35v+ odottajat, vol 2

Lumi-Marjalle: Tulin sanomaan , pidän niin kauan peukut pystyssä suhteesi kun vain mahdollista, että kaikki kuitenkin olisi hyvin!! :hug: :hug:

Nevi:n viestejä myös odottelen! :flower:

Kaikille yhteisesti: Hyvät llanjatkot ja voikaa hyvin! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pipana rv 5+5

Lumi-Marja hengessä mukana täälläkin. Peukut ja isovarpaat pystyssä, extraliimoja viskelen minkä ehdin :hug:

Kiitos teille kun olette tänään perääni kyselleet :heart:
Rakenneultra meni kerrassaan mainiosti. Ultraaja oli erittäin mielyttävä, itsekin iltatähden synnyttänyt, nainen. Kuulin varmaan jokaisen suomalaisen kehuvan adjektiivin, olipa sitten kyse pikkuisen aivoista, reiden pituudesta tai vatsan ympäryydestä :D
Vilttitossu vastasi viikkoja, painoarvio oli 420g, reisiluu 35,20 mm ja hän on pieni TYTTÖ :heart:
Niinkuin arvelinkin, istukka on suoraan edessä ja neiti on ainakin nyt jalat suoraan virtsarakon päällä. Tämä siis selitti miksi olen tuntenut vain pieniä liikkeitä ihan alhaalla. Istukka näytti tällä hetkellä olevan juuri ja juuri vanhan sektiohaavan yläpuolella. Asia tarkistetaan vielä ennen leikkausta. Todennäköisesti istukka jatkaa kohoamista kohdun kasvaessa. Se olisi hyvä, sillä jos istukka on kiinnittynyt vanhaan arpikudokseen voi se pahimmassa tapauksessa tarkoittaa sitä ettei sitä saada irroitettua, vaan koko kohtu olisi poistettava. Tämä on siis vain äärimmäinen skenaario, eikä todennäköinen minun kohdallani. Meinasin kyllä heittää vähän sairaan vitsin siitä miten sitten ainakin loppuisivat nämä joka kuukausi toistuvat niagaraputoukset :ashamed:

säihke ihanaa vauvantapaamista huomiselle :heart:

Lis69 Tervetuloa mukaan :wave:

Kisse, prilli ja säihke uusille ekaluokkalaisillenne onnea koulutielle =)

Nevi ja Neiti Vilttitossu rv 20+6

ELOKUU 2008
Äiti-66....41v....neljäs (t-98, p-00, t-05)...la.21.08.2008

MARRASKUU 2008
sarppa70....37v....ensimmäinen....la 01.11.2008

Kisse....37v....neljäs (t-00, p-01, p-07)....la 20.11.2008 TAYS

TeSuLah....41 v....kolmas (p-03, t-06)....la 25.11.2008 SeKS

Czarina....40v....ensimmäinen....la 26.11.2008....poika tulossa TAYS

minnihiiri68.... 39v.... ensimmäinen.... la 28.11.2008....tyttö tulossa PS

JOULUKUU 2008
leeloo....36v....ensimmäinen....la 2.12.2008 KÄT

nevi....40v....viides (t-89, p-92, t-95, t-06+lainat-93)....la 23.12.2008 K-HKS

akkamänty....40v....ensimmäinen....la 26 tai 27.12.2008 TAYS

TAMMIKUU 2009
janttu672....35v....ensimmäinen....la 02.01.2009

tuttelitar....39v....kuudes (p-97, t-98, p-05, p-06, t-07)....la 13.01.2009

nokko....36v....kolmas....la 20.1.2009

lilli70....38v....ensimmäinen....la 21.01.2009

HELMIKUU 2009
bonbon....36v....toinen (t-07)....la 06.02.2009

riitu68....40v....toinen (p-06)....la 16.02.2009

nimiko....36v....ensimmäinen....la 17.02.2009

prilli....37v....kolmas (-01, -02)....la 25.02.2009 VAS

Seranzu....37v....kolmas (p-94, t-97)....la 27.02.2009 HYS

päivänkakkara67....41v

HUHTIKUU 2009
Lis69....39v....toinen (p-07)....la 07.04.2009

Rouva Pikkumyy....neljäs/ensimmäinen yhteinen....la 08.04.2009

mimuli....neljäs....la 08.04.2009

Ninu....39v....la 08.04.2009

TOUKOKUU 2008
vappuvauvan äiti....toinen.... :heart: syntynyt tyttö 04.05.2008 :heart:

KESÄKUU 2008
Miina70....kolmas (p-94, p-96).... :heart: syntynyt tyttö 17.06.2008 :heart:

ansku71....kolmas (p-01, p-06).... :heart: syntynyt poika 18.06.2008 :heart:

HEINÄKUU 2008
anjamarita....ensimmäinen.... :heart: syntynyt tyttö 25.07.2008 :heart:

ELOKUU 2008
säihke ....kolmas(t-01, p-03).... :heart: syntynyt poika 12.08.2008 :heart:

Menetyksen kokeneet;

:hug: diddlina :hug:

:hug: Lumi-Marja :hug:

Nevi: Onnittelut hyvistä rakenneultra kuulumisista! Ja pienestä kasvavasta tyttövauvasta kohdussa!! :heart: :flower: oliko sinulla alkuraskaudessa paljon pahoinvointia? Mitn muissa raskauksissa?

ihanat illanjatkot vaan kaikille, pian nukkumaan |O

Rva Pikkumyy ja Pirpana, pienoinen rv 5+5 :heart:

Lumi-Marja :hug: hengessä mukana täälläkin.

Ja nevi, hienoa, että ultrassa oli kaikki loistavasti.

Tänään se sitten alkoi, tyttäreni loputon koulutaival (ainakin jos minuun tulee, kun on vielä nuo opiskelut kesken...) Hieman pyrki silmäkulma kostumaan, kun tytön kouluun vein. Uusi mummun ostama reppu selässä, tarkasti valitut ekan koulupäivän vaatteet päällä, eskarikaverin kanssa käsi kädessä luokkaan kävellen.

No, päivä oli kuulemma mennyt hienosti ja omien sanojensa mukaan hän tietää nyt, että koulussa on kivaa.

Isot kiitokset kaikille onnentoivotuksista huomista ajatellen! Ne lämmittävät mieltä. Ihmettelen kovasti, ettei minua jännitä. Ja mikäli uni ei sattuisi yöllä tulemaan silmään, onneksi olympialähetykset alkavat jo aamuyöllä :D Onkohan TAYSin uusituilla osastoilla tv:t huoneissa :whistle:

Täytyy vielä mennä tsekkaamaan, että sairaalakassissa on kaikki mitä pitääkin.

hyvää yötä kaikille,
Säihke + pikkupossu 38+6

Rouva Pikkumyy Kaikissa raskauksissa on ollut alun pahoinvointia (myös poikaa odottaessani) Koskaan en kyllä ole oksentanut, mutta etonut on koko päivän niin, että välillä on meinannut heittää pyyhkeen kehään ;)

Minunkin 'pikkuiset' aloittivat tänään uusissa kouluissa. Poika lukion (ajatella olen jo kahden lukiolaisen äiti ) ja tyttö yläasteen. Hyvin oli mennyt vaikkei äiti ollutkaan saattamassa kolutielle :LOL:

Ultran jälkeen ostin Vilttitossulle ihan oman myssyn. Sellaisen pehmeän, vuorellisen talvihattusen, joka on lämmin laittaa sitten kotimatkalla päähän :heart:

Hienoa jos sinä säihke saat nukuttua. Minä taidankin sitten valvoa ja jännittää sinun puolesta :heart:

Ja Lumi-Marjan myös :hug: Voi miten toivonkaan että palstan positiivinen virtuaalienergia auttaisi sinua ja pikkuista tulevina päivinä.

