Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

heei:) en pahemmin oo kirjotellu mut pitää ilmotella ees jotaki:D

VIIVILLE hirveästi onnea ja nyt kaikkien muidenki tarrasukat käyttöön;) käythän täälä välillä ilmottelemassa kuulumisia?:)

ööö ja sitte unohtu joku mihin piti kommentoida:D

no ei muuta:D

Mimma & piskunen 17+5<3 (kullalla enää kaks aamua armeijas sitte kotiin<3)
 
Viivi76: Aivan ihanaa! Tarrasukkia täältäki ja tule tosiaan kertomaan kuinka menee :)

Sunniee olin kattovinani että asut etelässä mutta olit käyny napapiirillä aktivinen synnytys illassa? Kyselen vain kun meiltä on pari kilsaa tohon joulupukin kotiin eli napapiirille :) Vai onko kyse jostain muusta napapiiristä?

Sukupuolesta minä taas olen ajatellu tämän ihan tytöksi, en osaa yhtään ajatella että ois poika joten olen nyt yrittäny miettiä myös sitä vaihtoehtoa että ois poika. Mies toivoo poikaa ja on välillä jopa ärtynyt kun puhun koko ajan vaan tytöstä..ihan kumpiki on siis tervetullut ja pikkunen poikaki ois aivan ihana :heart: Mutta jotenki on mieltäny tän tytöksi..

Rintaliivit, siis joo kyllä tuntuu että ne lehmän utareliivit joutuu hankkiin :LOL: Ostin vasta liivit kokoa 90E ja niistäki alkaa pursuileen, normaalisti koko on 80B. Ja on kumma että noissa isoissa koissa tahtoo sitte olla niin rumia :O Mie rakastan kauniita alusvaatteita enkä haluais tinkiä siitä raskaanaollessakaan.

Itsestä huolehtiminen, sama vika täällä että olen aika turhamainen ulkonäön suhteen. Meikkaan yleensä joka päivä vaikka oisin vaan kotona. Tykkään koruista ja koroista ja ihanista vaatteista :) Korot kyllä joudun unohtamaan ja tilasinki itelle talveksi ne niiiin rumat ugg-kengät..

Toppahousut kyllä on todellinen ongelma. Viime raskaudessa ostin normi toppahousut isoa kokoa, ne meni kyllä mahanki kohalta kiinni mutta sitte reisien ja perseen kohalta aivan liian isot :O Ja ihan hirveän näköset.. Imeisesti mitään äitiystoppahousuja ei ees myydä? Jos jollain on jotain vinkkiä tähän niin oisin kiitollinen :)

Jotenki aivan ihana sitte kun alkaa tuleen kuulumisia rakenneultrasta. Oliko niin että tälläki viikolla oli jollaki? Tuntuu että teidän ultria jännää lähes yhtä paljon kun omaansa :heart:

Mutta ei kai tässä muuta, lähetään tytyn kans käppäileen kirjastoon :)

Katjuska ja lilli 18+3:heart:
 
Viimeksi muokattu:
katjuska-80: Olettaisin, että sunniee on käväissyt Tampereella sellaisessa vanhempien ja lasten kokoontumispaikassa, joka on nimeltään Napapiiri. :) Kerrostalon alakerrassa toimii sellainen kerhotila, jossa vanhemmat voivat tavata toisiaan ja lapset mukana, ja siellä on kaikkia teemailtoja yms.

Tai näin uskoisin, olen nimittäin asunut muutama vuosi sitten ihan tuon kyseisen paikan lähellä Tampereella. Korjaa sunniee, jos erehdyn. :)

Mua edelleen ahdistaa noi teidän komeat masukuvat. Miksei MUN MAHA KASVA? Olen alkanut ehkä vähän jännätä ultraa tuonkin takia, kun pelkään että siellä paljastuu jotain kamalaa, ettei vauva kasva ollenkaan niin kuin pitäisi tai jotain. Painoa on kuitenkin tullut lisää melkein 4 kg vaatteet päällä mitattuna, joten jonnekinhan sen pitää mennä! Tuon takia kuuntelen vauvan sydänääniä melkeinpä joka päivä. Vähän ahdistaa. :'(
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Viivi Paljon onnea teille! :heart: Paljon tarrasukkia mukaan! :)

Paniikkihäiriöisille tsemppiä! Itse en siitä kärsi, mutta lähipiirissä muutamakin ihminen.

