Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

rakenneulta 4.11
Oon nyt ollu aivan hukassa kun 2 yötä takana ja yks viel edessä, ihan täysin vetopois kaikki se aika ku on kotona hereillä :/ onneks huomenna vapaa!!

Piti muuten teille sanoo jotka "stressaatte" pienimahaisuutta et älkää olko pahoillaan - ehtii kuulkaas isot mahat viduttaa viel yhessä jos useemmassa hetkessä :D Mulla kaikista kasvanu tosi isoks maha, kolmannesta pysyttii sentäs lopussa sf-mitta käyrällä, kaks aiempaa huidellu ihan omilla linjoillaan.. enkä koe et se oli hirveen ihanaa loppuaikana ku ihmiset kyselee et jokos sulla on laskettuaika -joo, 2kk:n päästä.. -"voivoi ku sulla on isomaha -ootko varma et siellä ei oo kahta!" aaaargh! Sit ku ton litanian kuuntelet useemman kerran nmi futum :D

Nyt jos koettais viel käydä nukkuu hetken et yhen yön vielä jaksais.. toivottavasti ei oo mitään opiskelija tms.muita bileitä tänään missään -ei ny jakka!!

pikkumökö+ pesusieni 16+5 -nyt ei oo kyl mitään hajuukaan meneekö näin ku oon koko päivän luullu et on perjantaiki..
 
Täällä ei tunnu muksahduksia eikä supistuksia eikä mittään muutakaan Ärsyttävää! Tai sitte noita muksahduksia on ollu 3 mutta en oo niistä kyllä yhtään varma..

Kummi-kortit Kiitos kaikille :heart: Helposti saa sievää aikaan kun ostaa tiimarista valmiin pussin jossa kaikki tarvikkeet, ite vaan sommittelee :)

Laretzki Täällä vietetään hiljais eloa minun toimesta :LOL: EI VAAN TEE MIELI!? Mies kilahtamassa..

Kummit Meillehän niitä tuli ny sit 5 kappaletta, mut ollaan tosi tyytyväisiä :)

Mahakuvat Niitä ei vissiin oo mahdollista saada peräkkäin kaikkia et pystys helposti vertaileen?

Viime yö meni valvoessa, en tiiä miksi kun ei ollut mielen päälläkään mitään. Nyt teen rössypottuja vaikka en edes tiiä saako rössyä syyä, mutta syön silti! :) Miehellä tänään syöpäkontrolli, toivottavasti kaikki olis ok.. Eipä täällä tämän kummempia! :)

kn&mauri 18+6
 
  • Tykkää
Reactions: hepuhi ja Minnarun
laretzki: joko minä päällä,tai sitten vierekkäin,silleen ns. lusikassa tavallaan :D takaapäin sattuu kohtuun.. :D

sf-mitta huiteli mullakin ylärajan yläpuolella,ja maha oli kylllä suht isokin. mä kans sain kuulla tota kaksosläppää pitkin raskautta,eikä sekän kivaa ollut :D aina liian iso tai pieni maha,riippuu katsojasta :D

ON: jo kaks tuntia supistellut kokoajan,sydän tykyttää ja tekee pahaa.. kuuntelin tossa sydänääniä ja ne ainakin ihan normaalit (149) ,mut en tiedä mikä nyt on.. vähän huolettaa kuitenkin


sunniee ja vilperi 18+2
 
sf-mitta Mulla myös ekasta lapsesta meni koko raskauden ajan sf yläkäyrän yläpuolella. Oli se maha lopussa kyllä isokin. Nyt ei oo tässä raskaudessa viel mitattu, mutta sillon 14-15 viikolla neuvolalääkärissä sanoi vaan että kohtu on 2cm navan yläpuolella. Viikon päästä neuvola niin siellä varmaan mitataan ekan kerran :)

nyt lähettävä sähköhammasharja ostoksille :D Ja ihana paketti mulle tuli tänään Hairstoresta, paaaaljon kaikkee pienellä rahalla :heart: siellä on välillä tosi kivat alet!
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
tosi ärsyttävä ku väsyttää ja sais kerranki nukkuu mut ei vaan saa unta! Tietää et ens yö on ihan tuskaa jos ei enää nuku mut minkäs teet ku ei vaan uni tuu :/

Mun hm:n paketti ois maanantaina postissa!! Wipii!! En kyllä ees enää muista mitä tilasin :D
 
