Hakutulokset

1. V

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Kina: Voimia sinulle ja perheellesi paljon! ON: lähdin eilen iltapäivällä miehelle makutuomariksi Stockan Hulluille päiville, kun hän meni kyttäämään sinne paria villaneuletta ja nahkalaukkua. Oli ihan ok, mies löysi mieleisensä vaatteet, itse en kyllä jaksanut katsella mitään. Olisihan...
  2. V

Bambi (ja muut, joita nuo pk-seudun hinnat kiinnostivat 4D-ultrasta): Tuo sama 175 e minulle sanottiin Femedasta kuin Sipsusellekin. Ultran kesto kuulemma n. 20 min. Raskausklinikalla hinta kuulemma 260-290 e MIINUS tuo Kela-korvaus (ultran kesto n. 30 min). Eli veikkaisin, että aika samoissa...
  3. V

amfora ja Sipsunen: Iso halaus teille, kun tsemppaatte tällaista stressaajaa tuosta masun koosta! Kiitos. :hug: Sanat tuntuvat tosi hyvältä, vaikka ovatkin "vain" kirjoitettuja sanoja. Olen muutenkin vähän stressaajaluonne, ja kun vauva on meille niin mielettömän toivottu ja kauan odotettu...
  4. V

katjuska-80: Olettaisin, että sunniee on käväissyt Tampereella sellaisessa vanhempien ja lasten kokoontumispaikassa, joka on nimeltään Napapiiri. :) Kerrostalon alakerrassa toimii sellainen kerhotila, jossa vanhemmat voivat tavata toisiaan ja lapset mukana, ja siellä on kaikkia teemailtoja yms...
  5. V

Hui, kuin tänne tulee tekstiä kovalla syötöllä! No ei vaan, kiva on lukea teidän juttuja. :) rhonda74: Olen tehnyt pätkätöiä, tosin aina saanut heti uuden pätkän edellisen jatkoksi, sekä olen opiskellut ja valmistuin yliopistosta vasta viime vuonna, joten tuo ajanjakso menee käsittääkseni...
  6. V

Hei jälleen kaikille ja mukavaa alkanutta lokakuuta! :wave: Viikonloppu vierähti anoppilassa, liian nopeasti meni ohi. Harmittaa aina maanantai-aamuisin kun mies könyää töihin (inhoaa maanantaipäiviä yli kaiken) ja itse jään tänne kotiin. Tulee tosi lusmu olo. Noista äitiyspäivärahoista...
  7. V

Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Niin ja ai niin, tietääkö joku, voiko tänne lisätä oman viestin loppuun allekirjoituksen, että tuollainen Baby Ticker (tuo aikajana) näkyisi jokaisen viestin lopussa? Yritin katsoa noita asetuksia, mutta en löytänyt sieltä sellaista... tosin mä en tod. ole mikään tekniikan ihmelapsi, joten voi...
  8. V

Eipä ihmeempää kuulu tännekään, tuntuu jotenkin niin oireettomalta, että ihan kuin ei raskaana olisikaan. Mitään aamupahoinvointia ei ole ollut enää pariin-kolmeen viikkoon, mutta jotkut hajut etovat edelleen voimakkaasti. Muun muassa kiinalainen ruoka! Pitää pidättää hengitystä, kun menen...
  9. V

jendde, Lyytinen ja ItäHki: Kiitos postiviisisita masunkasvutsemppauksista! :hug: Ihan tottahan tuo on, että vauva sieltä tulee joka tapauksessa ulos, oli se maha sitten pieni tai iso. Eilen löysin yhden blogin, jossa odottaja oli laittanut kuvan masustaan joka viikolta. Viikolla 17 masu näytti...
  10. V

Kivaa viikon alkua kaikille! Neuvolasta tulin äsken kotiin, ruoka tulossa uunissa. Nyt olen kyllä jo kunnon kotirouva, kun ruoka on aina valmiina miehen tullessa töistä kotiin...heh. Tuoreita neuvolakuulumisia: Tapasin ekaa kertaa meidän "oman" terkkarin, ja oli ihan mukavan tuntuinen...

Yhteistyössä