Mahasta Uskaltaako teiltä ihmiset vielä kysyä suoraan että millon vauva sytyy tjs? Mua ärsyttää ku ihmiset vilkuilee ja kääntää pään heti pois ku huomaan. Jos mä oisin yhtäkkiä lihonu noin paljo niin kai sitä yrittäis jotenki peitellä :D Ja tiiän, voisin ite sanoa siihen että oon paksuna, mut se tuntuu jotenki niin tyhmältä töksäyttää yhtäkkiä tuommonen asia.. Jotenka valitan täällä noinki ilmanaikusesta asiasta :D Yks mies huoltsikalla kysy et syntyykö se samaan aikaan ku Victorialla :D

MM-11 (joka laittaa nimimerkin vaihto pyyntöä menemään..)+ Helmi :heart: (tyttötunne vaan vahvistuu) 17+4
 
pööppis Ihanan pitkä tukka sulla! Multa just leikattiin n.25cm pois :D

hopea Täällä katotaan aamusin tunteita ja tuoksuja! :wave: Mut tärkeempi mulle on lemmen viemää :LOL:

kina Mahtava massu! Mullaki maha aiak iso, mut ei tod. noin kiinteä : /

Pohojosen ihmiset Ihanaa ku teitäki on!! Yleensä suurin osa väestä on noita etelän veteleitä ;) Ja tuosta ei saa loukkaantua, on tän alueen "sanonta, etelän vetelät" :) Itse oon tästä Oulun kuppeelta, mutta sukujuuret sodankylästä!

Rakenneultra Katjuska-80, samaa mieltä!! Määkin ootan kovasti et millon tulee ekat kuulumiset rakenneultrista! Kuka on eka?? Meillä aika ens ti eli 11.10.

Meinaatteko kertoa sukupuolen täällä meille muille? :) Mää voisin täällä kertoa, mut yritettäs pitää salassa tuolla ulkomaailmassa :) Mies vaan kitisi et no mitä väliä vaikka kaikille jo kertoiskin :)

Mahasta Multa on muutama kysynyt et millon laskettuaika. Mut niin varmaan määki oisin.. Joko oisin muka niin hulluna lihonu tai sit vauva :)

kn&mauri-muru 18+5
 
Mä oon kans ihaillu pööppiksen tukkaa ku se on niin pitkä :) Mulla lyheni viikko sitte 10 cm.

Rakenneultra Oiskohan hirvee homma Mariajalle jos laittais etusivulle rakenneultra ajat niille ketkä sen ilmoittaa? Ois kiva kurkkia sieltä et ketä jännätään seuraavaksi :) Mä ainaki kerron teille sukupuolen. Nyt ku me ollaan kutsuttu tuota meidän pikkuista Helmiksi, ja nimi vaihtuiski yhtäkkiä Kaleviksi, niin ettehän te varmasti arvais et mikä on homman nimi :D

Ruska Mä katoin ennen aina tuota Lemmen viemää, mut onneksi pääsin eroon siitä! :D Nyt katsomosta kattoon eilinen Klikkaa mua ennen töihin lähtöä :)
 
Pööppis
ohh, kiitoksia tukanihailusta :) Ite viimevkol kirosin tuota kun aina silmillä ja ties missä että napsis ihan lyhkäseks,mut en sit kuitenkaa,kun 10v meni tota kasvattaessa, sillon oli ihan kanapersetukka,eli lyhyt.

