kokemuksia näistä imetysliiveistä?

näistä ei ole kokemusta, mutta ainoat mitä olen itse käyttänyt on h&m:n imetysliivit (nyt oli 2kpl:n pakkaus mustat ja valkoiset imetysliivit 19.90e) itse en aio muita liivejä edes etsiä kun olen ollut tyytyväinen näihin :) mukavat myös yölläkin, ei purista tai paina..

Mustakin noi carriwellin kyseiset liivit oli ihan parhaat juurikin siksi, ettei niissä ole mitään saumoja, käytin niitä samoja öisinkin! H&m:n liiveissä oli sivuilla sellaiset tuet, jotka painoi ainakin mua todella inhottavasti vaikka ei muuten ollut kaaritukia. Eikä ne istuneet niin hyvin kun noi dropcupit. MUTTA musta niissä on suht tiukat, joten jos tilaat netistä etkä sis voi sovittaa niin suosittelisin ottamaan isomman koon. Esim mulla oli muuten liivit 85b, joten otin aluksi carriwelleistä koon M, joka kuitenkin osoittautui pieneksi...

Mulla oli lindexin liivit ja tykkäsin!! Yökäyttöön ostin ihan vaan toppimallisia pehmeitä liivejä, joista sai sit alakautta rinnan esille. Nyt varmaan h&m:ltä sit hankin kun kerta noin halpoja siellä ovat ja täälläki nyt semmonen kauppa on! :)

Itse ostin H&M imetysliivit...eivät tosin olleet ihan parhaat niinä ekoina päivinä kun maito vasta nousi rintoihin, eli seuraavaksi ostan siihen vaiheeseen tukevammat liivit. Muuten kyllä olivat todella mukavat ja helpot. Niissä kun oli klipsi kiinnitys niin sai kätevästi auki yhdellä kädellä. Eivätkä olleet kalliit muistaakseni silloin maksoivat 9,90e :)

Yhteistyössä