Hakutulokset

1. V

35+ Lapsettomat

Hei, kiitos onnitteluista, vaikka mun mielessä pyörii koko ajan km, niin et osaa yhtään iloita. Toisekseen voihan tuulimunakin antaa tai kohdun ulkopuolinen plussan. Varasin ultran omalle gynelleni 30.3 ja sit Tays antoi ajan pääsiäisen jälkeen. Ajattelin etten halua jännittää koko pääsiäistä...
  2. V

35+ Lapsettomat

Huomenta kaikille, nyt virallinen testipäivä ja kolmas plussa eli kaikki ostamani testit on käytetty. Seuraava etappi on alku-ultra, jota pelkään jo nyt ihan sairaasti. Jipsis, sähän olet jo pitkällä, jos sulla np ultra on 1.4!!! Vautsi. Usko pois, kaikki menee hyvin tällä kertaa. Ootko kertonut...
  3. V

35+ Lapsettomat

Hei kaikki, Iines niin se varmaan on et sulla on menkat etuajassa ja ne piikitykset on syypää asiaan. Kuulostaa järkevältä. Eihän ne nyt oo ihan kevyttä kamaa. Toivottavasti alkaa kunnolla niin pääset aloittamaan pillerit ja etiäpäin kohti hoitoo ja plussaa! Itestä sen verran et huono olo...
  4. V

35+ Lapsettomat

Iines, pitäisköhän sun kuitenkin pyytää aika sinne polille tsekkaukseen? Aika kumma, jos mahatauti tekee noin kipeitä kouristuksia ja helpottaa välillä pahoinvointi ja sit taas... Vaikka eikös sitä Noro virusta oo liikkeellä ja se häipyy välillä... Onko sun umppari leikattu? Mulla tuli siitä...
  5. V

35+ Lapsettomat

Iines, mä en tiedä, mutta kun kävin JS sisätautilääkärillä Koskikl, niin tiesi tosi paljon ja otatti vasta-ainekokeita ja myös T3V arvon, mitä Tays ei ottanut. Ja hoito lähti enemmän siitä et oireita jos on niin lääkettä kehiin, oli arvot sit viitearvoissa eli ei. Muistaakseni sanoi, että...
  6. V

35+ Lapsettomat

Anja73 tervetuloa mukaan. Meillä tehtiin lähete yksityiseltä Taysiin joulukuussa ja meidän eka käyntiaika oli muistaakseni huhtikuussa. Silloin vielä jouduin soittaan ajasta, kun lähete oli hukkunut jonnekin. Sit elokuussa oli meidän toka ivf. Eka tehtiin yksityisellä. Eli ei hirveen pitkä...
  7. V

35+ Lapsettomat

Kävin mielenkiinnosta testaamassa. Nyt viiva oli tummempi. Teen vielä kolmannen testin ke aamuna. Ei se tässä konkurssissa enää tunnu vaikka ostelis useampia testejä:). Rauhoittaa vähän mieltä kuitenkin. Villiheinä
  8. V

35+ Lapsettomat

Sunnuntaita kaikille, Iines kyllä sä oot laittanut ihan oikeet päivämäärät eli testasin viikkoa ennen virallista testipäivää koska mulla oli niin hirvee olo. Testiviiva oli selkeä mutta ei yhtä vahva kun kontrolliviiva. Testaan uudestaan virallisena päivänä, mutta tää väsymys, palelu ja...
  9. V

35+ Lapsettomat

Hei, Mullu onnittelut ultrasta! Onnea myös Meriharakka. Milloin sulla on ultra aika? Iines mulle käy hyvin et mut siirretään vasta ultran jälkeen plussanneisiin. Koko ajan mielessä keskenmeno. Tää tuntuu tosiaan vaan yhdeltä vaiheelta tässä hoitorumbassa. En usko et pystyn iloitseen ennen...
  10. V

35+ Lapsettomat

Hei, Meriharakka, mitä kuuluu? Oletko testannut uudestaan? Mollu, onneksi olkoon. Liisa 34 toivotaan että inssi onnistuu. Voi olla että sun mies on sen takia tuollainen, kun miehille on tosi vaikeeta varmaan jos vika on heissä. Tai mun ystävällä on niin ja hänen miehensä on käyttäytynyt samalla...
  11. V

