Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Pööppis
pikkumökö pääsitkö puhelimitse äippäpolille läpi?
Mikä siellä siulla on tilanne nyt? Meetkö käymään jossain näytillä? Tsemppiä ja toivotaan et se vuoto on harmitonta!!

Jes,ylitin itteni ja osasin laittaa ton jutskan tänne :D Tyhmä kysymys mutta mitenkähän sen saa niin että se näkyy automaattisesti aina tossa? o_O
Pikkumökölle täältäkin tsemppiä että vuoto on harmitonta! :hug:
Täälä on käyny keskustelu niin kiivaana että on menny monta päivää viestejä lukies :) En nyt enää muista puoliakaan mihin piti kommentoida... :headwall:
Sykkeistä mullekkaan ei olla puhuttu neuvolas mitään eikä niitä oo myöskään korttiin merkattu :( Oon sitte aina itte kysyny että mitä se monitori näyttää,ne on ollut joka kerta siinä 150-160 välillä...Eli tyttöön sitte vissiin viittais :heart: Tosin vauva on liikkunu joka kerta,ja sykkeen pitäis kait olla todistetusti leposyke että siitä vois tehdä jotain päätelmiä :rolleyes:
Liikkeet on tääläkin alannu tuntumaan ihan päivittäin ja nyt jo sen verran selvästi että alan uskoa että sitä itteään se on :D Selviä potkuja en oo tuntenu,mutta möyrintää kylläkin :heart: Ihanaa kun se edes vähän antaa mielenrauhaa! :)
Mäkään en oo ainakaan vielä julkistanu vauvauutista facebookis saa nähdä kirjotanko siitä jotain sitte rakenneultran jälkeen,joka on mulla muuten VASTA 11.11 sillon jo viikkoja 22+jotain...Pitkä aika vielä odotella : /
Nyt ei kyllä muistu mieleen muuta mitä piti kijottaa :/ Typerää kun ei voi täs kirjoittaes selata keskustelua läpi :kieh:
Kerttuli 17+1

pikkumökö Toivottavasti vuoto on edelleen harmitonta! Itsekin olen vähän odotellut, että vieläkö ne uudelleen alkaa kun alkuraskaudessa tosiaan oli useampaan otteeseen. Inhottavia nuo vuotelut kun säikäyttävät pahanpäiäväisesti! :/

FB-julkistaminen Aateltiin pistää rakenneultrakuva sitten muutaman viikon päästä esille. :) En ole kaikkia kavereita nyt kasvotusten päässyt näkemään kun kaikki ympäri Suomea niin helpointa tuota kautta ilmoitella. Tietenkin perheelle ja parhaille kaverereille on jo ilmoitettu.

Täällä ostettiin tänään vaunut ja turvakaukalo!! :) Mulla ei ollu miktään hajua, millaiset ne pitäis olla ja alkoi jo vähän ahistaan kun ei oo oikeen ketään keltä kysyä neuvoa. Eilisen illan sitten käytin netissä surffailuun ja vaunujen ja kaukaloiden vertailuun. Tärkein kriteeri meille on se, että ne saa pieneen tilaan ja ovat ketterät. Kaupungissa asutaan niin täytyy hyvin päästä kaupassa ja asfalttiteillä kulkemaan. Meillä ei oo farmariautoa, joten auton takakonttiin eivät isot vaunut mahtuisi. Löysinkin sitten Baby stylestä mahtavan tarjouksen Brion Sing- vaunupaketista 399e ja Brion Primo kaukalosta 169e. Kaukalon saa kiinni vaunujen runkoon, mikä on loistava juttu kauppareissuja ja lyhyitä vierailuja ajatellen! Oon niin tyytyväinen! :) Huomenna haetaan ne kaupasta kotiin.
Tässä linkkiä.

