Hakutulokset

1. V

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Iltaa leidit! Tervetuloa kaikki uudet! :flower: Tosi kivaa, kun täällä juttu luistaa. :) Itse olen nyt ollut aika kiireinen ja olen koko loppuviikon, kamalasti asioita hoidettavana ja huomenna kai vähän reissuun. Pikaisia terveisiä 4D-ultrasta, jossa käytiin iltapäivällä miehen kanssa...
  2. V

Huomenia! Onnea jälleen ultrissa käyneille ihanista tyttö- ja poikalupauksista! :flower: Pikkumökölle myös onnittelut työpaikasta! Vakkariduunit ovat tällaisina taloudellisina aikoina juttu, josta saa olla tosi onnellinen. :) ON: Viimeisten parin päivän ajan olen tuntenut sellaisia tosi...
  3. V

Lillille onnea ekoista isoista liikkeistä. :) Mä tulin poksumaan, 21+0! Poksista vaan siis. Huh-huh, ihan hurjaa tää ajan kuluminen. Eilen mietin tuota torstaina olevaa 4D:tä ja sitä, että sen jälkeen nähdäänkin pikkumies seuraavan kerran vasta synnytyssalissa. Vähän jotenkin haikea ajatus...
  4. V

Onnea ultrakuulumisista niille, joita en ole jo onnitellut! :flower: Pööppis: Me saatiin tuo aikasta varma poikalupaus. Jalkovälissä näkyi selvä värkki, mutta ei se kyllä heilunut. :) Tosin mun oli jotenkin tosi vaikea hahmottaa siitä ultrausruudulta muutenkin sitä kuvaa, kysyin moneen...
  5. V

-ruska-: Joo, mä sanoinkin sille tädille, että ootetaan ja katellaan nyt rauhassa kun laitat sen tarjouksen, en vielä lupaa mitään mitä otetaan. :p Niin paljon rahanmenoa tiedossa, kun tulee tuo auton hankinta ja kaikki, että ihan hirvittää. Ollaan kyllä tarkkaan tehty paperille budjettia...
  6. V

Äh, mun pitäis olla lukemassa tenttiin, mutta täällä mä vaan notkun... kumma miten sitä keksii koko ajan jotain parempaa tekemistä kuin enkunkielisen lähes 500-sivuisen tenttialueen pänttäämisen...:p Omaa napaa: Soitin äsken meidän nykyiseen vakuutusfirmaan ja se täti toisessa päässä ihan...
  7. V

Huomenia! Pikaisesti vilkaisin aiemmat viestit, onnea hirmuisesti kaikille ultrassa käyneille ja tyttö- ja poikalupauksista! :flower: Ihania kuvia. :) Meilläkin saatiin viimein varattua tuo 4D-aika, eli sen voi päivittää etusivulle. Torstaina 27.10. meillä siis 4D. Voin sitten laittaa...
  8. V

-ruska-: Mä olen kanssa miettinyt ja pähkäillyt tuota toppahaalaria... jos vauveli sattuisi syntymään vähän etuajassa jo helmikuun puolella, niin silloinhan sille tulisi vähän enemmänkin vielä käyttöä. Millainen se äippäpakkauksen ihme pussi on, sillä ei oikein taida pärjätä..? Justiinsa...
  9. V

Huomenta huomenta! Täällä oireettomuus jatkuu, välillä tulee ihan älyttömän epätodellinen olo, kun tuntuu ettei raskaana olisikaan. Pientä vihlomista lukuun ottamatta ei oikein mitään, ja mahanikin on edelleen niin tosi pieni. Kaikki tutut ovatkin sanoneet mulle, että olen päässyt ihan tosi...
  10. V

Iltaa kaikki! Tänne tulee niin hurjalla syötöllä tekstiä, että jos päivän on pois, niin on kovasti luettavaa että pääsee jyvälle! No mutta ihanaa vaan, että juttu luistaa. :) Tervetuloa kaikki uudet minunkin puolestani! pepper83: Poikalupaus meille annettiin, eli et ihan yksinäsi odottele...
  11. V