35+ Lapsettomat

Meriharakka hurjasti onnea plussasta! Kyllä se siitä tummenee, usko pois. Onko sulla jotain oireita? Kukas muu täällä testailee? Toivorikas, joo kyllä viljellään sulatuksen jälkeenkin jossain paikoissa blastoiksi asti, mutta ei...
  12. V

35+ Lapsettomat

Voi ei Toivorikas. Iso lohtuhalaus. Voin kuvitella sun tuntemukset. Tosin ne blastokystit selviää pakastuksesta paremmin ja kiinnittymisprosentit on myös suuremmat. Ehkä vihdoin pas tuo kaivatun tuloksen! Mä tiedän et tuun kans kovaa alas, jos nega tulee, koska kahdella blastokystillä pitäis se...
  13. V

35+ Lapsettomat

Maanantaita kaikille, voi Toivorikas mä pidän peukkuja oikeen kovasti. Ihmeen aikaisin sulla testipäivä???? Mulla pp14 kotona testi. Välillä on tuntevinaan jotain oireita ja sitten taas on ihan varma, ettei tästäkään tullut mitään. Miksi tän täytyy olla tällaista vuoristorataa, toivo ja epätoivo...
  14. V

35+ Lapsettomat

Hei, Liisa34: tosi kiva, että sait parempaa hoitoa ja toivottavasti kaikki menee inseminaatiossa hyvin. Meillä tehtiin nyt tää hoito kokonaan icsillä koska miehen simpat on hyvin hitaita ja sperma jotekin paksua. Eivät halunneet ottaa riskiä. Olikos sulla niitten kilppariarvojen kanssa jotain...
  15. V

35+ Lapsettomat

Voi Pottu, tosi ikävää :(. Me taidetaan kaikki tietää miltä se nega tuntuu paremmin kun hyvin. Ymmärrän hyvin miestäsi. Kaikenmaailman hulttioille kyllä syntyy lapsia vaikka miten paljon. Ollaan joskus miehen kanssa puhuttu, et onko se kuitenkin evoluutioo eli jos ei yhtään stressaa...
  16. V

35+ Lapsettomat

Hei kaikille, mäkin haluaisin EVn lääkäriksi, mutta meillä ei rahaa G-klinikkaan nyt. Hän oli ennen täällä Treella ja hänen kanssaan oli mulla eka ivf, josta alkoi raskaus, joka sit meni hematooman myötä kesken. Hän on todella hyvä, mutta myös hyvä businessmies. Pitkään haikailin häntä...
  17. V

35+ Lapsettomat

Tarkoitin Iines74 (enkä Toivorikas) saitko aikaa tarkastukseen? Ja Jipsis anteeksi sunkin nimimerkki meni väärin. Tervetuloa mukaan. Mun on aika painua pehkuihin kun sekoilen nimissäkin jo noin. Hyviä öitä!
  18. V

35+ Lapsettomat

Sinivatukka ja Pottu huhuu??? Ootteko jo testanneet tai millainen olo teillä on? Toivottavasti plussatuulet ovat kohdanneet teidät. Sointu, mikä on AMH testi??? Viimeksi viestini oli vissiin Liisa34lle pääosin. Saitko Toivorikas ketään kiinni ja uutta kontrolliaikaa? Maanantaina tuntui olevan...
  19. V

35+ Lapsettomat

Tänään oli siirto. Matkaan tuli kaksi blastokystialkiota. Vielä jäi epäselväksi saatiinko pakkaseen mitään, sillä viljelevät kahta alkiota huomiseen ja katsovat pääsevätkö pakkaseen vai päätyvätkö roskikseen laadusta riippuen. Pergoveriksella saatiin hyvin kypsiä soluja, toisin kun ennen eli 15...
  20. V

35+ Lapsettomat

Sarina, oikein paljon onnea. Tällaisia uutisia oli kiva lukea, välillä kun toivottomuus meinaa iskeä. Iines, voisitko yrittää ruokatunnilla soittaa, vai meneekö yksiin hoitajan tauon kanssa? Töistä on tosi hankala käydä hoidoissa ja soitella kaikkia juttuja. Mulla kun ei ole vakituista...

Yhteistyössä