Heips, täältä taas parin viikon kuulumiset...
Olen siis ravannut viikon välein otattamassa hcg arvoa, kun alkuraskaus ultrassa ei viikot täsmänneet ja pelottelivat tuulimuna raskaudella...
Arvot joka kerta nousseet sekä ollut tätä pahoinvointia, väsymystä ja rinnat turpeessa,
noh eilen sitten kävin nlo:ssa lääkärin ultrattavana ja tämä ilmoitti pahoitteluni sikiötä ei näy ja laittoi keskussairaalaan lähetteen heti tänä aamuna oli mentävä...
Koko eilinen ilta ja yö meni murehtiessa pelätessä ja itkiessä.
Aamulla sitten menimme miehen kanssa (jonka olin hälyttänyt työreissulta 300km päästä kotiin) sairaalaan ja kappas mulle oli annettu väärän paikan nimi minne mennä no sieltä onneksi neuvoivat oikeaan paikkaan, jossa ei sitten lähetettä löytynytkään |O aloin olla jo todella pahalla tuulella ja meinasin ottaa yhteyttä nlo
n mutta sen tekivät sairaala minun puolesta ja lähete tuli pian faxilla!
Kävin taas kerran verikokeissa ja parin tunnin odottelun päästä pääsin gynen vastaanotolle, joka kyseli taas kaikki onko ollut oireita ym. Ja tuumasi vain että onpa jännää!
Heti ultran paikalleen laitettua tuumasi, että tämän minä jo arvasin siellähän pienen pieni eläjä oli ja sydän löi hurjasti, en ollut uskoa tätä!
Lääkäri sanoi, että viikot nyt vastaisi vasta 8+4 ja ensimmäisessä ultrassa ei ole vielä voinut mitään näkyäkään mutta eilisessä kylläkin! Aion kyllä muutaman valitun sanan sanoa, kun joudun taas kahden viikon päästä käymään tuolla nlo: n ultrassa!
Kauheata tunnekuohua ollut varsinkin pari päivää, mutta nyt olo kyllä onnellinen :heart:
laskettuaika muuttuu varmaan marraskuun lopulle mutta päivitellään se sitten np ultran jälkeen!
Ihana lukea kun muillakin on tullut ihania uutisia ja surullista/tuskallista lukea nuita menetyksiä! Kaikille nyt tasapuolisesti onnea loppumatkaan!