Hakutulokset

1. V

35+ Lapsettomat

Iltaa, kommentoin vaan nopsasti Choelle. Sun kannatta mennä Jorma Salmelle Koskiklinikalle niistä kilppariarvoista. Tays ei ainakaan mulla uskaltanut nostaa lääkitystä riittävästi eli meilläkin oli turhia top-alkiosiirtoja kaksi ennen tätä plussaa. Ja nyt mun tsh siis meni 0,33 eli lähes...
  2. V

MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille! Mulla vielä viikko aikaa ultraukseen. Olo vaihtelee mullakin, mutta joka päivä on öklötystä johonkin aikaan. Eilen oli lähes koko päivän ja tänään alkoi tossa yhden maissa. Sais kyllä jo loppua tää pahoinvointi. En tosin oksenna, mutta olo on ihan...
  3. V

Maanantaita kaikille! Täällä öklötysolo sen kun jatkuu. En oo siksi paljon osallistunut kirjoittamalla. Mut vois kuitenkin lisätä listalle. La on 19.11 ja synnytyspaikkana Tays, toista odotellaan. Mulla on ens viikolla ultra, mutta np-ultra on vasta 12.5 eli sinne on matkaa. Onneksi ens viikolla...
  4. V

35+ Lapsettomat

Huomenia, voi Chloe kylläpä meni jännäksi. Pääasia että hyperi on menossa ohi ja pääsitte siirtoon! Teillähän jäi sitten vielä monta blastokystaa pakkaseenkin. Todella hienoa! Oon kyllä varma että nyt on sun vuoro plussata. Yrität vaan juoda ja levätä ja katsella vaikka mukavia leffoja tai lukea...
  5. V

35+ Lapsettomat

Hei, minäkin tulin kurkkimaan Chloen siirtouutisia. Toivottavasti kaikki on hyvin. Mäkin olin tosi kipee monta päivää ton punktion jälkeen, varmaan just siksi kun tuli paljon munasoluja. Wellamo, valtavan paljon onnea sulle! Olipa hienoja uutisia...
  6. V

Maanantaita kaikille, tuntuu et pikkasen olis toi pahoinvointi helpottamaan päin. Ei tarvi ihan koko aikaa maata voimattomana sängyn pohjilla. Millä viikoilla teillä on helpottanut? Tai sit mulla on vaan vähän parempi päivä. TB onnea...
  7. V

Hei, Miimii ja Jiinas todella paljon jaksamista suruunne. Onpa ikäviä uutisia! Kyllä sitä keskenmenoo pelkää väkisin nää alkuviikot, varsinkin jos sellaisia on takana. Mulla eka neuvola ens torstaina. Sit pääsee varaileen np-ultraa. Ootteko kaikki menossa myös verikokeeseen? Mä ajattelin mennä...
  8. V

Hei kaikille, täällä yksi uusi marraskuulainen ilmoittautuisi. Oon kirjoitellut tuolla lapsettomuuspuolella, kun tätä meidän kakkosta on tehty useampi vuosi. Tulin just ultrasta Taysista. Raskaus oli alkanut kaksoisraskautena, mutta toinen pussi oli kutistunut ja tyhjä. Toisessa oli syke ja koko...
  9. V

35+ Lapsettomat

Hei pitkästä aikaa kaikille! Olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia. Mulla oli tänään Taysin ultra. Raskaus oli alkanut kaksoisraskautena, mutta toinen sikiöpussi oli tyhjentynyt. Siitä siis mun järkyttävä olo ja aikaiset oireet, kun on ollut kaksi istukkaa. Nyt yksi syke ja alkio...
  10. V

35+ Lapsettomat

Toivorikas, jännittää sun puolesta. Odotellaan uutisia! Oireet kuulostaa lupaavilta. Relish, voitte aivan hyvin mennä yksityiselle samalla kun jonotatte, tosin ei teidän välttämättä tarvi odottaa puolta vuotta kun inssejä jo tehty julkisella. Musta...
  11. V

