Hakutulokset

1. Hironea

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Fidia Voin kyllä uskoa, että mä vielä jossain vaiheessa takuuvarmasti kadun sitä ettei liikkeet tunnu vielä tarpeeksi kovin :D mut tavallaan sitä haluis suoda sille isällekkin jotain konkreettista, kun nyt tuntee vain itse ne pienen pienet satunnaiset liikahdukset.
  2. Hironea

Mä tässä ruokatunnilla joutessani jeesasin tamariinia listan päivityksessä. Kovasti peukkuja sullekkin ultraan!!! Äh... en sit huomannu laittaa värimuokkauksia tähän :D Näin nopeesti sitä unohtaa nää päivittäjän hommat :D
  3. Hironea

Odottajat 2.11. Tuutunen80 3.11. MelodyPop 11.11. Zoona 29.11. Nerinah 1.12. Maijaz 3.12. Mimmi Haloo - 30v 16.12. Hironea - 36v Maybelle Liljah 22.12. tamariini - 33v - poikaolo 31.12. NeitiPelargonia kettukissa 24.1 OmaAurinkoinen 22.2 Emmy-77 Jakautuneet 13.5.2015 Viiu (rv 41+1)...
  4. Hironea

Ultra takana! Ja oli kyllä kaiken odotuksen arvoinen! :) Kätilö naureskeli, että on kyllä niin jämptin oloinen vauva, että oksat pois. Kaikki mitat oli juuri niinkuin pitikin. Ja siis ihan millilleen :D nauroi, että todella harvinaista et pieni vastaa viikkoja näin täydellisesti. Pään ympärys...
  5. Hironea

Tässä just tehhää lähtöä hiljaksiin kohti ultraa. Jännittää kovin ja vie yönä tuli katteltua semmossii unia, että heikkohermosimpia kauhistuttais. Nyt peukut pystyy et kaikki ois ok! Hironea ja nöttönen 20+0
  6. Hironea

Säihkiss Valtavasti onnea ihana! :love: Vitsi miten ihana kuulla, että kaikki on hyvin ja prinsessa on vihdoin sylissä. Lili Todella hyvä uutinen, että saitte sovittua! Noiden neuvola aikojen kanssa on kyllä elo semmoista sumplimista, että oksat pois. Meilläkin mies haluaa jokaiselle käynnille...
  7. Hironea

Tamariini Mun vakihierojalla on raskaana olevia varten sellainen hieromatuoli. Ei tarvitse olla mahallaan eikä muutenkaan tule painetta mahalle kun siinä istuksii. Hyvin saa hierottua :) Joka kerta on jo hieroja tarjonnut tuolia, mutta vielä olen pärjännyt vatsallaan pöydällä. Nyt voi olla, että...
  8. Hironea

Kyllä me ollaa puhuttu, että ehdottomasti haluttaisi tietää. Molemmat on erittäin toivottuja ja suosikkia ei ole. Mä tahtoisin tietää sen ihan sillä, että tiedän minkä tyylisiä vaatteita, myssyjä ja muuta sälää sitten ompelen ja kudon. Nyt olen jo niin kyllästynyt tekemään näin "neutraalin"...
  9. Hironea

Tamariini Mä olen myös huomannut tuota, että jos pidempään makaa esim. soffalla selällään niin se aiheuttaa huonoa oloa. Yöllä sitten nukkua mähötän kyllä selälläni. Mahallaan ei täälläkään enää ole kiva olla. Hierojalla käynti edessä ensi viikolla, mutta enköhän mä pyydä jo päästä tuoliin...
  10. Hironea

Olihan harvinaisen turha neuvolan lääkärikäynti. Harmittaa vietävästi, että moisen takia meni yksi vapaapäivä töistä hukkaan. Lääkäri kun ei ota vastaan kun aamupäivällä, joten mulla ei ollu vaihtoehtoa kun ottaa vapaa... Lääkärillä istuttiin ja käytiin läpi samainen voimavara kyselylappunen...
  11. Hironea

Sehän tässä niin uskomattomaksi asian tekee, kun ennen raskautta minä olin meistä se joka sai helpommin mustasukkaisuuden puuskia. Jos mies baarissa ollessaan halasi tuntematonta naista niin välittömästi sain siitä skitsot, että kuka se oli ja miksi sitä pitää mennä lääppimään jne. kunnes...
  12. Hironea

Hiphei lomaterveisiä kaikille. Tosin siis mun lomahan ei ole vielä alkanut, mutta remontti on vienyt kaiken mahdollisen vapaan. Töissäkin kesä on sen verran hässäkkää, ettei netissä notkuminenkaan ole niin simppeliä. Lueskellut olen aina välistä, mutta vastailla ei ole ehtinyt. Tamariini Mäkin...
  13. Hironea

Heips! Pitkästä aikaa! On ollut sellaista hulabaloota, että ei ole ehtinyt palstaillakkaan. tamariini: tsemppiä perhekriiseihin! noi on tosi stressaavia :( ja vielä kun hokee kokoajan itselleen ettei saa stressata niin pian alkaa stressata sitä ettei vaan stressaa :confused: Meilläkään ei ole...
  14. Hironea

Tervetuloa uusille! NeitiPelargonia WAU!!! mitä uutisia!!! tuplasti onnea <3 Itselle ei kuulu oikeastaan mitään uutta. Olo on hyvä ja seesteinen. :) Hironea ja nöttönen 15+1
  15. Hironea

Rockwell Voi itku! Voimia suruun :cry:
  16. Hironea

OmaAurinkoinen: Täällä toinen jolla on ollut hyvin oireeton alkuraskaus. Mullakin tasaista pientä ällötystä ollut, mutta en minäkään ole kertaakaan joutunut oksentamaan tai jäämään töistä/harrastuksista pois. Närästystä mulla on ollut, mutta mulla on tätä vaivaa ollut ihan yhtä paljon ennen...
  17. Hironea

tamariini ihanaa!!! :love: kertakaikkiaan loistavia uutisia ultrasta! Rockwell jepjep... pitkät päällä painellaan täälläkin :ROFLMAO: mulla oli sen sortin tissikipu, että liivien laittaminen sai ähisemään tuskasta ja voi elämä sitä kun ne piti illalla ottaa pois!!! ulinaa ja volinaa se...
  18. Hironea

Zoona :ROFLMAO: voi ei sun kanssas! tamariini velkome päk! Oliki liian hiljaista. Sää et saa lomailla liikaa ettei ihan hiljene! Ultra meni tosi hyvin. Nöttönen viuhelsi joka suuntaan niin, että jouduttiin tekeen vaikka mitä kommervenkkejä. Alkuun se vain pällisteli kuvaruutua kohti eikä...
  19. Hironea

Ai kamala Maybelle!!! Onneksi kaikki kuitenkin hyvin! Muista nyt ottaa rauhassa ja annan kropalle aikaa toipua tärskystä. Ihana, että pienellä on kaikki hyvin. Toi on munkin pahin pelko. Se että itse yrittää olla liikenteessä varovainen niin se pelottaa, että vastapuoli tekee kohtalokkaan...
  20. Hironea

No johan on muutos!!! Puhelimella hirmuisen tappelun kanssa pääsin kirjautumaan, mutta tietokone vaan herjaa :( toivottavasti saavat uuden version toimimaan pian kunnolla! Hironea ja nöttönen 12+0

Yhteistyössä