Kauhee, ette usko miten äsken säikähdin ulkona ton tuhmakoiran perässä taas juostessa kun housuihin hulahti märkää ja PALJON! siis pulssi nous hetkessä kahteensataan ja itkun tulo ei olku kaukana kun aattelin et tässäkö tää nyt oli. kun aamul vasta serkulle sanoin, joka yrittää vauvaa,et on se vaan tää menettämisenpelko kauhee,iun se vaanii taustalla mielessä koko ajan.
No onneks se oli vaan joku ihmeellinen valkovuotohulahdus, en tajuu. toivottavasti vaaratonta???! tuli nimittäin niin paljon sitä et hulahti housut läpiasti märäks :O


huh hee.. pitäs lähtee kirjastoon ja kauppaan ja apteekkiin kun nyt eestys taas.

Ihananisoja mahoja muilla!
 
Mäkin katon aina aamulla tunteita ja tuoksuja :D jääny ihan koukkuun!

Sukupuoli Mulla ihan tosi vahva poikatunne alusta asti ollut. Saa nähä tuleeko poikia vai tyttöjä vai kenties molempia. Se selviää parin viikon päästä. Itseasiassa tasan 2 viikkoa ultraan! Ja meinaan kertoa sen/ne myös täällä :)

Itsestä huolehtiminen Joskus jaksan panostaa vähän enemmän ja joskus taas en :D useammin en.. Hiukset pidän kyllä aina kunnossa ja kulmat ja kynnet mutta meikata en todellakaan jaksa joka päivä. Ja tietty ihan perus hygieniasta pidän huolta, suihkussa käymiset ja puhtaat vaatteet. Hajuvettä käytän kyllä melkeen aina, kotonakin.. :D se on ihan pakko juttu jotenkin.
Päivisin yleensä menekin vaan tytön kans puistoon tai muuten vaan ulos/kauppaan yms. niin en jaksa niitä varten meikkailla :D Mutta muuten kyllä pidemmille "reissuille" meikkaan. Ja vaatteet katon aina sellaset päälleni mistä tykkään etten missään teltassa kuljeskele tuolla.

Maha Ei oo kukaan tuntematon tullu kyselemään mutta katseita ja hymyilyjä tulee. Ja kyllähän tän jo näkee ja huomaa ihan hyvin.

Ja mitäs muuta.. Ei kai muuta :D pakko lähtee taas syömään, ihan järkky nälkä koko ajan!

17+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Vanilijarinkelille:
Älä sure pientä mahaasi! Itse olen viikolla 19+3 ja myöskin pienimahainen. Minullakin on kohtu voimakkaasti taaksepäin kallistunut, ja se varmaan osittain selittää vatsan pienehkön koon. Etuseinäistukasta huolimatta olen tuntenut vauvan liikkeet selvästi jo viikoilta 15-16, eli ei tämä tosiaan aina mene niinkuin oppikirjoissa väitetään!
Nämä ovat niin kovin yksilöllisiä juttuja, ei kannata liikaa miettiä toisten masuja! :)
Onnea omanlaiseen odotukseen kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Moikka!

Terkut neuvolasta!
Omaa napaa siis:
Hg 120, ostin Obsidania, kun väsyttää ja täti suositteli.
Vauvelin sykkeet 158, verenpaine 81/130, ihanan alhainen :)
Kaikki kunnossa, painoa tullut yhteensä 700 g ja nyt 18. rv, olen iloinen, kun ylipainoa oli alussa n. 5 kg!

Iloisin terveisin
Kellukka & Pienokainen 17+0 POKS!!
 
  • Tykkää
Reactions: -Pätkis-
Aurinkoista huomenta!

Ihan ekana omaa napaa. Mulla on NORMAALI olo jo kolmatta päivää, jos tämä päivä menee loppuun asti niin kuin on alkanutkin! En ihan vielä uskalla tuulettaa, mutta lupaavalta vaikuttaa :) Mieliala on taas hyvä ja olo energinen, ihanaa!