Tänään on ollut kauhea päivä... Töissä itkua pidätellen viimenen tunti... pitäis sairaalaan lähteä katsomaan kunhan tästä itkemiseltä kerkee. En tiedä miten selviän tulevasta, sitten kun se pahin tapahtuu... :'(
 
Pööppis
Kina mitä on tapahtunut???


mulle vois laittaa kans sen rakenneultra-ajan eli 24.10

tilasin huudosta tänään mammavaatteita. viiti hirveesti uutena ainakaan ostaa. tartteis pitkiä paitoja tai pitkähihasia tunikoita muutaman.
Trineasta tilaamani rintsikat tuli tänään ja ette kuulkaa usko kuin ihana tunne laittaa ylle rintsikat jotka ei purista ja tissit ei pursu kupeista ulos <3 hih, ihanaa :) Ja ihkii kun löytyi paikka jossa sieviä rintsikoita isoilla kuppikoolla.


Tuo miun koira-asia raastaa mieltä :(
Toi on koira joka tarvii liikuntaa 15-20km pvässä, irtijuoksemista metsässää, reen vetoa ym tai sillä leviää pälli ja se alkaa tuhmaksi, nätisti sanoen, niin sekin vielä kun aika kuluu mulla tän mahan kanssa, niin tuksin jaksan tuota käydä juoksuttamassa :// JA sit tuo agressiivisuus :( Eli ei mul taida olla vaihtiksia muita kuin saada toi uuteen kotiin.

Hitto kun nyt en oo liikkeitä tuntenu kahteen pvään, heti tuli tunne et onko se elossa tuolla?
ma mulla se nla-aika,niin aion heti alkuun kysyy mitä ne sykkeet on ollu aikasemmil käynneil kun ei oo sanottu mitään ja voiko se heti alussa kuunnella sillä dobblerilla.


nyt empun pariin, lempi sarja <3 (siis emmerdale)
 
Jaahas,

Täällä käytiin neuvolassa.. Hb oli noussu 117, verenpaineet ok, lapsen sykkeet 13-150 välillä.
Laps oli poikittain, ilm viihtyny jo jonkun aikaakin kun viim 3 vkoa tuntenut potkut aina samaan kohtaan.. Käntyyhän se???!!
Ja toisekseen, mulla todettiin raskausdiabetes ja ei vain ainoostaan tod näk raskauden aikanen... sain laitteet kotiin ja uusinta seuraamisen arvojen kohdalta jo kahden viikon päästä neuvolaan. Sanoivat että pitää soittaa jos arvot nousevat tiettyjen arvojen yli jo ihan seurannan aikana :'(

kengu ja väliaikaistiedote illalta 18+1
 
kina::hug:

kengumamma: mie odotin et miulla olis ollu rd mut ainnkin eka rasitus meni puhtai paperein... seuraavaa odotellessa. Älä stressaa ruokavaliolla saa tosi hyvin kuriin ja jos jotain hyötyä saat pikkuisen nähdä useammin,kyllä ne asiat siitä :hug:

pööppis: saanko kysyä minkä rotuinen koirasi on ?
 
pikaisesti ilmoittamaan!:)

Ensinnäkin mariajalle kiitokset ku olet päivittänyt mut etusivulle!:flower:
jos jaksat laittaa vielä nii ikä on 28 ja kolmatta odotan kiitos näin etukäteen! toivottovasti nää värien vaihdot onnistui ku en oo ennen laittanut. rakenneultrasoltiin tänään ja kaikki oli hyvin pikkusella:heart: poikalupaus tuli:heart:

ollaan oltu liikenteessä nii en pahemmin ole vielä ehtinyt lukea teidän juttujanne mut yritän täs myöhemmin lueskella.... nyt lapset pesulle ja pikkuhiljaa nukkumaan

pepper ja masuasukki 19+2
 
pepper83,ihanaa !! oliko pikkuinen minkä kokoinen =) ? onnea poikalupauksesta ! :)


kina: :hug: en tiedä mistä kyse,mutta kuulostaa vakavalta. voit toki jakaa meidän kanssa,uskoisin että kukaan ei tän ketjun juttuja puhu kenellekään eteenpäin :)


sunniee ja vilperi 18+2
 
seksiasennoista joku oli kyselly täällä!:) meillä menee kyl asento kuin asento vaikka maha on kasvanut nii ei se ainakaan vielä ole haitannut menoa.

ulkonäkö huolehtimisesta; meikkailen jonkun verran, aika vähän loppujen lopuks mutta hiukset on kuin harakanpesät, pidän lyhyistä mut sit en saa tarpeeks usein käytyä kampaajalla nii ehtivät kasvaa muodottomiks...

