Onnea
Fidia ja koko perhe pienestä miehestä!!
Ihanan tasapainoiselta jotenkin kuulostat uuden mylläyksen keskellä.
Ihanaa lomaa
Hironea! Naatihan.
Eikäpäs ole enää kauhean pitkä aika mammalomaankaan. Hui, miten aika viipottaa!
Ja hyvä kun saitten ratkaisun kämppästressiinne. Ja nythän teillä on sitten vasta rempattu talo. Tai siis melkein, kunhan saatte vikan rypistyksen tehtyä. Mahtavaa!
Zoona Kiva kuulla kuulumisia! Ja hyvä kun siellä sujuu suht vaivattomasti ainakin vielä tässä vaiheessa raskaus. Se on kyllä totta, että varmaan nyt puolivälin jälkeen ajan kulu vaan kiihtyy. Varsinkin kun lähtee arjen rutiinit rullaamaan meilläkin miehen lasten koulujen ja omien töiden osalta.
Toivotaan
Lili85, että tuo lääkityksen korjaaminen auttaa tilanteeseen.
Tekisi mieli sanoa, että ole silti vähän varuillasi, mutta etköhän sinä itse tiedät parhaiten. (tähän laittaisin sen halikuvan jos vielä olisi käytössä)
Maybelle Ei ole kuin hyviä arvauksia talon valmistumisesta. Toivotaan kovasti, että nyt parin kuukauden sisään saataisiin rakennusluvat ja vielä ennen lumia ehdittäisiin tekemään pohjatyöt ja perustukset. Isäntä kun haluaisi talven mittaan pistellä talousrakennusta hissukseen pystyyn. Kuitenkin vasta keväällä päästään kunnolla rakennushommiin. Tai päästään ja päästään... Mies pääsee. Minä pääsen jos Hukkis on suht lauhkea tapaus.
Ja tosi harmillinen juttu nuo liitoskivut. Olen sitä nyt mainostanut täällä ja facebookissa ja joka paikassa, joten toivottavasti ei tule vielä sauhua korvista monella... Mutta tiedän osteopatian jeesaavan noihin liitoskipuihin tosi monella aika hyvin. Lääkärit kun ottavat "kuuluu raskauteen, kestä" -linjauksen. Jos yhtään innostaa, niin kannattaa kokeilla.
Hyvältä kuulostaa tuo radin hoito!
Selkeesti on tällä erää kurissa. Hyvähyvä! Tsemppiä sen kanssa.
Täällä on ihan mukava, joskin vauhdikas viikonloppu takana. Käytiin lauantaina raksaromppeiden hintoja ihmettelemässä Tallinnassa ja eilen olin vanhaa tätiäni moikkaamassa vanhainkodilla. Illalla käytiin vielä miehen ja nuoremman sällin kanssa pelaamassa minigolfia. Olipas hassua pitkästä aikaa.
Mies oli jotenkin viikonloppuna taas kauhean söpö. Lauantaiaamuna herätti Hukkiksen silittelemällä mahaa ja muutenkin pitkin viikonloppua kuulosteli liikkeitä. Ja hellitteli minuakin sanallisestikin, mitä ei yleensä ikuna tee. Mies kyllä puhuu ja pussaa, mutta ei tunteistaan söpistele sanallisesti kuin tosi harvoin. Sydän aina sykähtää kun sitten jotain sanoo.
Olo edelleen ihan hyvä. Unta on tosin vaikea iltaisin saada ja on semmoinen kokovartalon levottomuus päällä. Kuuma, kädet puutuu kropan alla, närästää... Mikään ei oo hyvä. Mutta sitten kun uni tulee, niin nukun kuin tukki. Pari vessakäyntiä yön aikana, mutta uni tulee aina helposti uudestaan.
Kovasti oon ruvennu jo pohtimaan mimmoinen tapaus tuolla masussa majailee. Myös ulkonäkö mietityttää. Tuijottelenkin vähän väliä kännykästä ultrakuvan sivuprofiilia. Hukkis on siinä jotenkin niin söpö...
Näin se alkaa. Oma laps on maailman kaunein, vaikkei ole vielä edes syntynyt!
Muistin, että tänään olisi ollut neuvola, mutta sepä onkin vasta torstaina. Sitten saa liput ja laput Kelaa varten. Vähän jänskää tuleeko noottia painosta, joten kävin sitten eilen aamulla varmuudeksi vaa'alla. Vissiin aika samoissa viikkonousuissa mennään edelleen, eli 500-600 g/vk. Aiemmin se on ollut ok, niin ehkä vieläkin.
tamariini ja Hukkis 21+6