Hellurei.... Ja terveisiä eiliseltä jouluostosreisulta... voi ihan vaan kuvitella miltä se 8 tunnin ostoksilla kävely niinku tuntus illalla
Mä olin puhki ja mä olin poikki ja mentiin miehen kanssa saunaan ja mä olin vaan aivan tööt... Tosin mua huvitti se,että eniten poikki oli toi mun mies
Onneksi meidän muut lapset oli tän viikonlopun mummun luona, mä en ois kyllä yhtään vähempää voinu kiinnostuu mistään ylimääräsestä toiminnasta...
Nyt kun tän pakettivuoren sais vielä piilotettuu jonnekin ennenku koko katras palautuu kotiin... =)
Voin sanoo kans omalta kohdaltani,että kyllä nää raskaudet pahenee kerta kerralta. Kuopuksesta jo ajattelin että voi hemmetti mitä tuskaa... mut kyllä tää on ehdottomasti VIELÄ pahempi ku se... :|
Nyt on tainnu tosin tiitiäinen kääntyä raivotarjontaan... enstorstaina tosin kipasen vielä lääkärillä toteamassa asian... Toisaalta sitä vähän toivoo,ettei se lääkärikään ottais siitä selvää,että pääsis kurkkaamaan vielä kerran ultraan pikkusta
(mä olen aivan kamala :ashamed: )
Mut niin hyvin potkii nyt ylös että on se siellä nyt ihan oikeessa jamassa,ainakin toistaiseksi.
Mä tein sen tänään... laitoin vauvan vaatteet koneeseen,lakanoineen päivineen... huvittavinta oli ajatella että joku oikeesti pesee ne vauvan vaatteet muista vaatteista erillään kun mun koneeseen meni ihan joka ainoa vauvan vaate ja joka ainoa lakana, ja niitä ei mitenkään mahdottoman vähän ole! Mä joskus muistan koittaneeni keräillä vauvan vaatteista ees puolta koneellista, siinä yhtään sen paremmin onnistumatta..väkisin loppui käyttövaatteet kesken, sen lisäksi että kaikki lika ehti pinttymään kiinni...
No niin se siitä ja jos joku ihmettelee, ni mulla on vauvan vaatteita (ihan kokoa 50-56 cm) jättisuuri pahvilaatikollinen mutta pesukone vetää 7 kiloo
ja ne vaatteet on kyllä NIIIIIN minejä
Herrajesta... Saaru sai mut heräämään... KUMMIT!!! Apua... pitää oitis ensitilassa alkaa miettimään niitäkin valmiiksi ja se nimikin OLIS kyllä ihan hyvä olla olemassa
Mutta kun en osaa päättää ja mikään ei tunnu "omalta" vaikka niitä kuin on selannu...
Joku puhui siitä painosta... Mun BMI olis joidenki taulukoiden mukaan jotain 37 muistaakseni... ja painosta ei oo sen enempää vaahdottu... Joten neuvoisin olemaan ottamatta mitenkään kuuleviin korviin moisia murinoita... Semmosista kannata todellakaan ottaa mitään pahaa mieltä... :hug: :hug:
No niin, jos jatkais tätä vapaapäivän viettoa, johan mä sen aloitinkin tolla pyykinpesulla ja tiskikoneen päällelaitolla
Ai joo... tilasta... Meitä on siis kaksi aikuista ja kolme lasta (plus sitte kohta vauva) ja asutaan rivitalossa jossa kaksi makuuhuonetta ja olkkari ja keittiö ja neliöt oli ...(mä en sitte ikinä muista niitä oikeen) 71... tai jotaki hyvin pitkälti sinnepäin... Että ei ole meillä tilaa uudelle, eikä meille vanhoille, mutta tällä mennään...
Me vanhemmat nukutaan tälläkin hetkellä olohuoneessa että lapsilla on huonetilaa vähän enemmän. Ja vauva sijotetaan kanssa olkkariin meidän kanssa, koska muualle ei mahdu!
Tästä johtuen multa enskuun alussa lähtee tietokone pois kokonaan. Eli sitte mä juoksen miehen koneella kun se on vapaana! Voi olla että menee aikaa ennenku tottuu siihen ettei koneelle pääse aina kun haluaa..
Jeps, se siitä.... jatketaan
Saapasjalkakissa ja tiitiäinen 34+1