Hakutulokset

1. V

35+ Lapsettomat

Hyvää viikonloppua kaikille. Voi Chloe, luulen tietäväni miltä susta tuntuu. Lohdutus.Onneksi pääsette uudestaan jo viikolla 14. Ootteko te yksityisellä puolella kun saitte noin pian uuden ajan? Yritä antaa itsellesi omaa aikaa ennen seuraavaa yritystä. Ite pelkään kanssa että noin käy tai vielä...
  2. V

35+ Lapsettomat

Hei, Chloe mitä kuuluu? Pottu miten puntio meni? Oletko vielä kovin kipeä? Mulla tänään ultra. Sain luvan jatkaa eli limakalvo oli ok, ei liian paksu tai vääränlainen. Lääke vaihdettiin Pergoverikseen ja huomenna Orgalutran lisäksi. Molemmat mulle outoja lääkkeitä ja panikoin, saanko jotain...
  3. V

35+ Lapsettomat

Hieno juttu Sinivatukka, tästä alkoi sun piinapäivät, mutta eikös tuollainen blastokysti ole jo aika varma tai siis et onnistumisprosentti on ihan toista kun vaikka kahden päivän viljelyllä nelisolualkiolla???korjatkaa jos olen väärässä. Mekin toivotaan nyt pitkää viljelyä, vaikka se kait on...
  4. V

35+ Lapsettomat

Heippa kaikille, Gonal Fää neljäs piikityspäivä tänään. Perjantaina on ultra, niin katotaan miltä näyttää. Oon sopivasti flunssassa, mutta toivotaan ettei mene niin pahaksi et joutuu antibiootteja syömään. Punktio voi olla ens viikon lopulla tai sit heti maanantaina viikolla yhdeksän. Chloe, älä...
  5. V

35+ Lapsettomat

Mullulle ja Väinölle mahtavat onnittelut plussasta!!! Chloe, jännittää sun puolesta. Milloin testaat? Ne Luget on kyllä aika ärsyttäviä lääkkeitä. Mulla ainakin tulee aina kaikki raskausoireet, paitsi palelu ei kait kuulu lugejen aiheuttamiin oireisiin... Meillä muuten kolmas ivf/icsi. Gonal...
  6. V

35+ Lapsettomat

Hei, en ole ennen kirjoitellut tällaiselle palstalle. Lueskellut olen kyllä monta kertaa tätä teidän palstaa. Meillä alkaa huomenna Gonal Fllä kolmas ivf tai icsi hoito. Olen 37v ja mies 45v. Meillä on yksi luomuihme 2005 syntynyt poika, mutta toista ei sitten ole kuulunutkaan. Ekasta ivfstä...

Yhteistyössä