35v+ odottajat, vol 2




ELOKUU 2008
Äiti-66....41v....neljäs (t-98, p-00, t-05)...la.21.08.2008


MARRASKUU 2008
sarppa70....37v....ensimmäinen....la 01.11.2008

Kisse....37v....neljäs (t-00, p-01, p-07)....la 20.11.2008 TAYS

TeSuLah....41 v....kolmas (p-03, t-06)....la 25.11.2008 SeKS

Czarina....40v....ensimmäinen....la 26.11.2008....poika tulossa TAYS

minnihiiri68.... 39v.... ensimmäinen.... la 28.11.2008....tyttö tulossa PS


JOULUKUU 2008
leeloo....36v....ensimmäinen....la 2.12.2008 KÄT

nevi....40v....viides (t-89, p-92, t-95, t-06+lainat-93)....la 23.12.2008 K-HKS

akkamänty....40v....ensimmäinen....la 26 tai 27.12.2008 TAYS


TAMMIKUU 2009
janttu672....35v....ensimmäinen....la 02.01.2009

tuttelitar....39v....kuudes (p-97, t-98, p-05, p-06, t-07)....la 13.01.2009

nokko....36v....kolmas....la 20.1.2009

lilli70....38v....ensimmäinen....la 21.01.2009


HELMIKUU 2009
bonbon....36v....toinen (t-07)....la 06.02.2009

riitu68....40v....toinen (p-06)....la 16.02.2009

nimiko....36v....ensimmäinen....la 17.02.2009

prilli....37v....kolmas (-01, -02)....la 25.02.2009 VAS

Seranzu....37v....kolmas (p-94, t-97)....la 27.02.2009 HYS

päivänkakkara67....41v


HUHTIKUU 2009
Lis69....39v....toinen (p-07)....la 07.04.2009

Rouva Pikkumyy....neljäs/ensimmäinen yhteinen....la 08.04.2009

mimuli....neljäs....la 08.04.2009

Ninu....39v....la 08.04.2009






TOUKOKUU 2008
vappuvauvan äiti....toinen.... :heart: syntynyt tyttö 04.05.2008 :heart:


KESÄKUU 2008
Miina70....kolmas (p-94, p-96).... :heart: syntynyt tyttö 17.06.2008 :heart:

ansku71....kolmas (p-01, p-06).... :heart: syntynyt poika 18.06.2008 :heart:


HEINÄKUU 2008
anjamarita....ensimmäinen.... :heart: syntynyt tyttö 25.07.2008 :heart:

ELOKUU 2008
säihke ....kolmas(t-01, p-03).... :heart: syntynyt poika 12.08.2008 :heart:







Menetyksen kokeneet;

:hug: diddlina :hug:

:hug: Lumi-Marja :hug:
 
Kiitos Rouva Pikkumyy ja nevi , pikkuinen nukkui tosi hyvin heräilemättä klo 20.15-6 oli hiipinyt olkkariin piirtelemään piirustustauluunsa aamulla ja heräsin pian tytön perästä. Nukuin itsekin suht hyvin. :) Mitä nyt veskiin piti herätä, mutta siihen on jo tottunut.

Pikkuneiti nukahti äsken säkkituoliin päiväunille ja on nyt tunnin nukkunut siinä, en viitsinyt alkaa siirtämäänkään, ettei herää.

Isompi oli eilen nukahtanut portaille matolle. ;) Lämmintä oli melkein 20 astetta, ei kylmä tullut. Meidän lapset nukkuvat lähes missä vain kun alkaa väsyttää. ;) En jaksa nostella n. 22 kg painavaa poikaa, enkä saakaan. On iso 4-vuotias. :) :heart:

Rouva Pikkumyy , en tiedä kumpi tulossa, kun rakenneultrassa ei kaveri suostunut näyttämään mitenkään sukupuoltaan. Pojalta vaikuttaa, tuntemukset sinne suuntaan. Saapa nyt sitten nähdä, jos pääsee vaikka vielä ultraan kurkistamaan.

