Hakutulokset

1. S

**TAMMIKUU2008**marraskuu

Non niin. Tuli sitten siivottua koko kämppä. Pesin lattiatkin vaikka ei pitänyt. Nyt sitten masu kovana ja supistelee. PItäsköhän tosiaan alkaa luovuttamaan tuosta siivoilusta... Mutta tuntuu hölmöltä kun on kotona ja mies töissä, että miehen pitäisi vielä siivotakkin.. No kyllähän se niin...
  2. S

Täältäkin Riksulle jaksamisisa. Ja Maya onneksi kaikki oli hyvin ja pikkuinen voi masussa hyvin. Olisihan voinut käydä pahasti, mutta onneksi ei käynyt. Ja sitähän varten tänne kirjoitellaan, että saapi purkaa tuntemuksiaan. Me oltiin eilen kättärillä kätilön tapaamisessa. Tunnin verran...
  3. S

Täällä taas. Tuli sitten käytyä ulkoilemassa ja nyt väsyttää aivan kamalasti. Jotenkin meni kaikki energia siihen kävelylenkkiin. Pyykkienkin laittaminen tuntui erittäin vaivalloiselta. Ei millään jaksaisi olla pystyssä. Silmiäkään meinaa jaksaa pitää auki. Taidan ottaa toiset päikkärit jo...
  4. S

Tammiäiti: Kyllä mä myös tyntelin niitä uusia vaunuja ympäriinsä. Laitoin jopa kummipoikani vaunuihin ja mallailin niitä. Hyviltä tuntuivat. Ja miehenikin todella katsoi minua hieman kun niitä katselin ja ihmettelin. Mutta kaipa se ymmärtää, että onhan ne ihanat. Aivan kuin olisi joulu tullut...
  5. S

Sunnuntai iltaa! Tuli sitten eilen hankittua vaunut. Teki niin mieli eilen jo päästä työntteleen niitä. :snotty: Mieskin vähän katto kieroon kun sanoin etten malta odottaa.. No maltoin kuitenkin. On se kuitenkin niin ihanaa ajatella, että pian saan työnnellä(toivottavasti kaikki menee hyvin)...
  6. S

No niin se sitten kävi täälläkin, että teksti katosi. En tietenkään ottanut neuvoista vaaris, että olisin kopioinut... No kirjoittelen lyhkäisesti. Asunto 85 neliön rivitalo. Joten vaavi mahtuu hyvin. Olen jo alkanut sisutaa omaa huonettakin uudelle tulokkaalle, vaikka se ei sitä tule vielä...
  7. S

No kuinkas nyt onnistuin noin paljon kirjoittamaan edelliseen viestiin... :laugh: On tässä jo aamu tuimaan ommellut pinnasängyn suojuksen ja suunnitellut tekeväni paljon muutakin. Mutta ovat jääneet suunnittelu tasolle. Päivärytmi kun tänään meni hieman sekaisin, kun tuo mies jäi kotiin...
  8. S

Huomenia vaan täältäkin!
  9. S

No niin sitä tuli sitten neuvolassa käytyä! Kaikki oli erittäin hyvin. Veriarvot loistavia ja painoakin oli tullut vain 50g/vko. Eli kokonaisuudessaan 8,5kg. Pikkuinen liikkuu paljon ja sykkeet on todella tasaisia. Molemmat (vaavi ja äippä siis) ovat kunnossa joka tietysti tuo sellaisen...
  10. S

Pikaisia kirjoittelen minäkin tänne. Olen tässä neuvolaan lähössä ja odottelen et aika kuluisi. Mulle on myös palannut käsien puutuminen. Puutumisen tunne on ollut pitkään poissa, mutta nyt sitten viikonloppuna olen alkanut huomaamaan, että ne puutuu taas. Joskus aikaisemmin siitä neuvolassa...
  11. S

Ollan menossa haikaranpesään, jos vain kaikki menee hyvin. Siellä ollan aika vaativia, että tietyt kriteerit täyttyy. Mutta tavoite on päästä sinne. Säihky
  12. S

no niin, nyt on sitten pakaste sulatettu.. Ajattelin et jos jaksaisin niin leipoisin joitain torttuja ja pipareita. Mies kun niin haluaisi et leivon. Se vaan on sellainen juttu, että kun niitä leipoo niin tulee myös syötyäkin ja se ei painon kannalta taas ole kauhean hyvä asia. Tällainen...
  13. S

Maya tervetuloa myöskin minun puolestani. Ainahan on kivaa kun uusia tulee mukaan. Me käytiin sitten ekassa kättärin synnäri valmennuksessa ja odotukset olivat molemmilla aikas korkealla. No kyllä se hyvä mielestäni oli. Mieheni oli kylläkin sitä mieltä, että olisi lyhyempi voinut hieman...
  14. S

Saaru: Ei mulle ole kerrottu mitään asennoista tai muutenkaan mikä siihen korkeaan mittaan voisi vaikuttaa. Sen takia täällä ollaan oltukin hieman hermostuneina. Mutta olen kuitenkin kuullut muiltakin, että siihen tosiaan vaikuttaa veden määrä ynm... Kiitoksia kun kerroit, tuli parempi mieli...
  15. S

No niin tulipahan taas nukuttua! Silti sitä voisi mennä takaisin sänkyyn, koska uni maistuisi edelleen! Sf-mitta oli viikko sitten 31cm. Ja hieman käyrien ylä puolella! Säihky
  16. S

Heissan! No vihdoinkin on sitten hampaat hoidettu. Onneksi ei ollut reikiä tullut. Ei oikein mukavalta tuo hammaslääkärin tuolissa istuminen tuntunut... Oksetti jne.. Mutta ,muistuttihan se lääkäri, että reikiintyminen on PALJON helpompaa näin raskaana ollessa kuin muuten elikkä kannattaa...
  17. S

Heips vaan kaikille! Täälläkin ollaan oltu netti pimennossa ja todellakin paljon olit ekstiä tullut! Mukavaahan se vain on et ihmiset jaksaa kirjoitella. Meillä oli neuvola lääkäri maanantaina ja kaikki oli muutens kunnossa mutta sf-mitta huoletti lääkäriä.. Totesi kuuluvasti;et mitenköhän...
  18. S

Tammikuu2008*LOKAKUU*

No huh! Taisi mennä tekstin lihavointi vähän päälaelleen!!! Mutta onneksi siitä saa selvää! :laugh:
  19. S

Tammikuu2008*LOKAKUU*

[/b]MaijaM:[b]Joo veden juonti on myös täällä auttanut suonenvetoihin... Ikäviähän ne ovat kun lähes aina tulevat yöllä! Ja saahan nähä osutaanko tosiaan samaan aikaan kättärille. Tulipahan taas sauvoiltua niin kovasti et rupes supisteleen oikein kunnolla. Lääkäri kuiteskaan ei ole kieltänyt...
  20. S

Tammikuu2008*LOKAKUU*

Kiitoksia Saaru! En ollut edes tajunnut katsoa muista päivistä! No hyvä että löydyb myös minäkin sieltä listalta :) . Aamu on mennyt täälläkin rauhallisesti: kauhea himo on tullut puuroihin... Oli pakko nousta miehen kanssa samaan aikaan ylös, koska kaurapuuroa teki mieli niin kamalasti. No...

Yhteistyössä