kinalle paljon voimia jaksamiseen:hug:
 
Meillä lapset terveinä ja miehessä 40 asteen kuume pelottaa kamalasti mitä jos miulle iskee tauti kans miten selviän kovasta kuumeesta ?!? en taho en... mut tietysti viikonloppuna poden niin kuin kunnon työntekijä konsanaan... hieman huolettaa miestä jättää yksin kotiin kun noin koville ottaa ja eihän se mitään oo syönykkään. Onneks siskoni lupas hakee lapset hoidosta huomenna et mieheni saa potea ihan rauhassa, sillä ois lauantaina yks kiva juttu tulossa mut ei se voi tossa kunnossa edes harkita.

Kina: aika rauhassa varmasti voit kertoa ja eihän sun tarvii yksityiskohtiin mennä.
 
Voimia Kinalle:hug:
Oma isäni kuoli maaliskuussa 2009, äkillisesti, vaikka sairauksia oli alla (sydän petti, keuhkoahtauma...), vajaa viikko meni sydänkohtauksesta kun menehtyi. Oli surullista katsoa vierestä kun isä hiljalleen nukkui pois. Vieläkään en ole kokonaan surustani päässyt, mutta suru on muuttanut muotoaan. Isä varmaan tiesi ettei elinaikaa ollut kauaa kun jälkeenpäin virsikirjan välistä (ennen hautajaisia) äitini löysi lapun erään virren kohdalta... Voimia sinulle paljon :hug:

Hassua muuten, että mun LA on 6.3, ja isäni nukkui pois 8.3...
 
Hei taas "pitkästä aikaa".
Luin vain 2 viimeisintä sivua, anteeksi.

Kina:hug: Voimia. Voin myötäelää surusi, vaikka en samaa ole kokenut.

joku kysyi niskahierontalaitteesta. Minun mielestäni sitä saa käyttää juuri niskaan ja hartioihin, miksei saisi nauttia hieronnasta? :) sitten en tiedä, jos siinä on jotain sähköjuttuja..

Asennot Joskus isomman miehen kanssa seurustelleena hänen mahansa oli hieman tiellä, joten sängyn/sohvan/pöydän reunalla nainen selällään ja mies polvillaan/seisoo. Sitten sylissä istuen selkä mieheen päin, esim sängyn reunalla ja mies hoitaa liikkeet kun omat jalat väsyy...Miehen jalathan saa välillä vähän väsyäkin :LOL:

Mun mahahan ei vielä oo missään tiellä. Alan jo pelkäämään, että Käpy ei ole enää kunnossa, kun en vieläkään tunne mitään. Tiistaina on neuvola, mutta pelottaa mennä sinne, kun ei mitään tunne. Mun onnella kun oon kaikille kertonut, niin varmasti on jotain pahaa sattunut ..

hepuhi:heart:käpy(?) 17+5
 
Kina, voimia sinulle, todella! Tuleepa sinulle vaikea raskausaika, kun pitäisi iloita ja tehdä surutyötä yhtäaikaa... :hug:

Minä sain tänää ne ensimmäiset "onkohan siellä kuitenkin kaksi" kyselyt :headwall: Ei tää nyt NIIN iso vielä ole... Sanoin niille vaan että oottakaapa vaan kun olen viimeisilläni! :LOL: Mut siis joo, ärsyttävää että se alko nyt jo. Mä oon kuullu noi jutut jo niin monta kertaa että en jaksais enää esittää huvittunutta, kun mua ei itteäni naurata yhtään. Mulla kasvaa aina iso maha, mitä sitte??? Miksi sitä on pakko aina jotenkin kommentoida?! Jessus, eikä oo edes puoliväli vielä.
 
Kyllähän se flunssa taisi muhunkin iskeä..:/ Olin jo ihan onnessani, että vältyin siltä kun tuntuu, että kaikki on sen sairastanu. Nyt on kurkku ihan kamalan kipeä. Ja huomenna on tentti! Toivottavasti ei kuume nouse.
Tänä iltana töissä sain monta onnentoivotusta sellaisilta työkavereilta, joille en tosiaankaan oo mitään kertonut kun eivät ole läheisiä. Ihmiset siis oikeesti huomaa jo mun mahan! Olin niin yllättynyt ja iloinen! :) Siis toki iltamaha on ihan erilainen kun aamumaha, kun illalla turvottaa. Mut silti! :)
 

Yhteistyössä