Sukupuolesta mulla ei ole mitään tuntemusta edelleenkään. Toisena päivänä
on poika olo ja toisena tyttö olo. Sukupuolen kerron täällä heti kun sen tiedän, sillä kerrotaan se kaikille muillekin.

Täälläkin jännätään jo teidän rakenneultria, kun omaan on vielä neljä viikkoa. Kohta soittelen sitä 4D aikaa, kunhan tyttö nukahtaa päikkäreille. Musta toi ultralista on hyvä idea, jos vaan Mariaja tai joku sen jaksaa väsätä :)

Pööppis: Mulla holahti samalla lailla esikoista odottaessa valkkaria ja silloin luulin sitä lapsivedeksi, kun oli niin jouksevaa ja sitä tuli niin paljon. Kävin neuvolan lääkärissäkin ja kaikki oli hyvin. Nytkin välillä holahtelee niin, että pikkuhousunsuoja olisi kätevä, mutta en viitsi niillä turhaan haudutella kun sitten tulee ihottumaa.

Vaniljarinkeli: Mun siskolla ei esikoista odottaessa edes meidän tarkkasilmäinen mummomme huomannut raskautta vaikka oli jo vikalla kolmanneksella raskaana! Ihan terve ja normaalikokoinen vauva sieltä syntyi, että nou hätä. Ymmärrän toki, että sua huolettaa kun täällä on isoja masuja esillä. Toista lasta odottaessa hänen masunsa oli puolessa välissä saman kokoinen kun mun oli 12+ viikolla mun tokassa. Kyllä mun masussa riitti ja riittää edelleen hänelle "kauhisteltavaa" ;)

Toppahousuja en meinaa edes etsiä talveksi. Uskon noiden goretex kuorihousujen menevän koko talven, kun vyötärön saa jätettyä masun alle (nauhalla kiristettävä kuminauhavyötärö) Olen noilla ja kunnon lämpökerrastolla+ tarvittaessa villahousuilla siinä lisänä tarjennut useamman talven ulkoilla. Lisäksi vaan pidempi joku toppatakki ja masutuubi vielä paidan lisäksi suojaamaan mahaa ja alaselkää. Mun kuoritakkini ei tule enää menemään kovin kauan, kiristää meinaan jo aika huolella mahan kohdalta.

Sipsunen & SV 16+5:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jendden maha ei kyllä paljoo arvailujen varaan jätäkkään, ellei joku sit ihan aivoton oo :LOL:

Ai niin toppahousuasiaan piti kommentoida, et mulla on niitä bellybelttejä, niin toivon että niistä ois apua toppahousujen kans. Eli siis jatkopala siihen vyötärölle. Normihousuissa ne ei mulla ainakaan toimi ku taskut ym. jää tosi tyhmän näköisesti, ja vaikka ois masutuubi tai pitkä paitaki, niin pelottaa että avonaiset vetskarit vilkkuu paidan alta :D Mut lenkillä toppikset jajassa ihan sama vaikka vähä vilkkuukin :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jendde
Pööppis
toppahousuista, kävin yöllä koirien kaa lenkillä toppikset jalassa, ei piruvie mahtunu vetoketju kiinni :D Mut kans ajattelin sit sillon et se jatkopala ois kätevä,kun noissa lasketteluhousuissa on henkselit niin pysyy päällä sit anyways.
Uusia en taho ostaa kun nuo ostin viime talvena ja oli törkeen kalliit, sekä toiset kevyemmät coretextoppikset kans on niin ei raski enää uusii ostaa,kun käyttämättä ne muulloin jäis. pitää kehitellä vaan jotkut jatkopalat :)
 
Nyt on 4D varattu. Malttamattomana otin sen ennen kunnallista rakenneultraa, eli mennään kolmen viikon päästä 25.10 ja silloin rv19+4. Kelakorvauksen saa rv18+ viikolta rv 23+ viikolle. Saattaa se kunnallinen tuntua sitten siitä viikon kuluttua vähän "turhalta" kun on nähnyt jo niin tarkkaan kaikki rakenteet, mutta kivahan se on vielä mennä uudestaan katsomaan pikkuista ja hänen vointiaan. Ainakaan miehen ei sitten tarvitse huolehtia pääseekö kunnalliseen mukaan silloin aamusta kun toi 4D on nyt hänen työaikatauluunsa sovitettu.
 
