Hih, tuossa sain tehtyä tuon! Tosin en tajua, miks noita iconeita on neljä ?
Whatever.
Hei vain pitkästä aikaa! :wave:
Oon käyny lukemassa, mutta jaksamiselta en oo sitten mitään kirjotellu. Oon ollu mielestäni ihan supernoheva viimeisen viikon ajan (ainakin). Toivottavasti tää jatkuu! Eli nyt on kirpparilla myynnissä tavaraa (viimeiset kolme päivää on mennykin siellä sit), oon saanu siivottua lattioiden lisäks myös kaappejakin ja pestyä pyykkiä myös sitä harvinaisempaa käsipyykkiä, silitelly, vaihtanu verhoja, kulkeutunu kaupunkilla ja hengaillu kavereiden kanssa!
Pakko palata vielä tuohon kirppariin, et oon löytäny upeita löytöjä vauvalle!
Sitterin, ihanan bodyn, uuden hatun, tumput ja tossut, yöpuvun, ruokalapun & imetystyynyn. (noi kaikki n.
22!!) <3 Vähitellen tuntuu jo, et vauvakuume vain kasvaa ja ikäänkuin PAKKO alottaa jo pikkuhankintojen tekeminen.
En nyt vielä hirveesti kasaa noita vaatteita, vaan sellaset parhaat päältä kirpparilta -tyylillä ja lähinnä sellasta, mitä ei vielä ole, mutta jota tarvitsee sit kuitenkin ostaa jossain vaiheessa. Eipähän tarvii kaikkee hankkii sit kerralla.. JEEJEE!
Suosittelen mitä
sydämellisimmin kirppareita kaikille, jos vaan malttaa siellä pyöriä ja ettiä!
minnarun taisit kysellä rautalisän vaikuttamisesta.. Miulla ainakin alko vaikuttamaan välittömästi! Vireystaso oikein koheni silmissä.
pikkumökö voi kurjuus näitä hoitajia mitä lienevätkään
En oo hirveemmin yllättyny tuosta, miten sinnuu kohdeltiin saikulla. On nää Joensuun/Kontiolahden lääkärit/hoitajat kyllä melko pohjanoteerauksia (tai ainakin näitä juttuja kuuluu aivan turhan usein).. :x Toivottavasti tuo asia kuitenkin selviää niin, että siullekin jää siitä hyvä & huoleton mieli!
Oli myös puhetta, et miten se rauta pitäis ottaa. Joo niissä pakkauksissahan on niitä ohjeita, et miten imeytyy parhaiten. Miulle ei tule huonoa oloa, kun otan tyhjään vatsaan ja aamulla, mutta tiedän tuttavan, jolle tulee pahoinvointia siitä. Ottaa sit illalla vasta.
Tiiättekö, myydäänkö
pinnikseen verhokatoksen "tankoa" erillisenä? En nimittäin oo missään vielä törmänny etsinnöistä huolimatta! Paljonkin oon nähny, kun niitä verhoja myydään, mut eipä siitä hirveesti ole iloa, jos ei ole sitä, mihin verhoa asentaa!
Kauniisti on vatat jo kasvaneet! Miekin taida päivittää sit viikonloppuna, kun huomennakin poksuu jo 18. viikkooon! Wiiii, että ihan itkettää :heart: Luin tuossa sellasta vauvakirjaa, ja uuuuh maltan tuskin odottaa, et vauva-arki alkaa ja pääsee tutustumaan omaan kultaan. :heart:
Hopea ja pikkutoveri Alien 16+6