Lastentarvike Baby Style Oy - Brio Sing TARJOUS: Ratas ja Vaunukoppa, Ruskea/Hiekka
Lastentarvike Baby Style Oy - Brio Primo Turvakaukalo Jalustalla, Vihreä/musta

Siis voi luoja!!! lukeekohan mussa et idioottimagneetti!!! Pääsin siis vihdoin äippäpolille läpi..."ei pystytä suoraan ottaa vaan tk-päivystyksestä lähete..." sinne siis! 3h odotin!!! Ja mikä tulos!!?? Otti verenpaineen, kyseli jotai, katto kohdunsuun "oon täältä jotain vuotanu mut ei sitä kyl osaa sanoo miks" laitto lähetteen verikokeisiin ja sillä hyvä... no sit se täti tuli ottaa ne verikokeet ni kysyin sit et mitäs multa nyt otetaan??!! "hb ja raskaustesti"... kiitos, anteeks ja näkemiin!! En jääny odottelee tuloksia, ei niin paljoo kiinnostanu. Siellä huoneessa oli ultra laite mut "tolla ei voi mitään kattoo ku on niin huono kuvakin" toisinsanoen ei osannu käyttää sitä. Se kun ei osannu ees sitä sänkyy siirtää vaan kävi hakee sairaanhoitajan avuks.. Ja oisin ehkä voinu sanoo sille jotain, tai kysyy -mut hitto ku mä en puhu kiinaa!!! eikä se ymmärtäny kunnolla suomee! Käynti siis 28e+4,5e +3,5h = yhdentekevä!!

Sit siellä odotusaulassa joku ihme känniääliö alkaa inisee "missä tästä tivolista on lääkärit!!??? ja kauan oot odottanu" sit ku sanoin et 3h ni se alkaa inisee et hän ei kyllä 3h odota... no aivan sama mulle!!! sit se istu taas jonku 10min paikoillaan ja sama show uusiks... futum!!!

Ihania kuvia ja tietysti onnea hyvistä neuvolakuulumisista!

pikkumökö Tsemppiä sinulle! Ei kyllä hyvältä kuulosta tämä lääkärikäyntisi. Miksi ihmeessä neuvolassa eivät voi ottaa sinua sisään ja tarkastaa siellä??

Facebook en julkaise odotusta siellä millään tavalla. Otin kavereilta pois mahdollisuuden kirjoittaa seinälleni, jotta sinne ei kukaan vahingossakaan kysy vointia, mahan kasvua ja sillä tavalla julkaise asiaa muillekin.

Vessakäynnit Joka yö tulee käytyä yleensä vain kerran. Alussa muistaakseni vähän useammin. Nykyisin pyrin vähentämään juomista iltaisin, jotta ei tarvitse yöllä nousta useasti.

Ehdotus Nyt, kun tuonne etusivulle laitetaan erinäisiä linkkejä, niin voisikohan niitä jaotella omiin ryhmiinsä? Kun tarvitsee etsiä jotain tiettyä asiaa (esim. vaunut, mammatarvikkeet tms.) niin löytäisi helpommin ja nopeammin. Noista linkkien nimistä, kun en itse välttämättä ymmärrä sisältöä... Jos Mariaja ei jaksa/ehdi päivittää pinoa joka kuukausi, niin voisin ehkä yrittää osallistua siihen päivittämällä jonkun kuukauden. Vaikka joka päivä en kommentoikaan, niin joka päivä olen lukemassa jutut, jos ei reissussa olla.

ON Alkuviikosta kävin neuvolassa. Kaikki oli hyvin. Painoa oli tullut minulle lisää, mutta ihan normaalirajoissa. Paineet ja hemoglobiini ok. Olipa ihanaa kuunnella sydänääniä! :heart: Kovasti siellä sydän jyskytti ja liikkui kovasti. Minähän en vielä näitä tunne kuitenkaan. Ehkäpä muutaman viikon päästä viimeistään :)

Kirskis ja Kaiku 16+3

Uskomatonta mitä "palvelua" Pikkumökön tk:ssa!!!:(
Mä varmaan laittaisin jo jonkin sorttista valitusta menemään!Vielä v.loppu edessä et sinne neuvolaankaan ei varmaan pääse...Olikos sulla se doppleri?Jos on niin ainut keino saada edes vähäsen mielenrauhaa taitaa olla nyt ens hätiin sillä vauvan tarkkailu...Voimia kovasti sinne,ja yritä lepäillä! :hug:
27v ENSIMMÄINEN LAPSI SYNNÄRI SEKS

Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla tuntui selvästi möhkäle oikealla puolella:heart:
Tuntui pelkällä mahan silittämisellä ja heti kun mies kävi silittämässä, kasvoi koko isommaksi kuin aiemmin :) Käpy siis selvästi tykkää isistäänkin jo :D Kamalaa oli nousta sängystä, oisin voinut viettää koko päivän Käpyä tunnustellen.