Kivaa lauantaita kaikille! Ollaan vanhempieni luona käymässä toisessa kaupungissa ja käytiin äidin kanssa lastentarvikekirppiksellä. Löysin parillakympillä aika monta bodya, parit puolipotkarit ja yhdet ihanat velourpöksyt. Olisihan siellä ollut ihan törkeästi tosi nättejä vauvanvaatteita, mutta...
  12. V

Mukavaa perjantaita kaikille ja terveisiä rakenneultrasta! Eilen en oikein ehtinytkään koneelle ollenkaan. Ultrasta siis kotiuduttu äskettäin, ja kuulumiset tiivistetysti: pienellä on kaikki hyvin ja pikkumieshän sieltä on tulossa. :) Sen verran selvästi näkyi pienen jalkoväli, että aika...
  13. V

Keskiviikkoja kaikille! Joulu: Mä olen ihan jouluihminen henkeen ja vereen, mieskin tykkää, vaikkei ole ihan yhtä sekaisin kuin mä. :) Ollaan kaksi viime joulua oltu anoppilassa useampi päivä, ja on ollut ihan kivaa. Appiukko etenkin on melkein yhtä jouluhullu kuin mä ja hösätään sitten...
  14. V

Onnea -ruskalle- hurjasti tyttölupauksesta ja muutenkin iloisista uutisista! Tosi ihanaa. :) Varmaankaan ei vielä tosiaan kannata stressiä ottaa tuosta istukan paikasta, kuten moni jo totesikin. Itse vähän pelkään ultran lähestyessä, että siinä paljastuisi jotain rakenteellista häikkää...
  15. V

Suklaakeiju: Tervetuloa mukaan vaan. :) Kosmetiikasta: Ihan samoja "normimeikkejä" käytän kuin ennenkin, olen tarkempi ihonhoitotuotteissa ja pesuaineissa. Olen vähän samaa mieltä tuossa, että jos kaikenlaisilta kemikaaleilta haluaisi suojautua, niin pitäisi varmaan mennä piiloon jonnekin...
  16. V

Parisuhteen kestoa tiedustellessani syynä oli siis puhdas uteliaisuus, kun tuli aika puun takaa tuo kommentti meidän suhteesta, ja kuitenkin kyseessä oli läheinen ihminen, joka tietää varsin hyvin, että vauva olisi ollut meille tervetullut paljon aiemminkin. En mitenkään siis halua ottaa kantaa...
  17. V

Ai niin ja se piti vielä sanoa, että sain viikonloppuna soitettua eräälle hyvälle ystävälleni, jolle en vielä ollut kertonut vauvauutista. Emme näe kovin usein, koska asutaan eri puolilla Suomea. Jotenkin olin jännittänyt tälle kaverille kertomista, kun hänen elämäntilanteensa on tällä hetkellä...
  18. V

Huomenta tännekin ja kivaa alkanutta viikkoa! Poksista vaan, tänään 19+1. Viikonloppu tuli ja meni, sainpahan flunssan juuri sopivasti. Ärsyttävää, kurkku kipeänä ja nenä vuotaa sekä korvat ihan tukossa. Mies saa kaikki pöpöt töistään, kun on ihmislaumojen keskellä päivät pitkät ja tartuttaa...
  19. V

Tavaroiden ostelusta/hintaluokista (Kengumamma): Kyllä me ainakin miehen kanssa ollaan "ihan tavallisia". Opiskeltiin viisi vuotta yliopistossa opintotuella eikä pappa todellakaan betalar, eli todellakin tiedetään mitä sentin venyttäminen on, kun kuitenkin valmistumisesta on meillä vasta reilu...
  20. V

Niin ja memelisa: Nätit vaunut tiedossa! Meilläkin vähän arvottu niiden vaunujen kuosia, mennään varmaan ultran jälkeen katselemaan City Crosseja. Ollaan myös pohdittu joko tuolla Brown flowers tai Black Capri -kuosilla, eli ruskea tai musta sellaisella ruudullisella tehosteella. :) Ja...

Yhteistyössä