Lääkärineuvola on 28.8. ja pianhan neuvolakäynnit tihenevätkin.

Mulla on ollut missään alkuraskauksissa hyvin vähän etovaa oloa, enkä ole hajuista kauheasti huomannut mitään huonoa oloa. Jaksamisia sinne! :heart:

Lumi-Marjalle voimia ja jaksamisia edelleen ja :hug:

Mukavaa päivänjatkoa teille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 25+1 jo! :heart:
 
Päiviä :wave: :wave:

Sateista keskiviikkoa myös täältä Pohojanmaalta!! |O

NEVI:Meillä oli kans eileen makaroonoiooraa jota meinaan tänään lämmitellä.Salaattia ja marjakiisseliä ajattelin kyytipojaksi tekaista.Ajattelin tänään laitella sairaalakassini ja vauvan kotiatulo vaatteet valmiiksi. :) Tuas äsköön vähän siivoilin poijan ja juniorin kämppiä kuntohon.Koiran kynnet leikkasin ja laitoon kaikki näyttelyyn tarvittavat systeemit valmiiksi.
Ja nakkipaketinkin ostin sille jo kehään valmiiksi :LOL:

PIKKUMYY:Kiitokset vaan loppuraskaus onnitteluista! :) :flower:
Tiedetään jotta POIKA on tulossa! :heart: :heart: Meillä menöö sitten tasan likka,poika,likka ja poika.Se on kyll uskomatonta kuinka hajuaisti vahvistuu raskauden aikana. :whistle:
Ja vähääsekkin rypyt häviää.. :LOL:

Olin aamulla neuvolas.Ja nyt totaalisesti tajusin jotta synnytys on jo aika lähellä..Kääk, nyt pukkaa sitte jännitystä päälle. :whistle:
HB oli laskenu viikos 131:stä 118 :|
Verenpaine erinomainen 108/72.
Painoa oli ny viikos tullu +700g.
Sykkeet jumputti 135.
Ja pissanäyttees oli nyt ekaa kertaa leukosyyttiä.Johtuu kuulemma siitä kun mulla on viikon verran ollu aivan tajutonta valkovuotoa varsinkin aamuisin.Tänään on ollu muutama suppari jotka on ollu voimakkaampia kuin ennen.Terkkari ei meinannu antaa enää ens viikkoon aikaa mutt sanoin tulevani vielä ens viikoll niiden riesaksi ;) En siis erelleenkään tällä viikoll ehtis synnyttämään.. :LOL:

Poitsu tuli koulusta niin meempä jutustelemaan sen kans koulupäivästä.

MISSÄS AKKIS LUURAA?? ;)

Äiti-66 RV 38+6
 
RvaPikkumyy Meillä on tämä ylläriraskaus josta kerroinkin silloin alussa :D
Eli täysimetin meidän poikaa ja söin e-pillereitä ja tulin siitä huolimatta raskaaksi....paljon on ollut asian suhteen sulattamista ja mies laittoi aluksi hanttiin, mutta itse pidin pääni ja sanoin, että vien tämän raskauden loppuun asti on sitten mukana tai ei....

Anoppi on ollut ihan mottipää koko raskauden ajan ja kommentoi tosi fiksusti ja puhuu ympäri kyliä, että kuinka me nyt pärjätään, kun tulee neljäs...ihan, kun olisi joku maailmanloppu ;)

Miehelleni sanoi heti, kun kerrottiin tästä raskaudesta tyttömme 8v. synttäreillä, että teidänhän tarvii olla miljonäärejä, kuinka te pärjäätte yms.

Mieheni sanoi, että älä sinä huolehdi meidän pärjäämisestä yms. mieskin on ihan kypsä äitiinsä, kun meidän lapset eivät ole oikein koskaan ole olleet mitään anopille vain ja ainoastaan tyttären lapset merkitsevät hänelle jotain....