Lenkillä Käpy sitten taas laskeutuikin alas ja meni "piiloon" eli alkoi painamaan enemmän selkärankaa :/ Jännää, vaikken liikkeitä tunne, niin jotenkin tiedän missä pieni on milloinkin "menossa". On Käpy nyt jo niin rakas ja ihana minulle :)

hepuhi:heart:käpy 16+6.. Huomenna poksuu :)

• Tykkää
Reactions: Kerttu83 ja -Bambi-
kerttu puhutaan vielä keskussairaalan päivystyksestä eikä ees ihan pikku tk:sta! ja on dobbleri-onneksi!! muuten oisin varmaa jo ihan hysteerikko.Mut missä menee vastuu jos kyse on vuotavasta istukasta, niinku mä epäilen, -mulle kun ei missään vaiheessa sanottu pitääkö levätä tms. lääkärin olettamus oli että keskenmeno ja sikiö on kuollut.. ja aika hämärää jos kyse ois siitä et ois keskenmeno, mä joutusin viikon kantaa kuollutta lasta!!??? Ja missään vaiheessa lääkäri ei ees kyselly missä oon töissä, jos olettamus on et keskenmeno ni ihan kiva ois ollu sairaslomaaki saada...

Onneks tosiaan toi dobbleri ni tietää et sydänäänet ees kuuluu ja niiltä osin ainaki kaikki ok -toivottavasti istukkakin toimii niinku pitää.

pikkumökö tsemppiä :( ihan kauheeta :( mä sentää vuodin vaa sen 6-10 rv, ja sillonki olin iha paskana.. nyt jos alkais vuotaa mä itkisin ja marssisin heti jorvii ja ohittaisin kaikki jonossa ja en lähtis ennenku tutkittais o_O
jos vielä vuotaa jne. nii takas vaa lääkärii, pakko niiden on tutkii!!!!

Viimeksi muokattu:
Pikkumökö: Ihan kamalaa kohtelua olet saanut osaksesi. Mulle tuli kanssa mieleen, että istukka siellä saattaisi vuotaa. Onko sulle sanottu sen sijainnista mitään? Eikö lääkäri koittanut edes etsiä sydänääniä? Onneksi sulla sentään on oma doppler. Pääsisitkö yksityiselle jos julkiselta ei saa mitään infoa/apua. Toivottavasti vuoto ei enää uusisi. Kovasti tsemppiä!

Tuosta Pikkumökön kohtelusta tuli mieleen eräs ä-polin kätilö, joka tokaisi mulle (kun esikoista odottaessa sinne soitin jatkuvista suppareista neuvoa kysyäkseni), että "ei he voi sille vauvalle kuitenkaan mitäön tehdä, antaa syntyä jos syntyy. Kiitos ja hei!" Tuolloin viikkoja oli siis himpun alle 20. Kiva kun olisin kaivannut asiallista tietoa ja rohkaisua ja sitten sanotaan noin. No, asia hoitui sittemmin saikulla ja parin viikon levolla.

Vessassa saa ravata yön aikana 2-3 kertaa. Nyt olen taas saanut nta melkein heti sänkyyn palattuani, mutta tuossa oli useampi viikko kun valvoin välillä jopa 2,5h vessakäynnin jälkeen ka sitten olikin jo nälkä ja uudestaan pissahätä.

mä aattelin et soitan maanantaina neuvolaan ku siellä on taas se oma neuvolatäti, jos se kirjottas sen lähetteen tai soittais sinne saikulle tai sit keskusneuvolaan jossa ultrat.. se jo pyöritteli silmiään ku kerroin mun varhaisultrasta, jossa lääkäri siis sano et sikiö näyttää kuolleen ja mun piti kertoo sille et eikös toi välke oo sydän... et ihme fatipäitä mun eteen tässä raskaudessa tulee!!

ja istukka oli ainakin vielä 3vkoa sittten kohdunsuun päällä osittain...et suht todennäköstä et se mikä vuotaa...

Viimeksi muokattu:
Nii justiin että se oliki viel sairaalan päivystys!Tee ihmees valitus siitä ihan oikeesti...
Kyllä niitten olis kuulunu ultrata ainakin,kysyä sairasloman tarvetta ja vaikka tilanne olis jäänytki epäselväksi ja sen kehittymistä oltas jääty tarkkailemaan niin niitten olis pitäny antaa vähä henkistäki tukea edes jollaki tapaa...Ja antaa ohjeet mitä tehdä ja mihin ottaa yhteyttä jos jotain tapahtuu.Hermostuttaa niiiiin tollanen touhu!Tulee ihan mieleen ne valelääkäri otsikot lehdis...

