12. Hironea - 36v - tyttölupaus mimmi123 - 33v Maybelle Liljah 22.12. tamariini - 33v - poikalupaus 31.12. NeitiPelargonia kettukissa 24.1 OmaAurinkoinen 3.2...
  10. Hironea

Lili Voi ei!!! :( Mä niin ymmärrän tuon tunteen! Sulla on tosi tosi isot pohdinnat edessä. Meillä on miehellä tänään ensimmäinen psykiatri... Pääsee juttelemaan ihan ilman mua ja ulkopuoliselle. Meillä on ollu myös nyt selvästi parempi aika menossa, mut taustalla edelleen ne samat ajatukset...

Yhteistyössä