Mieheni siskolla on kolme lasta ja jokainen kerta, kun he ovat syntyneet niin anoppi on ostanut shamppanjapullon vävylle, mutta meidän poika syntyi viime syyskuussa maanantaina aamulla niin anopilla on Taysiin matkaa noin 5km niin tuli kts. vasta kotiin perjantaina ennen iltavuoron alkua noin 15 min. ennen vaikka oltiin kotiuduttu sairaalasta torstaina kello 16.

Heinäkuussa ilmoitti, että ei auta lastenhoidossa marraskuussa, koska tarvitsee niin paljon omaa aikaa ja rivien välistä sain tosiaan lukea, että tarvitsee varsinkin aikaa toisten lastenlasten kanssa ettei meidän lapsille riitä häneltä edes pienen pieniä murusia....no, omapahan on menetyksensä....sanoi muuten miehelleni ja minulle, kun meidän keskimmäinen poika oli 5-vuotias, että ompas teidän poika kiltti :D

Niinpä, eipä anoppi huomannut aikaisemmin, kun ei ole ollut kiinnostunut heistä tippaakaan....nytkin lähti poikani 7v. synttäreitä ennen Saarenmaalle mökille kälyni kaksi tyttöä mukana....eli meidän lapset eivät ole koskaan päässeet edes mummon mökille Viroon vaan mieheni siskon tytöt ovat nyt kolmena kesänä peräkkäin ja heidän kanssaan käydään kylpylät yms.

Sanoinkin miehelleni, että jos sama käytös vielä jatkuu niin katkasen häneen välini oman mielenterveyteni takia :D

Kisse ja Hipsu 25+6 :heart:
 
Hienoa TeSuLah että siellä jo helpottaa :)
Vai on sinulla noita kuuluisia lapsia, jotka nukahtavat lähes minne vaan. Olen aina luullut että heitä on vain vanhoissa amerikkalaisissa kotivideo-ohjelmissa :D
Vanhin tyttö kyllä nukahti meillä kerran syöttötuoliin, mutta ei sentään lautaseen ;)

Lähellä, lähellä on äiti-66 =)
Sinun jälkeesi tuleekin pitkä tauko odotellessa seraavaa pinomme pikkuista.
Sitten pitääkin teidän jo synnyttäneiden käydä extra usein kertomassa meille vauva-arjesta. Sopiiko näin äiti-66, säihke, anjamarita, ansku71 ja Miina70 :D

Muistankin Kisse kun viimeksi kirjoittelimme anopeista. Silloin jo suututti mokoma käytös :/ Pidä vaan oma pääsi ja tee niinkuin parhaaksi itsellesi ja perheellesi koet.



Nevi ja Vilttitossu rv 21+1
 
Hei,
jaksamista toivottelen Lumi-Marjalle!

Ja Säihkeelle vauvaonnittelut!

Lyhyesti tänne nyt kirjoittelen. Olen ollut totaalisen väsynyt illalla ja enkä oikeastaan ole muuta tehnyt kuin nukkunut ja koululaisten kirjoja päällystänyt, siksipä olen hiljaiseloa viettänyt.
Öklötys ja vatsan täysi olo vaivaavat, samoin hajut ja selkää särkee ajoittain, mutta levolla ja venyttelyllä se tokenee. Mulla on huomenna se ultra ja kovasti jännittää, mitä siellä näkyy. Menen taasen lepäämään ja kyllä tästä taas aktivoidun, kun tuo väsymys hellittää.

 
Hei pitkästä aikaa.
Nyt lomaillaan vielä viimeistä kesälomaviikkoa mökillä ja yhteys nettiin on varsin hidas.
Mutta laitetaan muutama kuuluminen. Pari yötä sitten taisi olla niitä supistuksia, kun näin ensi kertalainen ei kaikkea tunnista. Varsin lieviä olivat, koko vatsa oli hetken aikaa kova ja sitten helpotti. Niitä oli ehkä 4-5 kpl puolen tunnin ajan. Nyt sen jälkeen ei ole sellaista ollut.
Tiitiäinen kyllä on kova liikkumaan, en osaa sanoa miten päin tuo on, kun liikkeitä tuntuu sekä alhaalla että ylhäällä.