Vaniljarinkeli juu mietin itekki että ois varmaan jostain kerhosta kyse :)

Sipsunen onko sulla joku syy että saat kela-korvauksen tohon 4D:hen? Mulla haluttas itelläki mennä mutta kun on niin hirveen kallis ilman korvausta.

Ruska sama täällä eli lemmen viemää ehoton! Ja katon sen aamulla se on mukavampi kattoa heti ku herää :) Ja on mukava että on muitaki pohjosesta, tuntuu ettei paljon näiden leveysasteen ihmiset kirjottele näihin tai ainaki mulla on semmonen tunne. Ois ihan kiva saada ihan "oikeetaki" mammaseuraa mutta ei hirveesti ole löytyny näistä foorumeista.

Sukupuolen paljastan ehdottomasti täällä jos se vaan näkyy :D Ja varmaan tulee kerrottua muillekki en ehkä pysty pitämään salassa..

Joo ois tosi kiva jos sen ultralistan laittas tosiaan, eli mariaja jos viitsit :) Ja mullahan on se aika 26.10
 
Oisin laittanu masukuvan tänne mutta en osaa :/ Saako sen kuvan lisättyä suoraan tietokoneen kuvista vai pitääkö kuvien olla esim aijaa:s tai vastaavas? o_O
Paniikkihäiriöstä on tääläkin kärsitty enemmän tai vähemmän jo monta vuotta,eka kohtaus tais tulla jo ala-aste ikäsenä.Pahin vaihe oli tossa n.5-vuotta sitten,sillon en hetkeen pystyny käydä kaupassakaan kun pitkä kauppajono on se pahin asia mitä kammoan.Siihen aikaan olisin tarvinnu oikeen lääkityksenki ku ahdistuin niin lujaa enkä tajunnu mistä se hirvee olo johtuu,tuli vakavien sairauksien pelkoa jne.Jotenki siitä vaiheesta vaan pakolla räpiköi yli.Nykyään kohtauksia tulee onneksi tosi harvoin ja kun kohtaus meinaa iskeä niin tietää mistä se johtuu.Mulla tulee epätodellinen olo ja alkaa pyörryttämään tosi lujaa,kaikki äänet kaikuu korvissa jne :/ Tosi kamala sairaus,ja ikävän yleinen näköjään :( Onko muilla muuten merkattu neuvolakorttiin siitä?Mulle merkattiin että paniikkihäiriötuntemuksia ollut 4-5vuotta sitten.Vähä ärsyttää se,eiköhän ne tiedot sieltä koneeltaki näkyisi...
Ruskalla on aivan ihanat vaunut!Värit on mun mielen ja muutenkin on tollaset muhkeen pehmosen näköset!Mä alan kattelemaan eri vaunumalleja varmaan tos marraskuus kun on rakenneultras käyty :)
(.) Olin eilen neuvolas ja vauvelin syke oli taas 150-160 poikaolo on koko ajan enemmän ja enemmän muuttumas tyttöoloksi :) Hemoglobiini oli 132,eli ei vielä tarvetta lisärautaan vaikka olin ihan varma että se on laskenu huimasti kun välillä heikottaa :whistle:
Kohtu mitattiin ensimmäistä kertaa ja se yltää nyt kuulemma napaan asti! :heart:
Korttiin merkittiin mitaksi 16cm :) verenpainekin oli normaali.Painoa ei ollu onneksi tullu nyt 3viikossa ku puoli kiloa,aluksi kun sitä oli tullut n.4kiloa!:whistle: Sillon ihan alkuraskaudes kun oli jatkuvasti ihan hirvee nälkä ja jatkuva himo pitsaan ja hampurilaisiin!Oon ollu aina alipainonen että ihan hyvä että on tullu pari kiloa lisää,kunhan ei tohon malliin enää nouse.Paino ottiin vaatteet päällä eli n.puoli kiloa saa miinustaa vaatteista.
Nyt taidan lähteä kirpparikierrokselle! :)
 


