Hakutulokset

1. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Heippa!! Pikaasesti vaan... ONNEA SARPAN POITSULLE!! JA UUSILLE TERVETULOTOIVOTUKSET!! AKKIS:Olipas mukavaa lukia sun aamullista "tarinointia"! :) Tosi kiva lukia jotta oot noin iloosella mielellä etkä anna oksettavan olon viedä mukanaan!Tsemppiä loppuraskauteen! :heart...
  2. Ä

35v+ odottajat, vol 2

AKKIS:Mulla oli täs neljännes raskaudes istukka edessä ja käytin kyll tukivyötä.Ei mulla tullu edes mieleenkään jottei vois käyttää :( Ihan taatusti tuut synnytyksestä selviimään! :) Mutta ymmärrän kyllä täysin jännityksesi :hug: NEEANÄITI:Tuli mieleen jotta ovatkohan äitipolilla nyt liian...
  3. Ä

35v+ odottajat, vol 2

NEEANÄITI ompas sulla sf-mitta lyhyt.Piti oikeen tuosta viimeisestä äippäkortista omansa luurata.Ja näytti olevan RV:llä 25+6 mulla 23,5 cm. :laugh: Mitäs sulla ny viikkoja onkaan? Mulla oli kyllä koko raskauden ajan todellakin eteenpäin toi kumpu jotta olisko sekin mulla vaikuttanu...
  4. Ä

35v+ odottajat, vol 2

PÄIVIÄ!! :wave: Muutaman rivin ajattelin naputella!! Täällä kaikki menöö hienosti!Ristiääset oli ja meni ja poika sai nimekseen Aleksi.Ei itkun itkua tullu koko päivän aikana vaikka sylistä syliin retuutettiin. :) Pari yötä onkin tässä nukkunut jo läpi yön.Mulle on kyllä tuskien taival...
  5. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Nopiaa nyt vaan muutama sana... Meillä on kaikki nelijä nukkuneet joko pinnikses aivan mun sängyn vieres tai sitte mun kainalos.En voisi kuvitellakaan jotta veisin vauvan toiseen huoneeseen.Kyllä tää vaan niin helppoa on kun viereen nostaa,pukkaa tissin suuhun ja siihen sitä sitte molemmat...
  6. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Jahas NEVI olitkin samaan aikaan linjoilla!! Olikos aika sulle ittelle vai tytölle? Niinpä niitä keskosia kuulemma just tolla mun lypsämällä maidolla ruokkii.Maksaahan ne 17 euroo litrasta mutta on täs lypsämises oma vaivansa jottei tätä kyllä rahan takia tekis vaan just joku...
  7. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Tsau!! Poika nukkuu niin jospa jotakin taas näpyttelis!! SÄIHKE:Sairaalasta saaruis kotiutumisohjeis luki jotta täysin rintamaidolla kasvavan vauvan pitäis kuukaudes kasvaa 500g vähintään.Kyllä sulla Hannes sen ylitte saavutti niin riittäähän oma maito sulla hyvinkin. =) Ja onnittelut...
  8. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Helou kamut piiiitkästä aikaa :wave: :wave: Katotaan nyt miten palijo ehdin kirjoottaa.Poitsu nukkunu yhdestä lähtien ja äsköön laitoon tytön päikyille niin päätin ny eres jotain ittestämme ilmoitella!! Ekaksi siis omaa napaa!! =) Poitsu tuloo siis keskiviikkona JO 4...
  9. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Niin unohtui totaalisesti poijan syntymä aika eli 10.57.Ei aivan täyttä tuntia ehditty oleen synnytyssalis! :laugh: Ei kyllä turhan varhain lähretty sairaalaan.... Äiti-66
  10. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Pahoittelut PIKKU MYYLLE!!Onneksi sinulta löytyy roppakaupalla uskoa tulevaisuuteen!! :hug: Ja se sinua tuleekin kantamaan pitkälle!! Uusille tervetuloa mukaan! En nyt sitten mihinkä seuraavalle palstalle sitä siirtyisi.. :) Elikkäs nyt olis sitten sellaasia uutisia jotta kävääsin...
  11. Ä