Minulla ei ole vielä ollut ensimmäistäkään neuvolalääkäri aikaa, viikon päästä ensimmäinen. Toivottavasti se tekee jo ensimmäisen kokoarvion. Olisi kiva tietää, miten on vauveli kehittynyt. Miten usein näitä lääkärikäyntejä oikein on? Ja miten tiheesti neuvolat rupeaa nyt tulemaan, kun 30 rv täyttyy. Mulla on nyt ollut 4 viikon välein niitä tähän asti.

Mä olen varmaan vähän erikoinen odottaja, kun ei juurikaan ole noita vaivoja ollut, mitä nuo muutamat supistelut. Mutta muuten olo on vain kankea ja punkea, muuten kaikki on ollut ok ja toivon pystyväni töihin äippälomaani saakka. Seuraajani tulee vasta pari päivää lähtöni jälkeen omaltaan tuuraamaan minua. Ja pitäisi jotenkin häntäkin opastaa, joten menee varmaa töiksi vielä äippälomalla. Eipä haittaa, parempi saada kuitenkin omat työt hyvään haltuun vuodeksi... :)

Nyt jään odottelemaan miestäni uistelureissulta, jos vaikka toisi jotakin kalaa meille :heart:

Sarppa 28 + 4
 
mimuli tsemppiä sinullekin alkuraskauden oireiden kanssa jaksamiseen :hug:
Välillä tuntuu niin kurjalta, että näin ihana asia pitää alkaa noin kurjalla ololla :(
Lepäile rauhassa ja tule sitten aktiivisemmin palstailemaan kunhan taas jakselet =)
Onnea huomiseen ultraan :flower:

sarppa70 voi kun olisikin nyt mökillä. Tai olisi edes mökki ;)
Parin kesän päähän ollaankin jo suunniteltu, että etsittäis jokin parin-kolmen kuukauden vuokramökki. Siellä olisin minä pikkuisten kanssa päivät, mies tulisi aina töitten jälkeen ja isommat muksut kun haluaisivat ja ehtisivät kesätöiltään =)
Hienoa että sinulla on mennyt raskausaika noin hyvin. Minullakin on ensimmäinen lääkäriaika vasta viikolla 26-27. Yleensä niitä pitäisi olla yksi joka raskauskolmanneksella. Meillä täällä on ainakin sellainen tapa, että nt-ultra on samalla lääkärintarkistus. Harmi vaan, ettei ultraan ollut kukaan kertonut asiasta :/

Kauniita unia naiset :wave:



Nevi ja Vilttitossu rv 21+1
 
Heippaus ihan nopeasti!! Kiva Kun mimuli löytyi!! Onnea huomiseen varhaisultraan sinulle paljn, paljon!! :heart: :flower: Jos jaksat , kirjoittele huomenna, mitä kuuluu? Minulla oli eilen totaalinen väsymyspäivä, vaikka nukuin päikkäritkin, olin koko ajan "horroksessa" menimme aikaisin nukkumaan! |O

Tänään nukuin 15min pikapäikkärit, heräsin kun mies tuli käymään ja olinkin niin Pirteetä!! :D Lähdin Myllyyn ostamaan kuopuspojalle verkkarit siis puvun, hyvä oli alennus oli montaa mallia ja valitsin mieleisesi. Poika on tyytyväinen, kun ostin, ettei tarvinnut itse mennä ostelemaan. Hän tilaa paljon netistä itselleen yksilöllisiä vaatteita, hän on henkeen ja vereen kevytmoottoripyörä/ motska harrastaja!! :heart: Talven ajaa vielä mopolla , hui kauhia, sitten minun vauva eli nykyinen kuopus täyttää 18v ensi huhtikuussa 10.4.2009, miehen tytär 8.4.2009 16v, molemmat lapset ovat siis aivan vauvan lasketun ajan vieressä syntyneet! :heart:

Meillä alkaa sitten ihana vauva- arki uudestaan!! :heart: :D :saint:

Kisse: Sinullahan sitten Onni oli, kun tulit heti raskaaksi! :heart: Kiva, kun pienelle tulee leikkikaveri!! :saint:

Minä olen hassu ajatuksissani, kun on niin hyvä olo, että jo ajattelen kaveria pienelle. :heart: Tosin peloittaa, ei niinkään varhaisultra, mutta npultraa jännitän! Kun viime raskaudessa siitä alkoi ensin jännitysnäytelmä ja sitten suru! :ashamed: No toivon ja ainakin itse yritän elää niin, ettei pieni saisi mitään vammaa: Olen kaikesta aika tarkkana nyt! :heart:

Näihin mietteisiin lopetankin, joten oikein hyvää yötä kaikille ja nukkukaa hyvin ja "masuvauvoille" hyvää ja tervettä vointia! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 6 :heart:
 
Neville tiedoksi, että isompi on nukahtanut ihan ihme paikkoihin. Autotalliin patjalle, kun iskän kanssa teki remonttihommia, treenisaliin patjalle, tyhjään kylpyammeeseen kun on siinä leikkinyt, pöytään useamman kerran ja kesken ruokailun tai kun kerran paistoimme muurinpohjalettuja, nukkui muutaman minuutin pää tyhjän lautasen päällä ja nousi salamana ja sanoi en nukkunut. ;) Mieheni grillatessa, poika odotteli makkaraa nälkäisenä ja nukahti tuoliin, kun ei jaksanut enää odottaa. Autoon vieläkin nukahtaa usein, pian 5 v poika, lattialle matolle useamman kerran. Siinähän noita paikkoja olikin, tietty säkkituoliin, sohvalle ja jopa sänkyynsä. :LOL: Nukahtaa yleensä nopeasti, joskus voi sanoa, että mua niin väsyttää ja jo pian unessa :D Ei heräile öisin edes veskiin, nukkuu yläsängyssä aamuun asti yleensä heräilemättä ehkä n. 1 v 9 kk ikäisestä alkanut nukkua läpi yön omas huonees omas sängys ja nyt nukkuu siskonsa kanssa.

Kyllä kotivideoihin olis ollu usein materiaalia, jos olisi halunnut laittaa. :)

Pikkuneitikin nukahtaa helposti ja tänään nukkui tunnin verran säkkituolilla ja sitten lopun aikaa lattialla olohuoneen matolla. Illalla nukahtaa kans helposti nykyään omaan sänkyynsä, hyvä kun hampaita kerkee aina pestä, saa mennä harjan kanssa sänkyyn perässä usein.

Vauva potkii usein ja voimakkaasti ja muutenkin liikkuu tosi paljon.

Vatsanympärys on jo 100 cm! Olo tuntuu jo oikein raskaana olevalta.

Nyt nukkumaan! Öitä kaikille teille! :heart:
 
NIMESTÄ

Minun mies on Turkkilainen tai oikeastaan turkin kurdi.
Nimi Sara on kai joku kreikkalainen prinsessa juttu ja käytetään myös kurdi nimenä. Nur on valo ja kuulemma niinkuin puhdas jumalan edessä tai jotain sellaista. Elayda ei kai tarkoita mitään. Meidän sukunimi on kara =musta ja kus= lintu. Profiilissa kuva Sarasta noin viikon ikäisenä

anjamarita ja Sara huomenna 3 vko

muoks* Sara onkin prinsessa hebreankielessä
 
Huomenia :wave:

Aurinko paistaa ja on tosi leppoisan tuntuinen sää.
Taidan olla tämän palstan virallinen 'sääukko', kun näytän joka päivän aloittavan säätiedotuksella :D

Eilisen laiskottelun jälkeen, onkin tänään hyvä tarttua vähän hommiin. Valinnanvaraa olisi; kellarin siivous ja kirppiskamojen hinnoittelua, keittiön kaappien valmiiksi putsausta ja vanhojen ovien irrotusta, ikuista imurointia. Leipoakin pitäisi pitkästä aikaa. Viinimarjatkin ovat vielä pensaissa, eli mehutkin on keittämättä. Vattupensaistakin löytyisi vielä pakkaseen poimittavaa :whistle:
Ihan tuota luetteloa kirjoittaessa rupesin ihmettelemään, että mitähän olen sitten saanut aikasekseni :ashamed:

Tuollaisia nukkujia, kuin teillä TeSuLah, ei meillä tosiaan ole. Mutta onneksi muuten ovat hyväunisia. Neiti 2v:kin on nukkunut täysiä öitä oikeastaan siitä asti kun lopetin yöimetykset (n 6kk). Taitaa olla ihan yhden käden sormissa ne kerrat kun on esim sairauden takia yöllä jotain itkeskellyt. Arvaatte varmaan, että toivon peukut ja isovarpaatkin pystyssä toista samanlaista pikkuista ;)

Eihän siinä mitään hassua ole Rouva Pikkumyy että mietit jo tulevia. Etenkin positiivisia ajatuksia kannattaakin nyt oikein tuhlailla :heart: Sinun menetyksesi seuraa varmaan aina mukanasi. Mutta meissä kypsemmissä odottajissa on se mahtava voimavara, että elämä on jo meille opettanut kulkunsa. Vaikka paljon meiltä otetaankin, paljon myös saa. Etenkin jos osaa arvostaa nykyhetkeä eikä aina vain haikailla seuraavaa. Unelmia ja haaveita saa ja pitääkin olla, kunhan vaan huomaa ne haaveet jotka on jo saanut.

Tulehan heti kun jakselet mimuli kertomaan pitikö Rouva Pikkumyyn arvelu paikkansa. Olisihan se kiva jos saatais tähänkin pinoon yksi 'tuplis' =)

Olisi kiva lukea kuulumisa teiltä muiltakin, joita ei ole vähään aikaan 'näkynyt' :)

Mutta nyt hommiin.



Nevi ja Vilttitossu rv 21+2
 
anjamarita Ihana pikkuinen prinsessa :flower:
Niin kovin siellä sängynpohjalla ihmettelee maailmanmenoa (vai onko hänella haukoitus kesken ;) )
Kiva kun kerroit noista nimistä. On aina mielenkiintoista kuulla niiden taustoja. Sara onkin sitten aito Valon Prinsessa =)



Nevi ja Vilttitossu rv 21+2
 
heips, ihania masu- ja vauvakuvia tuolla profiileissa. TeSuLah kyllä sulla on ihana vatsa! Ja anjamaritan prinsessa on oikein suloinen.

Ultrakuulumiseni ovat hyviä. Jännitin aamulla ihan hirveästi ja mietin matkalla lääkäriin, millähän mielellä tulen takaisin. Eipä tullut aamulla töistä oikein mitään. Normaali yksösraskaus kuten gyne asian kirjoitti eli ei siis tuplia tule kuitenkaan. Mutta Rouva Pikkumyy arvaukseni kaksosista antoi mulle jotenkin rauhoittavan ja positiivisen tunteen, kun muistin tuon arvauksesi lääkäriä odotellessa.

Gyne oli oikein toiveikas raskauden suhteen ja sanoi, että kaikki näyttää erinomaiselta. Pienen Taimin syke näkyi voimakkaasti ja vastasi viikkoja.
Sovimme, että oma mielenrauhani takia menen hänen vastaanotolleen parin viikon päästä. Arveli aiemmat km:t kierukasta, sattumasta ja iästä johtuviksi. Jotenkin sain positiivisen tunteen pitkästä aikaa raskauden suhteen. Olin ylettömän onnellinen töihin palatessani - ymmärrätte varmaankin tunteeni. Olisi tehnyt mieli viedä ultrakuva kahvihuoneeseen pöydälle ja laittaa lappu, arvatkaa kenen?

Ehkä minäkin nyt uskallan Rouva Pikkumyyn tavoin ajatella positiivisesti tämän raskauden suhteen ja menin jopa hiplailemaan vauvan vaatteita.