Voimia pikkumökö :hug:
Täällä ei nyt itselläänkään kovin hyvin mene :( Vauvalla kaikki varmaan ok, mutta mua "uhkailtiin" töissä pomon toimesta että pitäis ottaa lopputili ennen äippälomaa jne.. Ja aika paljon stressaa sekin nyt. En aio kyllä suostua moiseen...
Ja sitten vielä mun rakas ihminen on sairastunut vakavasti...

En halua mitään sääliä tai vastaavaa, oon kuitenkin onnellinen tästä raskaudesta, mutta kyllä tää suru peittoaa sen... Oli nyt vaan pakko kertoa tää jotenkin jonnekkin... Ei tule olemaan helppo raskaus sittenkään tämä.

Kina rv 17+2

Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika, pikkumökö! Ihme tyyppejä sattunut kohdalla, jaksamisia sinne! :hug:

Mariajako se oli, kun kirjoitti, että tuntuu kun ei raskaana olisikaan. Mulla samat fiilikset. Tänään soitin sen ylimääräisen neuvolan, pääsen sinne ensi to kuuntelemaan sydänäänet (JOS ne vielä näillä viikoilla kuuluu, sanoi terveydenhoitaja..?!?! Vkoja siis 14+1) Vaatteita olen ostellut kirppareilta ja uusiakin, mutta tuntuu, että toimin jotenkin mekaanisesti..en uskalla "tunteilla" ja ajatella vauvaa liikaa, jos siellä ei ketään olekaan...hölmöä, eikös?!? Ultrassa siellä joku kovin heilui, mutta ei se silti iskostu pääkoppaan...
Liikkeitäkään en kummemmin odottele, kahesta aiemmasta tunsin vasta vkon 20 tietämillä, ja harvoin siitäkin eteenpäin.. =( Esikoisella oli parikin päivää loppuraskaudessa, että mitään ei tuntunut, ja olin ihan rauhallinen viilipytty! Nyt olen jo ihan vauhko.. =O Tieto lisää tuskaa..

Lilli88, olen kanssa katsellut noita Brion vaunuja, juuri hinnan takia, mutta en uskalla tilata, kun ei ole live-kokemusta..Haluan siis ehdottomasti päästä kokeilemaan vaunuja livenä. Mutta pieniltä vaikuttaa, ja pienet haluan meille. =)

Facessa en ole julkistanut raskautta, enkä varmaan ainakaan ennen puoliväliä sitä tee, ehkä sitten. Töissä tietää osa porukasta, osa ei..kai ne jossain vaiheessa huomaa, tai sitten sana leviää.. =) Parhaimmat kaverit ja lähisuku tietää kaikki.

Mistäs muusta täällä olikaan juteltu..Ei meinaa muistaa.. : /

Veskissä käyn joka yö kerran tai kaksi. Välillä saan hyvin unta sen jälkeen, välillä valvon sen 1-1,5 tuntia..ärsyttävää.. :kieh:

moomin 14+1

Voi pikkumökö, mitä torveleloita sä sun kohdalle osuu! Toivotaan niitä järki-ihmisiä nyt sit seuraavaksi...

Ja Kina, elämällä on tapana antaa rankalla kädellä, kai niin hyvää kuin huonoakin. Tulee mieleen se, kuinka oma äiti on minua odottaessaan tehnyt saattohoitoa omalle leukemiaan sairastuneelle äidilleen. Sitten tapahtui ihme, mummo parani mun syntymän jälkeen, vaikka kaikki ennusteet olivat huonot ja hyvä ettei elintoiminnotkin olleet jo lakanneet. Musta tehtiin sitten melkein täysi kaima mummolle.

Voimia kaikille odotukseen.

Pööppis
pikkumökölle voima:hug: ja koita nyt levätä tää viikonloppu,jos vain mahdollista, pysy levossa.
Tiiän kyllä tän meijän saikkupäivystyksen, itelle sattunut lähes joka kerta,kun päivystykseen sinne pitänyt mennä, niin aina joku kömpelö/tumpelo lekuri,joka puhuu aasiaa tai venäjää, heikko suomi. jne :/
Kamalaa joutua koko viikonloppu vain odottamaan :///
Jos huomenna on yhtään olo et pitäs päästä, niin soita sinne pääivystykseen, KYSY että jos nyt sinne tulen, onko siellä KETÄÄN joka olisi kykeneväinen ultraamaan. Kerran jouduin menemään naapurikunnan päivystykseen, oli vaivan arvoista ajaa 50km,kun saai PALVELUA ja asiantuntevaa apua.

