OmaAurinkoinen Kiva kun olet taas joukossa mukana.
Ja ihanan pitkälle sielläkin on jo edetty! Tsemppiä ultraan! Mites, oliko jalat ristissä vai?
Mitkäs
Lilin päivän fiilikset on? Miten töissä sujuu? Minä en oo ikinä tajunnut tuota puuron tuputusta. Kai se nyt on sama mitä syö, jos vaan saa riittävästi kaikkia ravintoaineita? Mulla puuro ei ikinä pidä itsessään nälkää hyvin, vaan siihen pitää sotkea mukaan raejuustoa, marjoja ym. Mutta kun vaikka mitä sotkisin, niin en mä silti siitä puurosta tykkää. Paljon mieluummin syön täysjyväleipää aamiaiseksi.
Tällä pyörähtää tänään 24. raskausviikko käyntiin! Nyt pitää pistää isäntä höpöttelemään Hukkikselle.
Torstaina mennään taas katsomaan kolmea vuokra-asuntoa. Peukut pystyyn, että joku tärppäisi. Tänään pyörähti taas rakennuslupa-asiatkin eteenpäin, niin hetkellisesti on jopa hyvä fiilis siitä hommasta.
Mulla tuli tänään tämän raskauden eka oksu.
Tosin sillä ei ollut mitään tekemistä raskauden kanssa. Kiskaisin aamiaisella omenan palan suoraan henkitorveen ja ilmeisesti elimistö koki tilanteen sen verran pahana, että päätti tyhjentää varmuuden vuoksi sekä henki- että ruokatorven. Ai kauhea mikä yskä- ja oksukohtaus. Yöh. Noh, onneksi meni nopeesti ohi enkä tukehtunut.
Isäntä eilen totesi, että mun maha kasvaa päivässä ihan silmissä. Ei se kyllä oikeesti taida ihan pitää paikkaansa, mutta kyllä huomaa, että nyt on kasvuspurtti päällä. Ja Hukkis on myös ruvennut noudattamaan päivärytmiä. Päivisin tömistelee menemään ja vielä illalla yhdentoista jälkeen on kova jumppa, mutta sitten rauhoittuu yöksi ja alottaa vasta aamulla jos erehdyn kääntymään puolittain mahalleni.
Nyt lounaalle, ettei nälkä ala kiusaamaan.
Ihanaa alkanutta viikkoa ladyt!
tamariini ja hukkis 23+0