35v+ odottajat, vol 2

NEVI:Hip,hei täälähän minä viäläkin käkin!! :laugh: :kieh: Jännitys piina senkun jatkuu!! :o Eileen tährettiin eläinlääkärin luota autolla ajelemaan kotiapäin niin oikeen kolome kunnon supparia tuli ja ukkokin ajeli kaikki kuopat mitä tiellä oli niin loppuihan ne sitten kuin seinään... |O...
  12. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Helou :wave: Pizzataikina kohoamassa niin pikaasesti jotain... ANJAMARITA:Ihana ruskea silmäinen tytön tyllerö teillä!! :heart: Mäkin kovasti orottelen josko tällä meirän tulevalla nappulalla ois ruskeet silmät... :whistle: TESULAH:Koitappas ostaa activa luumujugurttia.Mulla auttoi...
  13. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Päiviä :wave: :wave: Sateista keskiviikkoa myös täältä Pohojanmaalta!! |O NEVI:Meillä oli kans eileen makaroonoiooraa jota meinaan tänään lämmitellä.Salaattia ja marjakiisseliä ajattelin kyytipojaksi tekaista.Ajattelin tänään laitella sairaalakassini ja vauvan kotiatulo vaatteet...
  14. Ä

35v+ odottajat, vol 2

NEVI:Meinasi aivan unohtua!!Suuret vaaleanpunaiset onnittelut tytöstä!! Mulla oli rakenneultras RV 21 painoarvio 442g ja pää-perämitta 51mm.Sun pikkuisella het tytön sirot mitat :heart: Äiti-66
  15. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Voi mitä uutisia,LUMIMARJA :'( :hug: Pelkäsin pahinta,toivoin parasta!! :'( Kyllä nyt vetää mielen matalaksi! :hug: On se niin väärin. Eilen jäi jotenkin LUMIMARJAN tilanne päähän pyörimään. :( Aamulla lähdin koiraa käyttämään pihalla eikä ollut vielä oma nappula antanut itsestään...
  16. Ä

35v+ odottajat, vol 2

No niin,nyt on imuroitu!! Tervetuloa uusille!! LUMIMARJA:Toivon sydämmestäni jotta tuhru olis täysin vaaratonta!! :heart: Olenkin seurannut talvella jo sinun kirjoituksia ja itku tuli linssiin silloin kun kerroit viimeisestä enkelistänne! :'( Etkös sinä synnyttänyt hänet Seinäjoella?Vai...
  17. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Hyvää alkanutta viikkoa!! :wave: On ollu olevinaan niin kiiruita jottei oo tännekään ehtiny mitään naputtelemaan! SÄIHKE:Sulle hyvää matkaa synnärille :wave: :wave: Voi, huomenna näet jo pikkuisesi!! :heart: NEVI:On noi pienet niin mainioita suustaan!! :) Itte aina ajattelen noitten...
  18. Ä

toinen lapsi tulossa, kannattaako ottaa äitiyspakkaus?

Täällä myös OUTO!! :laugh: Oon jokaiselle NELJÄLLE ottanut äitiyspaketin!!Mun mielestä on joka kerta ollu oma viehätyksensä saada paketti ja isoommat lapsetkin ovat innolla tutkineet pakettia. Mun mielestä se rahallinen korvaus on aika mitätön verrattuna pakettiin. Mutta jos lapset...
  19. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Helou :wave: AKKIS:Vai jotta autotallikaupoolle oot aamusta lähtenyt?? :) Noh,löytyikös sopivaa? Kyllä ne raidat ja väri aina kummasti piristää.Mulla on aurinko "nuallu" tukan niin jotta näyttäis kuin olis kans raitoja pää täynnä.Aika helppo tää kun saa vaan harjata hiukset ponnarile.Mulla...
  20. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Moro!! ONNIA AIVAN MAHDOTTOMASTI ANJAMARITALLE JA PERHEELLE TYTÖN TYLLERÖSTÄ!! :flower: :flower: :flower: Toivotaan että saat pian selätettyä tulehduksen kokonaan ja pääset täysillä nauttimaan vauvasta!! :) AKKIS:Eiköhän tää lonkkakipu tästä pikkuhiljaa.. :whistle: Vai kävääsit...

Yhteistyössä