Voimia siis!

• Tykkää
Reactions: Hopea

Hih, tuossa sain tehtyä tuon! Tosin en tajua, miks noita iconeita on neljä ? :D Whatever. :D Hei vain pitkästä aikaa! :wave:

Oon käyny lukemassa, mutta jaksamiselta en oo sitten mitään kirjotellu. Oon ollu mielestäni ihan supernoheva viimeisen viikon ajan (ainakin). Toivottavasti tää jatkuu! Eli nyt on kirpparilla myynnissä tavaraa (viimeiset kolme päivää on mennykin siellä sit), oon saanu siivottua lattioiden lisäks myös kaappejakin ja pestyä pyykkiä myös sitä harvinaisempaa käsipyykkiä, silitelly, vaihtanu verhoja, kulkeutunu kaupunkilla ja hengaillu kavereiden kanssa! :D

Pakko palata vielä tuohon kirppariin, et oon löytäny upeita löytöjä vauvalle! :) Sitterin, ihanan bodyn, uuden hatun, tumput ja tossut, yöpuvun, ruokalapun & imetystyynyn. (noi kaikki n.22€!!) <3 Vähitellen tuntuu jo, et vauvakuume vain kasvaa ja ikäänkuin PAKKO alottaa jo pikkuhankintojen tekeminen. :) En nyt vielä hirveesti kasaa noita vaatteita, vaan sellaset parhaat päältä kirpparilta -tyylillä ja lähinnä sellasta, mitä ei vielä ole, mutta jota tarvitsee sit kuitenkin ostaa jossain vaiheessa. Eipähän tarvii kaikkee hankkii sit kerralla.. JEEJEE! :D Suosittelen mitä sydämellisimmin kirppareita kaikille, jos vaan malttaa siellä pyöriä ja ettiä! :)

minnarun taisit kysellä rautalisän vaikuttamisesta.. Miulla ainakin alko vaikuttamaan välittömästi! Vireystaso oikein koheni silmissä.

pikkumökö voi kurjuus näitä hoitajia mitä lienevätkään :( En oo hirveemmin yllättyny tuosta, miten sinnuu kohdeltiin saikulla. On nää Joensuun/Kontiolahden lääkärit/hoitajat kyllä melko pohjanoteerauksia (tai ainakin näitä juttuja kuuluu aivan turhan usein).. :x Toivottavasti tuo asia kuitenkin selviää niin, että siullekin jää siitä hyvä & huoleton mieli!

Oli myös puhetta, et miten se rauta pitäis ottaa. Joo niissä pakkauksissahan on niitä ohjeita, et miten imeytyy parhaiten. Miulle ei tule huonoa oloa, kun otan tyhjään vatsaan ja aamulla, mutta tiedän tuttavan, jolle tulee pahoinvointia siitä. Ottaa sit illalla vasta. :p

Tiiättekö, myydäänkö pinnikseen verhokatoksen "tankoa" erillisenä? En nimittäin oo missään vielä törmänny etsinnöistä huolimatta! Paljonkin oon nähny, kun niitä verhoja myydään, mut eipä siitä hirveesti ole iloa, jos ei ole sitä, mihin verhoa asentaa! :p

Kauniisti on vatat jo kasvaneet! Miekin taida päivittää sit viikonloppuna, kun huomennakin poksuu jo 18. viikkooon! Wiiii, että ihan itkettää :heart: Luin tuossa sellasta vauvakirjaa, ja uuuuh maltan tuskin odottaa, et vauva-arki alkaa ja pääsee tutustumaan omaan kultaan. :heart:

Hopea ja pikkutoveri Alien 16+6

Moikka ja täällä taas. Tässä en oo vissiin viikkoon kirjotellu enkä itseasiassa viikon ajalta nyt lukenukaan kun on ollu niin kiire kokoajan ja paljon hommaa ja sitten hirveä väsymys kokoajan. Koneelle en oo jaksanu iltamyöhään enää mennä ja nukkumaankin oon jo menny heti 9 jälestä.. Eli en oo kärryillä mistä ootte puhelleet viime päivinä mut koitan lueskella taaksepäin kun ehdin.

