No niin, jos sitä itsestään ilmottelisi tännekin välillä. Siinä mielessä hyvä, että on suvantovaihe meneillään, niin ei tule tekstiä satoja sivuja kun ite ei ehdi kirjoittelemaan. Flunssa on edelleen kiusana, yskä on satunnaista, mutta sitten kun se iskee, se kuullostaa tosi pahalta, kun siihen tulee pohjakaiku ja kuullostaa siltä että yskin keuhkot pihalle asti ja suuhun tulee verenmakua. : / Tänä aamuna on väsykin aika kaamea, koska eilen tuli lähdettyä opiskelijabileisiin. Ja oli kyllä hauskaa jutella ihmisten kanssa. Ensimmäinen poikakin kommentoi mun mahaa
Se oli kyllä niin huvittava tilanne, juteltiin meidän uudesta asunnosta ja sitten kysyi että miten kun teille on jossain vaiheessa varmaan tuota perheenlisäystä tuloss *vilkasi mun mahaan* minä: "juu?" että meinaatteko nukuttaa sitä omassa huoneessa alusta asti? Meinasi kyllä ruveta naurattamaan,mutta selitin sitten että ei, koska syönti tahti on alkuunsa varmasti sen verran kiivas ettei jaksa. On myös kivaa haastaa baarimikkoja tekemään alkoholittomia drinkkejä. Ainoa vaan, että ne on kaikki tosi kesäisen näköisiä
mutta tulee ainakin halvaksi kun maksaa vaan 3 e/kpl
Mies sai muuton tehtyä keskiviikon ja torstain aikana tehtyä. Tänään anoppi tulee illalla auttamaan siivouksessa, joten huomenna kun meen kotiin, niin saan mennä ihan meidän yhteiseen omaan kotiin, laittamatta tikkua enää ristiin vanhan kämpän suhteen ollenkaan :heart: Uutta kämppää sitten laittaakin ihan mielellään, kun on kaikenlaista kalusteiden ostoa yms.
Niitä vauvankin kalusteita
Liikkeistä ollut taas puhetta. Musta tuntuu että ne on jo paljon selkeempiä, välillä tuntuu oikein kunnon myllerrystä ja töykkäsyjä. Koska en mä tiiä mitä muutakaan ne vois olla, koska ne on ihan satunnaisia, jotka tulee ihan yllättäen.
Tuleeko muuten muille sellasia päiviä, että mahaa kiristää ihan melkein jatkuvasti ja tuntuu pahalta istua?
Lare ja Spyro 18+5