poksumaan piti tulla... eli 18- viikkoa täynnä 22 edessä:) huoli mahan kasvamattomuudesta on läsnä joka päivä mut eihän se kovin iso olekkaan koko pikkuinen vielä...

meillä on lapset kuumeessa joten olen tämän päivän saikulla mieheni sitten huomisen mulla ei ole mahdollisuutta huomenna olla mut katsotaan perjantai sitten vielä miten menee mut just tällä hetkellä tytöllä 38.9 ja pojalla 38.7 ja molemmat ihan raatoja vaikka yleensä ei paljon taudit vaikuta...

mut näissä tunnelmissa mennään...

enää 15 yötä ultraan ja toivon mukaan pikkuinen näyttää sukupuolensa. Välillä tyttö olo mutta kyllä se poika olo on ollu viime aikoina huomattavasti vahvempi.

minnarun&rinsessa? 18+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Pööppis
Mie kans kerron täällä sukupuolen, jos se vaan rakenneultrassa selviää,muille en ajatellut sitä kertoa.
Joskus oli puhetta fb:ssa julkistamisesta, siis raskaus ym, niin mie en aio, kun oon muutenki tän henkilökohtasenelämän ja -asiat pitäny erossa fb:sta.

Voi pjat oli hyvää lihakeittoa kun haudutin 3tuntia sitä lihaa ennen kun laitoin vihannekset, aijai miten herkullinen keitto. Tai sit mulla oli jo niin nälkä siinä vaiheessa :D Oli miten oli, tulipahan superterveellinen lounas tänään nautittua, pitää koittaa tää linja nyt pitää ma asti, jos ei ainakaan lisää tulis ennen nlaa :D Pelottaa sen nla-tädin torut :I
 
amfora ja Sipsunen: Iso halaus teille, kun tsemppaatte tällaista stressaajaa tuosta masun koosta! Kiitos. :hug: Sanat tuntuvat tosi hyvältä, vaikka ovatkin "vain" kirjoitettuja sanoja. Olen muutenkin vähän stressaajaluonne, ja kun vauva on meille niin mielettömän toivottu ja kauan odotettu, niin varmaan sen takia pelkään vielä entistä enemmän, että jotain olisi vialla. Mutta olen tosiaan saanut aina gyneiltä kuulla, että kohtuni on taaksepäin kallistunut reippaasti. Samoin selkäni on aika pitkä ja lantioni kai aika tilava, joten siellä vauveli kai silti tyyvyäisenä puhisee.

Sipsunen: Korkkareista tulee niin kivan naisellinen olo ja jalat näyttävät siroilta, niin tykkään niitä pitää. :) Joskus kuulee ihmisten sanovan, että korkkareilla on vaikea kävellä, mutta kaipa sekin on tottumiskysymys. Minullakin on talveksi sellaiset mokkaiset kiilapohjakengät, joiden pohja on pitävää kumia. Niillä kyllä onneksi pysyy pystyssä hyvin, vaikka korkoa onkin varmaan 5-6 cm. Pitää kyllä ehkä jonkinlaiset ihan matalat töppöset hommata talveksi. Viime vuonna käytin sellaisia matalia nahkasaappaita (n. 3 cm korko), mutta niiden pohja on niin liukas, etteivät sovellu ihan tosi hyvin talvikengiksi.