Nevi: sulla tuntui olevan aika paljon tuota työlistaa. Mutta muista levätä välillä. Mullakin olisi aina töiden jälkeen täällä kaikenlaista hommaa odottamassa, mutta nyt tuo maksimaalinen unentarve vie voiton. Ja onneksi on tuo mies, joka huushollaa, kun minä lepään.

mimuli ja Taimi 6+1
 
AnjaMaritalle: ihana pieni tyttö teillä, niin kaunis! :heart:

TeSuLah: ihana masukuva! Alkaisi nyt vaan oma vatsa kasvaa, viehän se vielä aikaa, mutta perässä tullaan! :heart:

Nevi:Sinulla kauheati töitä, miten jaksat urakoida, vaikka toisaalta onhan se mukavaa omaa kotia laittaa! :heart:

Mimuli: Suurenmoiset Onnittelut sinulle!!!!Tälläinen pieni ihanuus kohdussasi nyt kasvaa, voi miten ihanaa ja vahvat sykkeet , kaikki tuntuu niin hyvälle!Onnea koko perheellenne. Luin viestiäsi kyyneleet silmissä! :saint: Mukava, että ajatukseni kaksosista lämmitti mieltäsi kun olit odottamassa vastaanotolle pääsyä! :heart:

Onnen tunteesta: Tänään olen ollut niin Onnellinen, että olen raskaana, haluiasin kaikille kertoa sen, vaikea pitää suuta supussa, mutta edelleen sen teen, ainakin rv 12 asti. :heart:

Vauvan vaatteita on niin ihana hipelöidä, ovat niin suloisia!

Ihanaa iltaa kaikille näiden Mimulin hyvien tulosten saattelemana! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 6+1 :heart: ps olimme eka kerran saunassa, muuten oli mukavaa, mutta verenpaine taisi laskea, kun huimasi, no juon nyt taas , niin nousee vähän! :saint:
 
Ihanaa Mimuli - kuulostaa tosi hienolta. Nauti koko sydämestäsi hyvistä uutisista =) On tämä alkuraskaus vaan aika jännää aikaa, kun tekisi Rva Pikkumyyn tavoin välillä kertoa kaikille uutisista ja välillä taas on niin makeeta, kun kukaan ei vielä tiedä. Minäkin ajattelin kertoa asiasta vasta ekan ultran jälkeen.

Eilen jaksoin yllättäin taas juosta 5 km:n lenkin, mutta tänään on ollut erittäin huono olo. Popsin tässä samalla jäisiä mansikoita, ne tekevät hyvää. Rv 6+1 on mullakin nyt menossa. Kävin aamulla vaa'assa, ja painoa ei ole vielä tullut yhtään lisää. Mut eihän sitä kai vielä nyt pitäis olla tullukkaa...?
 
Ihanaa perjantai aamua tulin toivottelemaan joakiselle pinossa olevalle! :heart: :flower:

Kyllä oli hienoa, nuo mimulin ultrakuulumiset, miehellekkin kerroin, jo aiemmin, että meitä on täällä 3 joilla sama laskettu aika ja eilen kun kerroin miulin hyvistä ultrakuulumisista. Hän kysyi oliko se pieni alle 1cm, mimuli, mitä kokoa Taimi oli? Olikohan ne pienet vauvójen alut rv 7 suunnilleen sen 1cm pitkiä? No kysyn kokoa sinulta, kun en osannut miehelle vastata. :heart:

Ninu : Täällä kanssa paino samassa, mihin putosi vähän ennen -1. rviikolla. Ei sen vielä tarvitse nousta , saa vaikka pudotakkin. Itse vältän karkkeja nyt. Joskus pikkaisen maistan. :p

Mukava lukea kuulumisianne iltapv:llä-illalla. :heart:

meillä kiirus pv töissä aamuvroissa yleensä 10-15 hoitajaa tänään 6 tai jopa 7 :headwall: :saint: Asiakkaita pv:n mittaan tulee hoidettua kuitenkin noin60- enemmän varmaan ja kun vkloppu tulossa, pitää tehdä valmistelut ruokien , puurojen suhteen myös! :D

Onneksi vapaa vkloppu edessä. :heart: Mieskin kotona vklopun. :D

Nevi: Juu unelmat ovat ihania, mutta todella on hyvä nauttia tästä hetkestä, elää nauttien olosta, että nyt len raskaana, ei tarvitse piinailla, alkaako menkat vai ei ja yleensähän ne ennen alkoivat, vaikka niin kovasti toivoin, etteivät olisi alkaneet. Nyt Onni siis suosi ja nauttia näistä alkuraskauden ihanuuksista! :saint: :heart:

TeSuLahin pikkuiselle hyvää vointia myös!

