amfora ja Sipsunen: Iso halaus teille, kun tsemppaatte tällaista stressaajaa tuosta masun koosta! Kiitos. :hug: Sanat tuntuvat tosi hyvältä, vaikka ovatkin "vain" kirjoitettuja sanoja. Olen muutenkin vähän stressaajaluonne, ja kun vauva on meille niin mielettömän toivottu ja kauan odotettu, niin varmaan sen takia pelkään vielä entistä enemmän, että jotain olisi vialla. Mutta olen tosiaan saanut aina gyneiltä kuulla, että kohtuni on taaksepäin kallistunut reippaasti. Samoin selkäni on aika pitkä ja lantioni kai aika tilava, joten siellä vauveli kai silti tyyvyäisenä puhisee.
Sipsunen: Korkkareista tulee niin kivan naisellinen olo ja jalat näyttävät siroilta, niin tykkään niitä pitää.
Joskus kuulee ihmisten sanovan, että korkkareilla on vaikea kävellä, mutta kaipa sekin on tottumiskysymys. Minullakin on talveksi sellaiset mokkaiset kiilapohjakengät, joiden pohja on pitävää kumia. Niillä kyllä onneksi pysyy pystyssä hyvin, vaikka korkoa onkin varmaan 5-6 cm. Pitää kyllä ehkä jonkinlaiset ihan matalat töppöset hommata talveksi. Viime vuonna käytin sellaisia matalia nahkasaappaita (n. 3 cm korko), mutta niiden pohja on niin liukas, etteivät sovellu ihan tosi hyvin talvikengiksi.
Ja
Sipsunen vielä: Mistä varasit tuon 4d-ultran? katsoin että synnärisi on Jorvi, joten varasitko Hlesingistä jostain vai onko Espoossa joitakin omia paikkoja? Soittelin tänään itse Femedalle ja Lääkärikeskuksen Graviditas Raskausklinikalle ja kyselin vähän hintoja. Mitäs muita vielä on, Felicitas? Varmaan ihan tällä viikolla varaan sen ajan, pitää kysyä sellainen aika, että sopisi miehen työaikoihin.
4D-ultrasta kaiketi saa
kela-korvauksen, jos se tehdään viikolla 18.-24. ja se täydentää kunnallista rakenneultraa. Näin minulle ainakin sanottiin tuolta Raskausklinikalta, mutta varmistakaa joku, jos olen väärässä.
Toppahousut: Eilen sain postissa Huutiksesta hommaamani mammaulkoiluhousut, ja ne olivat aika reilut ollakseen S-kokoiset. Joten meinaan talvella ulkoillessa pärjätä niillä ja kerrospukeutumisella sinne alle. Eipä täällä Hgin loskasäissä hirveästi kyllätoppahousuille ole muutenkaan tarvetta... äh, pitää muuttaa jonnekin missä on kunnolla lunta!
Tai tulisi samanlainen talvi kuin viime vuonna, minä kun olen ihan talvi-ihminen.
Sukupuolesta kertominen: Miehen kanssa ollaan suunniteltu, että sukupuoli kerrotaan kyllä vanhemmillemme ja muille läheisille, joten voin sen kertoa täälläkin sitten.
Nimikin meillä on jo valmiina sekä tytölle että pojalle, mutta sen pidämme visusti salassa ristiäisiin asti.
Jos Mariaja teet listaa, niin
meillä rakenneultra on 14.10.
ON: Kamala vessahätä muuten koko ajan! Parin tunnin välein on ihan pakko ravata vessassa, yölläkin käyn varmaan 3-5 kertaa. Huh-huh.
Vaniljarinkeli ja Hajuherne 18+3 :heart: