Hakutulokset

1. S

Tammikuu2008*LOKAKUU*

Kylläpä on tosiaan ihmiset olleet ahkeria kirjoittelemaan. En ole itse pitkään aikaan "ehtinyt" kirjoittelemaan. Ilmeisesti on niin paljon hommia. Katselin et olin ilmeisesti myös pudonnut tuolta etusivun synnytys ajankohdasta pois. Mutta olen kuitenkin vielä mukana... LA on 24.1 ja...
  2. S

ö

Viuhkikselle voimia! Mullakin todettiin klamydia muutama viikko sitten ja se todellakin on ollut ainakin 5vuotta olemassa, koska tuon ajan olen ollut nykyisen mieheni kanssa ja molemmat kyllä olemme sellaisia, jotka eivät pettäisi toisiaan!! Ei kannata asian antaa vaivata, vaikka se...
  3. S

*Tammikuu2008*SYYSKUU

Heippa vaan kaikille. Mekin sitten käytiin rakenne ultrassa torstaina ja huono maku jäi. Kätilö ei nähnyt mitään: oli kuulemma todella huono näkyvyys!! Laitteissa vikaa ja aikataulukin pettämässä... Jouduttiin vaihtamaan huonetta ja laitetta kun mittoja ei tuntunut löytyvän. Tämä nainen paino...
  4. S

*Tammikuu2008*elokuu

On jo minunkin aika esitellä itseni. Olen myös lueskellut tätä jo jonkun aikaa, mutta en ole saanut itsestäni irti kirjoitella mitään. Tammikuu on siis meilläkin odotetun lapsen syntymä ajankohta. Tarkemmin 24.1.08. Rakenne ultra on tulossa vasta ensi torstaina, joten sitä odotellessa. Alku...

Yhteistyössä