Huomenia tai oikeastaan päivää!;=)
Menin nukkumaan eilen ajoissa, olin hereillä , olikohan 4:00 aikoihin vähän aikaa ja menin takaisin nukkumaan, heräsimme miehen kanssa 7:30, sitten aamupala, ym jutut. Lähdimme kauppoihin ja minua niin huimasi taas! :headwall: Eilen en töissä ehtinyt huomaamaan huimausta ja jopa ihmettelin, missä se oli, mutta tänään ei tarvihe ihmetellä tuntuu koko ajan.Juon paljon ja söin kinkkuvoileivän ja join kaakaon , kun kävimme kauppareissuilla kahvilassa, muutoin juon vettä paljon.
Kävin vaa,alla ja paino edelleen sama kuin ennenkin. En pysty syömään paljoa, kun vatsa täyttyy niin nopeasti. HYvä niin.
Kyllä niitä kiloja ehtii saamaan vielä :saint:
TeSuLah: Varmaan moni alakautta synnyttävä haluaa sairaalasta heti pois , kuin vaan mahdollista. Minulla sektiot takana ja edessä, siiloin menee se noin 5vrk sairaalassa, kunnes tikit otetaan pois ja samana pvnä pääsee useimmiten jo kotiakkin. Sektioiden jälkeen olen parantunut nopeasti, ensimmäinen yö vain on ollut vaikea supistelujen ja kivun takia, mutta nykyäänhän vissiin jätetään joku kipupumppu, niin olen ymmärtänyt, itse olen vain kipulääkkeitä tottunut pyytämään ekana yönä, kun en ole saanut nukuttua, kivuilta, mutta nyt on ilm toisin. Tuntohan on myös yleensä ollut iltaan-yöhön asti pois jalopista, että istumaan on päässyt, ei muuta. Hemoglobiini laski viime raskauden lopussa alle 100 ja leikkauksen jälkeen se oli 88, huimasi, mutta pääsin kotia, kun lupasin syödä reippaasti rautaa! :heart: Verta en halunnut, sanoivat seuraavan tilannetta, ja tosiaan sain olla ilman lisäverta. Seuraavana aamuna hain jo kuopuspoikani sillä sängyllä huoneeseen, en kuulemma olisi saanut yksin hakea*kun heidän mielestään olin huonossa kunnossa* :headwall: Omasta mielestäni en ollut huonossa kunnossa. Silloin piti vauvojen antaa nukkua vauvalassa, nythän ne saavat olla kai äitien huoneissa yötkin, vai onko niin? :heart:
Nevi: Meillä myös mies kokkaa paljon , Aina kalaruuat
grillaa mielellään broileri-vihannes tai kalkkuna-vihannes ruokia, tekee lasagnet , laatikot, leipoo sämpylöitä ja parempia pullia kuin minä.
Karjalanpiirakat leivomme yhdessä ja leivinuunissa paistamme, täytynee joku kerta taas tehdä.
Akkamänty: Hyvä kuulla sinustakin, ettei tarvitse huolestua!! :flower:
Mimuli: Kiitos Taimin koon ilmoittamisesta, kerroin heti miehelleni myös;=))
Minäkin vaan ajattelen miten meidän kalkkishoitajat suhtautuvat raskauteeni, kun siitä kuulevat, 1 hoitaja on katkeroitunut 60v hoitaja, joka ei saanut lapsia, no hänen tulevat ilkeät kommentit, päästän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sitten on sellaisia pariskuntia, kun eivät harrasta enää seksiä, se on minusta kyllä niin Outoa!!!! Nukkuvat jopa eri makuuhuoneissa. Sitten on ne hoitajat : Kun aina tyrkyttävät minulle vaihdevuosijuttujaan ja vaikka kuinka monesti olen sanonut, että ilm minulla ei ala aikaisin vaihdevuodet, koska äidillänikin alkoivat vasta yli 52v, no eivät usko, kun heillä eräällä esim nyt 45v:na ei ole menkkoja ollut vuoteen! Ja sen kyllä huoaa, äksyilyistä ja kaikesta epäsovinnaisesta käytöksestä meitä muita kohtaan, sitten on 2 nuorta 23v ja 26 v , jotka ovat raskaana, he tuskin osaavat ajatella minun raskautuvan.
Sitten muut nuoretkaan eivät varmaan ajattele, että haaveilemme vauvasta vielä. Tosin tiedän, että on myös onnittelijoita mukana ja aidosti iloisia asian puolesta, kun se aika tulee, että tietävät:
:heart:
bonbonilla villejä unia, näen minäkin välillä jotain hassutuksia, mutten muista niitä usein herätessäni.
Kisse: Toiv ei ole alkavaa raskausajan diabetesta! Eihän sinulla ole korkeat verenpaineet, ettei ole raskausmyrkytystä? Sinä kyllä varmaan tiedät, kun muistaakseni olet sairaanhoitaja?
Säihkeelle: Ihanaa vauva arkea! :heart: :flower:
Kestovaipoista: Ehkä tulemme kokeilemaan, kokemusta ennestään niistä ei ole yhtään!! :heart:
Ihanaa lauantaita, menekin hetken päästä jo päiväunille! |O :xmas:
Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 6+3 :heart: