MM-11 Mun vakkarihieroja muutti pois ja kynnys hommata jostain joku uusi on suuri, nyt varsinkin kun on raskaana
Kuulostaa hölmöltä, mut mut...
-ruska- sä olet ajoissa korttien kanssa! Tosin mä näin eilen yhden tulevista kummeista, eikä oltu nähty kuukauteen, niin mun oli NIIIIN vaikea olla sanomatta sille
Kun meinasin kans kallistua noihin kortteihin... Ehkä mäkin vois jo askarrella, niin sit ei niin tekis mieli pyytää kummeja jo!
Bambi Yleensä sanotaan, että alle 10 hoitokertaa olis yhtä tyhjän kanssa... Mulla kyllä on niin, että ykskin kerta jo helpottaa, mutta jos seuraavaan kertaan on yli 2vko, niin siihen mennessä on jo juntturassa. Yritin joskus, että kävin kerran viikossa, (joo-o, tuntui lompakossa!) mutta sitten tuli tauko ja niskat taas juntturassa. Mulla on taipumusta tähän siis muutenkin, nyt vaan joko on pahempi tai sit tuntuu vaan pahemmalta, tiedä häntä.
Meillä ei ole vieläkään mitään laatikostoa vauvan vaatteille/tavaroille :S Mies on meillä se sisustusvastaava, mulla ei oikein ole silmää, niin semmosen hommaaminen on hänestä kiinni. Kiire ei kuulemma ole, kyl sen kerkee. Ja tiedän, että jos en potki sitä nyt, niin samaa hokee rv 39
Hei, silloin urputin täällä oluen juonnista, niin täytyy tänne nyt jotain positiivistakin kertoa
Meillä on 2 viikkoa arkisin käytetty vain muutama I-olut <3 Viikonloppusin sitten ei muutoksia olekkaan tapahtunut, mutta keskusteltiin asiasta, että jos arkisin pystyy himmaamaan niin hän "saa pitää" viikonloput äippäloman alkuun asti. Sitten valmistaudutaankin siihen, että koska vaan voi olla lähtö. (siis oluen juonnin kannalta, haluan, että hän on täällä ajokunnossa). Ja tosiaan, hän hyväksyi sen, että jos ei ole ajokunnossa lähdön hetkellä, hän ei ole tervetullut ollenkaan sairaalaan. Tosin sanoi, että mahdoton ajatus, hän alkaa sitten äippäloman alussa mehulinjalle. <3
Ei mun pitäis urputtaa, mulla on kuitenkin mies, joka loppuviimeks ymmärtää ja hänen kanssaan on helppo puhua.
Mariaja & Tyyppi 14+4