Keskiviikkoja kaikille!
Joulu: Mä olen ihan jouluihminen henkeen ja vereen, mieskin tykkää, vaikkei ole ihan yhtä sekaisin kuin mä.
Ollaan kaksi viime joulua oltu anoppilassa useampi päivä, ja on ollut ihan kivaa. Appiukko etenkin on melkein yhtä jouluhullu kuin mä ja hösätään sitten yhdessä joulukuusta ja muuta. Mun vanhempien luona ollaan oltu joko uutenavuotena tai ennen joulua. Opiskeluaikoina oli kivaa, kun yliopistosta oli jotain 5 viikon "joululoma" eli siis tentit loppui jo joskus 14. joulukuuta ja alkoi vasta ehkä 15. tammikuuta. Viime vuonna oli tosi hölmösti taas, kun olin töissä ja joululoma käsitti tasan yhden viikonlopun. Siksi nautin tänä vuonna ihan täysillä. Vielä ei ole suunnitelmat selvillä, mutta joko miehen tai omien vanhempien luona ollaan. He asuvat tunnin ajomatkan päässä toisistaan, joten siirtyminen paikasta toiseen on aika helppoa. Ja tykkään monista jouluruoista, mutta kinkkua olen inhonnut aina. Etenkin laatikoista tykkään.
Kiitos infosta tuosta
sokerirasituksesta, pitääpä kysellä seuraavalla neuvolakäynnillä!
Naama kukkii täälläkin, tosin vaihtelua on. Välillä iho on aika heleä, mutta nyt viimeisen viikon taas etenkin leuan tienoo on ollut ihan kamalassa kunnossa. Inhottavaa meikkailla niitä piiloon. :/
Hiuksia en värjää raskausaikana kun en muutenkaan, mulla on tosi kiva väri luonnostaan ja niin omapäiset hiukset, ettei niistä koskaan tiedä minkäväriset tulee, jos värjää.
Nuo avioliiton ja avoliiton keskeiset erot varmaan tulikin jo mainittua... ei naimisiinmenon tarvitse aina olla tosi isoa ja näyttävää.
Meilläkin oli pienet ja tunnelmalliset kirkkohäät, vieraita n. 30. Oli puvut ja kukat ja kampaukset, mutta niissäkin saa säästettyä paljon, kunhan tutkailee eri vaihtoehtoja. Me miehen kanssa olemme ehkä vähän vanhanaikaisia tässä suhteessa, mutta meille kihlaus esim. oli ehdoton lupaus avioliitosta, ja häät olivatkin aika pian sormusten vaihtamisen jälkeen. Yhdessä oltiin kyllä jo asuttu vuosia ennen häitä eli se ei liity tai mikään tosi uskonnollinen meininki muutenkaan, mutta meille on tärkeää, että olemme "virallisesti" toistemme ja sanoneet ylemmän tahon edessä Tahdon. Monihan yhdistää ristiäiset häihin, siinäkin on ajatusta.
ON: Olin aamulla tapaamassa sitä neuvolapsykologia. Vähän ärsytti, kun nainen oli kuitenkin sellainen hymistelijä, ja toivoin ettei olisi ollut. Olisin toivonut saavani uusia näkökulmia asioihin, ja nyt keskeinen tunnin anti oli kutakuinkin, että "kannattaa keskittyä ajattelemaan sitä mikä on hyvin". No tota joo. Varattiin uusi aika marrasakuulle, vaikka vähän tuli kyllä sellainen olo, että enemmän tuosta saisi irti ihminen, joka ei välttämättä pyörittelisi asioita päässään noin niinkuin muuten.
Ultraan enää kaksi yötä. Jännittää tosi paljon! :O
Vaniljarinkeli ja hajuherne 19+3 :heart: