Bambi (ja muut, joita nuo pk-seudun hinnat kiinnostivat 4D-ultrasta): Tuo sama 175 e minulle sanottiin Femedasta kuin
Sipsusellekin. Ultran kesto kuulemma n. 20 min. Raskausklinikalla hinta kuulemma 260-290 e MIINUS tuo Kela-korvaus (ultran kesto n. 30 min). Eli veikkaisin, että aika samoissa hinnoissa kuin Femedalla. Lisäksi jos haluaa dvd-tallenteen, se on kaiketi n. 5 e lisäksi. Felicitakselle en soittanut, mutta hinnaston mukaan siellä kaiketi maksaa vähän vajaa 170 e. Mutta heidän sivuillaan
4D-ultra lukee, että Kela-korvauksen saa vain erityisestä syystä.
Taidan itsekin kääntyä tuon Femedan puoleen, koska siellä vastaanottoaikoja näytti olevan pitkälle iltapäivään. Tosin olen kuullut, että siellä olisi aika liukuhihnameininki noissa ultrissa, mutta ilmeisesti Sipsunen ainakin on saanut hyvää palvelua.
Meille se vauvan sukupuoli ei ole ensisijainen syy 4D:lle, mutta toki se olisi kiva tietää, ellei kunnallisessa selviä.
Haluttaisiin miehen kanssa vaan saada kaikki mahdollinen tieto sikiön terveydestä, kun tuolla 4D:llä pystyy niin hyvin tarkastelemaan esim. sydäntä yms.
ON: Mä mietiskelen, onkohan meidän pienokainen oikeasti tosi lunkisti ottava tapaus. Jotenkin on niin seesteinen olo ja tosi oireeton! Liikkeitä tuntuu toisinaan, esim. eilen illalla ihan selvä pieni potku vasemmalla alavatsassa. Mutta siis, ruoka maistuu hyvin, terveellinen sellainen kuten minulla kyllä aina, mielitekoja ei pahemmin ole, paitsi ehkä ihan vähän tekee suklaata ja ruisleipää mieli. Mutta siis tyyliin siten, että syön 2-4 palaa päivässä suklaata, voiko sitä sitten mieliteoksi sanoa. Mitään muuta ei oikein ole, paitsi tuo vessassa ravaaminen. Naamassa pari näppyä. Jos meidän pieni tulisi erityisesti isäänsä, niin olisin kyllä ihan iloinen. Olisi niin rauhallinen pikkumies tai -neiti, että.
ruska: Ihania kortteja olet askarrellut! Minäkin olen ajatellut sitten aikani kuluksi askarrella ristiäiskutsukortit jo hyvissä ajoin, mutta en ehkä ihan vielä...
Nyt aamupalapuurolle!
Vaniljarinkeli ja Hajuherne 18+4 :heart: