Hei kaikille, Xaara pidetään peukkuja sun testiin. Kovasti aikaselta toi kuulostaa menkkavuodoksi, mutta siinä Lugessa sanotaan ohjeessa et voi tehdä läpäisyvuotoja joillekin. Toivotaan et olis tosta lääkkeestä. Mä sitten inhoon noita Lugeja. Kunpa meilläkin olis niin et sais lopettaa testiin. VL:ssa oli sillai. Mulle tulee kamalaa ahdistusta niistä. Muutenkin olo on vuoristorataa, pääosin alamutkissa. Liisa34 teit varmaan oikeen kun hait saikkua. On tosi tärkeetä yrittää kerätä voimia siihen hoitoon. Viikko on tietysti lyhyt aika, mutta kyllä sitä varmaan jatketaan jos susta tuntuu siltä. Mulla on tosi pitkä sairasloma, joka loppuu kesän alussa. Oon ollut tyytyväinen kun oon saanut kelata näitä juttuja ilman työpaineita, vaikka voi olla etten ikinä saa vakkaripaikkaa tän takia. Meriharakka, käytät sä vielä Lugeja? Miten sulla vasta nyt on soittoaika? Mulla on se ultra ens tiistaina. Kauhulla odotan tuomioo. Välillä mietin et jos peruuttais ajan ja sais olla pääsiäisen vielä rauhassa ja toiveikas, ja välillä en jaksais odottaa mitä sieltä löytyy. Jos siellä ei oo mitään, niin meillä on kai sit vielä pakstealkionsiirto. Välillä on oksettava olo ja itkuinen, mut välillä suht normaali. Eikä kumpikaan oo hyvä. Ja nukkua voisin koko ajan. Täällä on mahatautiakin liikkellä, niin ei tiedä varmaks mistä nää oireet tulee. Mieskin valitteli väsymystään. Hyvää viikkoa kaikille ja kohta se pääsiäinenkin tulee. T. Villiheinä matalapaineessa