Ostin tänään rv16 POKSUMISEN KUNNIAKSI vauvalle ensimmäisen tavaran ja se on pikkuinen silkkinen ensitutti. Ihana!! :) Tai pakkaus oikeastaan jossa on 2 tuttia, valitsin väriksi kirkas ja vaaleanvihreä kun sukupuolta ei tiedetä tietenkään vielä.. arvelen kyllä että tyttö olis tulossa kun niin moni merkki viittaa siihen. Syke on joka kuuntelukerralla korkealla, 150-160, makeaa tekee mieli vaikka normaalisti en oo ollenkaan makean perään. Yms. Näitä vanhoja uskomuksia sekä se sormustesti ja kiinalainen raskauskalenterikin ennustais typykkää ;)

Neuvolassa kävin tällä viikolla, syke kuunneltiin ja ihanastihan se pompsutti siellä. Kohtu on kuulema jo 4cm navan alapuolella ja selvästi tuntui terkkarin mielestä siinä pallona. Itse en tunne sitä mutta se terkkarin mielestä on normaalia kun on tätä ylipainoa aika reilusti ja vatsamakkarat siinä edessä pullottaa. Liikkeet ei tunnu edelleenkään mut eiköhän ne ala kuukauden sisään jo kutitella siellä! :)

Mulla on alaselkä häntäluun kohdalta aivan hullun kipeä. Kun menen selälleen makaamaan niin itkua vääntäen joudun itseni kampeamaan kyljelleen, lihakset ei vaan toimi, hirveä kipu on ja rutina vaan kuuluu. Ihan kun lantion alue hetkeksi halvaantuisi vaikkakin kipu tuntuu.. Mitä tämä tämmönen on???

Mulla tuli palkka tänään ja ihmettelin kun se oli paljon pienempi kun normisti. On kertyny tälle vuotta kuulema se 60 saikkupäivää (olin leikkauksessa alkuvuodesta ja siitä suurin osa) joten palkka on vaan 2/3 tavallisesta. Ihan kamala huoli nyt siitä että jos vaikka joudun loppuvuodesta saikulle esim tämän raskauden takia, oli nyt sitten selkä ongelmana tai alkaisi ennenaikaiset supistelut, vuoto tms tai vaikka vaan paha flunssakin, niin tulee kyllä rahallisesti aivan hirveän tiukkaa. Muutenkin kun on palkka surkea ja työ osapäiväinen.. Sillon kun just pitäisi hankkia vauvalle noita kalliimpia tavaroita kuten vaunut, turvaistuin, sänky, sitteri yms.

Tämä oli nyt tosi omaa napaa käsittävä taasen mut tosiaan en yhtään tiedä missä mennään ja miten muilla ihanaisilla odottajilla menee. Toivottavasti hyvin! :)

POKS POKS siis nyt!!

Jadeza & ruipeloinen 16+0

Voi Kina :( Pahaa tekee sun puolesta :( tsemppiä!! :(

Hopea, ehkä siellä sun masussa on neloset :D No ei, sä oot vaa klikannu sitä vauva ikonia neljä kertaa vahingossa nii sen takia se näkyy neljästi. :)

ja pinniksen verhotankoja löytyy erikseen kyllä, heitän linkit kun kerkeän.. makso muistaakseni joku 10-20 euroo..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
pikkumökö: tavan tolloja sattunu siun tielle... ja voin kertoa niitä riittää... mut täällä koitetaan sitten vertaistuella saada asiat järkeviks tuntuu et ne éi viitsi tehdä työtään ja mikä on niin vaikeaa olla toiselle oihmiselle ihminen...

kina: tommoset viestit anna olla vaan varmasti raskasta, työnantajan asettamat paineet ja sitten vielä raskaita uutisia ja vielä ne HORMOONIT... toivottavasti esimiehesi ei ole joka päiväisessä työssäsi mukana aika raskasta semmosen kanssa olisi työskennellä. Ja voimia käsittelemään ehkä tulevaa menetystä on niin raskasta antaa joku pois...

ja niin se tämä ilta meni mukavissa merkeissä muutaman ystävän kanssa rantasaunalla saunoiltu ihan urakalla melkein 3 tuntia lyhtyjä terassilla ja muutenkin kynttilän valossa luonnon helmassa hyvin puhdistava kokemus ja grillimakkarat saunan jälkeen sinapilla ei paremmasta väliä.

minnarun&rinsessa 17+2

• Tykkää
Reactions: Kerttu83 ja -Bambi-

Yhteistyössä