Heippati hei! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

 
Perjantaita :wave:

Voi miten söpö massu sinulla on TeSuLah :flower:
Minun reppana, viidettä kertaa venyvä, jo -89 revennyt ja kolmeen kertaan leikattu, on sellainen kuukraaterinen murheenkryyni :LOL: Ei tartteis montaa kertaa miettiä mihin käyttäisin rahat jos nyt vaikka yllätysperinnön saisin.

Ihania ultrakuulumisia mimuli :flower: Olen niin onnellinen puolestasi.
Muistan keväältä kun minäkin kävin ensimmäistä kertaa eläessäni varhaisultrassa. Keskenmenon jälkeen oli niin pessimistinen ja pelokas olo. Ja kun kaikki olikin hyvin, ei olisi suurempaa helpotusta voinut tuntea. Vieläkin hykerryttää se ihana tunne =)

Painosta olette jonkin verran jutelleet. Minulla on vieläkin lukema laskusuunnassa. Nyt on noin 5kg alle lähtöpainon. Ei sinänsä haittaa vaikka olisi 15kg alle, kun tuota lähtöpainoa nimittäin on :whistle: Ainoa mikä minua hieman huolestuttaa on, ettei tuo painon pudotus johdu niinkään paremmista ruokatottumuksista, kuin tästä suoliongelmastani. En tiedä miksi, mutta jostain syystä täytyy käydä 3-4 krt päivässä tyhjennyksellä :/ Välissä voi olla yksi päivä jolloin suolessa ei sitten tapahdu mitään.

Mukavaa yhteistä vapaata viikonloppua Rouva Pikkumyy+mies :)
Onko suunnitelmissa jotain yhteistä puuhaa?


Aurinkoa, lämpöä ja kaikkea ihanaa viikonlopuksi teille kaikille =)



Nevi ja Vilttitossu rv 21+3
 
Kiitos teille kaikille! :heart: Masu kasvaa ja voi hyvin. Raskausarpia ei ole tullut tai repeämiä, ihmeen hyvänä vatsan iho pysynyt. Mutta jäljethän kertovat odotuksista ja synnytyksistä omaa tarinaansa nevi . Sulla ollutkin jo useampia. Mullakin maha ollut jo kaksi kertaa tosi iso, varsinkin esikoisesta oli oikea jätti-iso. Poika olikin yli 4 kiloinen.

Painoa ei silti ole nytkään tullut, vielä olen alkupainossani. :) Ekassa punnituksessa paino 66 kg ja nyt viime neuvolassa 65,7 kg. ;) Painoni putosi silloin mahataudin ja ripulin aikana 2,5 kg, ovat alkaneet punnita siitä painosta odotusajan painoa. Onhan tässä vielä joitain kuukausia aikaa, eiköhän sitä luulisi jonkun kilon saavan. :heart:

Joudun syödä lasten luumusosetta, että maha toimisi edes joka päivä. Tyhjennykset ovat harvassa mulla. :ashamed: Liikunta vauhdittaa myös suolta.

Hienoja uutisia mimuli :flower: :heart:
 
Kiitos Rouva Pikkumyy pikkuneidin olo parantunut huomattavasti, eikä ole korvakipua itkenyt ja nukkuu yötkin rauhallisesti. Herää kellontarkasti n. 6.15 - 6.30 joka aamu. Meillä ei herätyskelloa tarvita, jos silloin menoa. :LOL:
 

Yhteistyössä