Hakutulokset

1. V

35+ Lapsettomat

Sunnuntaita kaikille, olo ei tosiaan oo kehuttava ton puntion jälkeen: masentaa, oksettaa, on hirveesti ilmavaivoja ja lämpöäkin löytyi. Otin yöllä Panadolia ja vannoin että tää oli sit viimeinen punktio. Antaa olla koko juttu. Tissit on kans niin kipeet kun olla voi. Oli jo ennen Lugejen...
  2. V

35+ Lapsettomat

Hei kaikki, varmaan tollainen puhdistautuminen ja kaikki hoidot on hyviä. Joku on kertonut aromaterapian auttaneen, moni puhuu akupunktiosta tai vyöhyketerapiasta. Ite en oo kokeillut mitään niistä. Musta toi 0-ultra pitäis ehdottomasti olla aina. Mullakaan ei tässä ollut ja olisin kyllä...
  3. V

35+ Lapsettomat

Voi Iines, hirmu iso lohtuhali. Tollaiset kystat on kauheita ja piikitysten lopettaminen kesken syö kyllä naista. Mullekin kävi niin tänä vuonna. Olin pistänyt jo neljä päivää kun huomasivat että limakalvo on liian paksu ja vääränlainen. Sitten otettiin näyte että onko syöpäsoluja ja määrättiin...
  4. V

35+ Lapsettomat

Joo, mulle ehdotettiin pitkää kaavaa, mutta sanoin että hädin tuskin selviän tästä lyhyestä pimahtamatta kokonaan, ja koska mulla on masennuslääkitys, niin eipä sit kinanneet siitä enempää. Mulle noi lugetkin aiheuttaa masentunutta oloa, niinpä päätettiin yrittää pitkää viljelyä, koska...
  5. V

35+ Lapsettomat

Heippa, meillä puntio ohi. Meni suht hyvin, vaikka pelkäsin ihan hirveesti. 15 solua löytyi. Oon tosi tyytyväinen, kun nyt olisi edes puolet kypsiä. Siirto olis ke, jos näyttää että pystytään odottamaan ja viljelemään blastokystiin asti, muutoin soittavat maanantaina. Kiva viikonloppu tulossa...
  6. V

35+ Lapsettomat

Toivorikas ja Meriharakka malttia piinailuun. Olipa hieno saalis Meriharakka kun saitte 5 top-alkiota. Nyt peukut pystyyn teille molemmille! Jäikö sulle toivorikas pakkaseen vielä huuruneniä? Milloin Iines sulla on punktio? Ens viikolla varmaankin? Meillä on huomenna aamulla ja mä pelkään ihan...
  7. V

35+ Lapsettomat

Janetski tervetuloa mukaan. Pidetään peukkuja, yritä malttaa perjantaihin. Meriharakka, joko tuntuu olo paremmalta punktion jälkeen? Pottu, miten flunssasi? Ainakin tulee levättyä. Mä odottelen lääkäriin pääsyä iltapäivällä. Me ollaan Taysissa hoidoissa. Onko joku muukin siellä? Hytisevin...
  8. V

35+ Lapsettomat

Meriharakka, kiva kun jaksoit tulla kertomaan kuulumisia. Ja olipa hyviä uutisia. Toivotaan että kaikki kypsiä ja hedelmöittyvät. Monenko päivän viljely teillä on? Siirretäänkö kaksi jos mahdollista? Sela, kiitos tiedosta klinikan suhteen. Voi tulla meilläkin eteen. Aurinko -65, voi mä olen niin...
  9. V

35+ Lapsettomat

Maanantaita kaikille, Sela mikä teidän klinikka on, jos tulee ajankohtaiseksi toi lahjamunasoluhoito. Voisitko kertoa? Vaikuttaa ripeeltä toiminnalta. Meillä mies empii kovasti tätä asiaa. Meriharakka jännitän punktiota sun puolesta. Toivottavasti saat hyvän saaliin ja riittävästi kipulääkkeitä...
  10. V

35+ Lapsettomat

Voi Iines, mä tiedän miten väärältä tää tuntuu ja just siltä kun joku yläkerrassa pilailisi törkeellä tavalla. Jotenkin kuitenkin yritän ajatella ettei toisten rakautuminen mitenkään huononna mun mahdollisuuksia onnistua näissä hoidoissa. Ja osaanpahan antaa arvoa mahdolliselle lapselle varmaan...

Yhteistyössä