35+ Lapsettomat

Hei, mä en voi vielä olla palaamatta niihin kilpirauhassarvoihin, sillä se on mulla ollut tässä hoidossa erilailla. Arvot T3V, T4V on olleet viitearvojen ihan ylärajoilla ja TSH on ollut lähemmäs nollaa. Mulla menee lääkityksenä 5 tablettia sitä 0,25 mikrogrammaa eli yksi isompi 0,1 mg ja sit...
  12. V

MARRASKUUN MURUSET 2010

Hei, täällä yksi uusi marraskuulainen. Siirryn tuolta lapsettomuuspuolelta. Kävin eilen ultrassa ja yksi syke näkyi, tosin pitkän katselun jälkeen. Odotan toista lasta. Takana keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta hematooman takia eli pelko rinnassa koko ajan. Synnytyspaikkana Tays ja LA 22.11...
  13. V

35+ Lapsettomat

Hei, Meriharakka onnea ultrasta. Meillä olikin samana päivänä ultra. Lääkäri sai tutkia kauan kun alkio oli kiinnittynyt ihan kohdun yläosaan ja oli sen verran huono näkyvyys. Yksi syke löytyi lopulta, mutta kalvoista ei varmaksi osannut sanoa voisiko olla toinen ihan vieressä takana eli vielä...
  14. V

35+ Lapsettomat

Hei, vaikuttaa mielenkiintoiselta toi kirja. Löytyykö kirjastosta vai pitääkö tilata jostain? Liisa34 mielelläni kuulisin sun pohdintoja adoptiosta ja hoidoista. StellaR, ja joku toinen pitkällä kaavalla hoidossa oleva: tosi paljon tsemppiä! Voin vaan kuvitella mitä käytte läpi. Oon samaa...
  15. V

35+ Lapsettomat

Lauantaita kaikille, Seinäkukkanen mun on pakko kommentoida tota kilppariarvoa eli mulla kakkoshoidossa oli tollanen arvo ja samoin pakastealkiosiirrossa, molemmissa top-alkiot siirrettiin ja limis oli hyvä, muttei yritystäkään kiinnittymiseen. Nyt mun arvo on lähempänä nollaa eli lääkitystä...
  16. V

35+ Lapsettomat

Perjantaita kaikille, Toivorikas tosi paljon onnea siirrosta. Toivotaan et se alkio tarraa kovasti kiinni. Sulle tuleekin piinapääsiäinen. Voi Liisa34, ei kannata ollenkaan lukea tollasia tilastoja. Kyllähän naisen hedelmällisyys alkaa laskea jo 20 vuotiaasta varmaan, mut moni saa ensimmäisen...
  17. V

35+ Lapsettomat

Hei, Xaara olen tosi pahoillani. Ootteko te yksityisellä vai julkisella hoidoissa? Päätittekö jo etukäteen että tää on teidän vika hoito? Jos ootte julkisella, niin teillähän on oikeus vielä kolmanteen hoitoon. Sen varmaan tietää milloin on aika lopettaa yrittäminen. Nää hoidot on niin raskaita...
  18. V

35+ Lapsettomat

Meriharakka, kuulostaa niin tutulta noi sun olotilat. Mä luulen että Luget pahentaa alkuraskauden pahaa oloa, sekä fyysistä että henkistä. Ainakin pääsin helpommalla viimeksi luomusta. Tää keskenmenonpelko on ihan järkyttävää. Mulla on tiistaina se ultra ja pelkään jo nyt ihan sikana. Jos siellä...
  19. V

35+ Lapsettomat

Hei kaikille, Xaara pidetään peukkuja sun testiin. Kovasti aikaselta toi kuulostaa menkkavuodoksi, mutta siinä Lugessa sanotaan ohjeessa et voi tehdä läpäisyvuotoja joillekin. Toivotaan et olis tosta lääkkeestä. Mä sitten inhoon noita Lugeja. Kunpa meilläkin olis niin et sais lopettaa testiin...
  20. V

35+ Lapsettomat

Hyvää viikonloppua kaikille ja tervetuloa Relish ja kiva kun palasit Chloe! Sulla alkaa sit pe piikitykset, jos kaikki hyvin? Onko se kans noin 10 päivää tossa pitkässä kaavassa eli milloin sulla mahtais olla punktio? Mulla ei ole nyt ollut pahoinvointia kolmeen päivään ja oon ihan varma että...

Yhteistyössä