Hakutulokset

1. Ä

35v+ odottajat, vol 2

HEISSAN :wave: :wave: NEVI:Olitpas tehny hianon uuden listan!! :) Kiitokset siitä! :flower: Syys-ja lokakuu näyttäkin olevan tyhjää täynnä!! Sullakin on upea joululahja tiedossa kun laskettu aika noin joulun alla.Ja varmaan leikkaavat sut hyvis ajois ennen aattoa?? :xmas: Kiitokset...
  2. Ä

35v+ odottajat, vol 2

NEVIlle vielä:Dementia vissiin iskee jo meitsiin kovasti :( No aivan varmasti USA vuosi auttaa paljon itsenäistymises!! :) Mä oon ittestäni huomannu jotta jotenkin tuota meitin poikaa on enemmän valvomasssa kuin tuota esikkoa-tyttöä! :whistle: Sulla onkin kivasti tuota isompaa lapsosta...
  3. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Ja taas täällä.. :wave: SÄIHKE:Mä olin 31 kun esikkoa odotin niin en osaa sanoa tohon alle 30 vee odottamiseen mitään.. :x Mutta sen verran nyt kuiteskin jotta äitiyskorttien vertailemisissa ei suuria eroja ole.Mutta esikosta juoksentelin pururadalla edellis iltana kun sitten yöllä saatiin...
  4. Ä

Hyviä, positiivisia synnytyskokemuksia, kertokaa!

Kolme synnytystä takan ja nyt RV:T 37+4 meneillään.Ihanaa päästä vielä kerran kokemaan se mieletön tunne.... Eka synnytys 5.5 tuntia,ponnistusvaihe 28 min. Toka synnytys 3.5 tuntia,ponnistusvaihe 10 min. Kolmas synnytys 1.58 tuntia,ponnistusvaihe 2 min. Vauvojen painot olleet 4080g-3560g...
  5. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Helou :wave: :wave: Jotenki pitkästynyt olo.. |O |O Tervetuloa vaan uusille!! Eilen aamupäivällä aloin putsaamaan vessanlattian laattojen saumoja ja kun siitä kampesin ylös niin ai että meni lonkka. :o Täälä mä nyt sitten vaapun jotenkin eteenpäin.Kauheeta ajatella jos tällä...
  6. Ä

35v+ odottajat, vol 2

AKKIS:Voi kun hienoa ettei mitään löytynyt!! :flower: Nyt vain helpottuneella mielellä jatkat eteenpäin raskauttasi :hug: :heart: Kyllä mä ainakin uskon jotta kyllä sieltä olisi jo jotain löytynyt jos tarvetta olis ollut!!Älähän nyt enää murehdi!! Vai jotta miesgyne :laugh: :laugh: :laugh...
  7. Ä

kokemuksia näistä imetysliiveistä?

On hyvät!!Nyt kun nejättä odottelen niin tilasin kahdet kolmisen viikkoa sitten.Eivät purista tai paina mistään!! Suosittelen lämpimästi!! Äiti-66 RV 37+1
  8. Ä

35v+ odottajat, vol 2

:attn: :attn: AKKIS!! Olitkos tänään rakenneultras????Yhtäkkiä välähti jotta olikos tänään sulla se käynti???????? Joo,onhan noissa sioissa JOKA päivälle töitä.Mutta itsepähän olen työni valinnut! :whistle: Tiesin jo seurustelun alkuajoista lähtien jotta ukko alkaa kotitilaansa jatkamaan...
  9. Ä

35v+ odottajat, vol 2

HELOU :wave: PIKKUMYY:Lämpööset onnittelut plussasta!! :heart: Ja tervetuloa mukaan porukkaan!! Niinhän se on jotta kun jättää turhat paineet pois lapsenteosta niin silloin sen plussan varmemmin saa!! :) Ainakin mulla kävin tän nelosen kans niin että kun jo luovuttiin toivosta ja odottelin...
  10. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Heissan :wave: MINNIHIIRI:On noi 4D-kuvat älyttömän tarkkoja. SÄIHKE:Jahka sinä nyt saat nyyttisi syliisi niin toivon mukaan sitt seuraavaksi olis mun vuoro. :) Tsemppiä viime päivillesi ja nautithan vielä mahastasi!! Niin, tiistaina käväisin neuvolas ja verenpaine huitelee kuulemma...

Yhteistyössä