Ja Sipsunen vielä: Mistä varasit tuon 4d-ultran? katsoin että synnärisi on Jorvi, joten varasitko Hlesingistä jostain vai onko Espoossa joitakin omia paikkoja? Soittelin tänään itse Femedalle ja Lääkärikeskuksen Graviditas Raskausklinikalle ja kyselin vähän hintoja. Mitäs muita vielä on, Felicitas? Varmaan ihan tällä viikolla varaan sen ajan, pitää kysyä sellainen aika, että sopisi miehen työaikoihin.

4D-ultrasta kaiketi saa kela-korvauksen, jos se tehdään viikolla 18.-24. ja se täydentää kunnallista rakenneultraa. Näin minulle ainakin sanottiin tuolta Raskausklinikalta, mutta varmistakaa joku, jos olen väärässä.

Toppahousut: Eilen sain postissa Huutiksesta hommaamani mammaulkoiluhousut, ja ne olivat aika reilut ollakseen S-kokoiset. Joten meinaan talvella ulkoillessa pärjätä niillä ja kerrospukeutumisella sinne alle. Eipä täällä Hgin loskasäissä hirveästi kyllätoppahousuille ole muutenkaan tarvetta... äh, pitää muuttaa jonnekin missä on kunnolla lunta! :) Tai tulisi samanlainen talvi kuin viime vuonna, minä kun olen ihan talvi-ihminen. :)

Sukupuolesta kertominen: Miehen kanssa ollaan suunniteltu, että sukupuoli kerrotaan kyllä vanhemmillemme ja muille läheisille, joten voin sen kertoa täälläkin sitten. :) Nimikin meillä on jo valmiina sekä tytölle että pojalle, mutta sen pidämme visusti salassa ristiäisiin asti. :)

Jos Mariaja teet listaa, niin meillä rakenneultra on 14.10.

ON: Kamala vessahätä muuten koko ajan! Parin tunnin välein on ihan pakko ravata vessassa, yölläkin käyn varmaan 3-5 kertaa. Huh-huh.

Vaniljarinkeli ja Hajuherne 18+3 :heart:
 
Kerttu83 Kuva kannttaa ladata esim sinne ajaa.com:iin. Sieltä sitten kopioda kuvan osoite tai kuva tähän tekstin syöttö kenttään.

Olin jo aikaisemmin kirjottamassa tänne, mut ne taas pääs katoamaan kun piti duuni juttuja hoidella välissä.
Olin vaan kertomassa, että meinasin pyörtyä tänään metroon. Ehdin just dyykata rautatientorilla lattialle..kamalaa!! Mitä mulle on tapahtumassa??

Mulla pullahtanut nyt tällä viikolla maha oikein kunnolla esiin.
Eilen illalla mies vaan totes, et tosta ei enää kyllä voi erehtyä ja että näyttää kuulemma siltä kun olisin menossa just synnyttää :kieh:
Sanoin vaan, että taitaa olla aika paljon isompi silloin maaliskuussa :LOL:
itähki,coco 16+5
ps. oon just menossa kaverin ultraan lääkikeen..jännittäääääää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
ItäHki Mä meinannu kans sillo ihan alkuraskaudessa pyörtyä töissä! Tooosi inhottava tunne.. Sulla varmaan verenpaineet tai sokerit heilahtanu.. Varsinkin näin kun esikoista odottaa niin kaikki vieraat tuntemukset on aika jänniä ja välillä pelottaviaki!

vaniljarinkeli Täälläki rampataan vessassa :)

Minnarun Paranemisia! :heart:

Jos Mariaja päivittää rakenneultra listaa ni mulla aika 11.10 :)

En tiedä kiinnostaako ketään, mut sain nuo kummikortit valmiiksi, tässäpä olis vähän kuvaa niistä :) Korttien sisällä myös erilaiset koristukset ja myös takakannessa..











kn&mauri 18+4
 

Yhteistyössä