Nevi ja Vilttitossu rv 20+6

Kaikille ihanaa päivää, varsinkin myös säihkeelle..ihanaa pian on se pini vauvanne täällä maailmassa! :heart:

kiitos nevi tiedoista raskausajan pahoinvoinnin suhteen. Minulla poikaraskaudet olleet täynnän pahoinvointia, tyttöraskaus oli erilainen, migreenit 3 krtaa kun menkkojen olisi kuulunut olla, ei muuta , kun söin ja söin ja voin paksusti! :p Jännityksellä odotan, alkaako pahoinvointi nyt rv 6:lla- rv 8lla?? Vielä ei ole kuin yökkäilyjä välillä jonkun "hajun" suhteen! :D

Heissan!!

Rva Pikkumyy ja Pirpana

Huomenta kaikille. Minut voi sitten poistaa listalta. Vuoto yltyi yön aikana ja kivut olivat hurjia. Sain nukuttua suht pitkään särkylääkkeen voimalla ja aamulla tein r-testin, niin hailakka viiva, että hyvä kun näki. Keskenmenosta ei ole enää arvailuja, se tapahtui. Olikohan tämäkin pieni liian sairas elämään ja luonto hoiti pikimmiten pois. Ku tuskin on kyseessä, vaikka kipeä olinkin, kun aamulla ei ollut kipuja missään ja nytkin vain mahanpohjassa.

Nyt kahlaan suossa hekten aikaa ja teen kuten fenix-lintu. Nousen tuhkasta uudelleen ja jatkan elämää. Tämä oli nyt seitsemäs menetys. Itkin yöllä ja raivosin itsekseni, miksi elämä näin heittelee, eikö meille sitä toista ole tarkoiteetu, vai miksi näin käy. Vastauksia tuskin saa koskaan, ehkä joskus ymmärtää, mikä tarkoitus tällä kaikella on ollut.

Nyt vain on tartuttava pala palalta takaisin kiinni elämään, noustava, pestävä kasvot, katsottava peiliin ja elää. Lapset tarvitsevat ehjää äitiä, eivät surevaa ja surussa pihtaroivaa onnetonta tapausta. Lapset eivät tienneet raskaudesta, joten heidän edessään on pakko olla normaalisti, vaikeaa se on, mutta suren sitten, kun muut ei näe.
Meidän Pikkukulta on nyt tähtenä taivaalla toisten tätien joukossa, loistamassa valollaan ja muistollaan.

en tiedä, yritämmekö vielä, en tiedä, uskallammeko. Nyt tuntuu tältä, mutta mieli voi muuttua. Kyynelten läpi näen kuitenkin jo kirkkaamman päivän. Kiharat punaiset hiukset hapsollaan istuu sohvalla pieni tyttö, katsoo piirrettyjä ja hymyilee, kuulin hänen eka kerran sanovan "äiti". Jotain ihanaa tässäkin päivässä Tyttö on alkanut puhua myöhään, joten tuota sanaa olen odottanut kuulevani jo pitkään. Elämä jatkuu ja vaikeudet on tehty voitettaviksi. Nyt minulla on seitsemän enkeliä viiden lapsen lisäksi.

Onnellisia hetkiä kaikille, pitäkää masuistanne huolta, olkaa onnellisia Kiitos kaikille ja hyvää jatkoa, Lumi-Marja

Voi Lumi-Marja näitä uutisia en olisi millään halunnut tänä aamuna lukea :'(
Kyllä elämä on sinua paljolla painanut, mutta onneksi myös siunannut. Jos vain voit, yritä muistaa tämä päivä, päivänä jolloin lapsesi kutsui sinua äidiksi eka kerran :heart:
Ei kukaan tai mikään korvaa menettettyjä enkeleitämme, mutta näissä elossa olevissa lapsissamme on uskomaton voima. Ammenna heistä ja sinun ja miehesi välisestä läheisyydestä niitä voimia ja jaksamisia joita nyt niin kipeästi kaipaat.
Jos sinulle sopii siirrän sinut tuonne listaan diddlinan seuraksi? Muista että listamme on kuitenkin todella joustava, sieltä löytyy paikka kun on sen aika =)

Nevi

Kaunis kiitos kaikille :hug: :flower:

nevi, siirrä vain sinne diddlinan seuraksi. Olinhan samassa paikassa edellisessäkin pinossa täällä :ashamed:

Jos luoja suo, vielä saattaa tulla sekin päivä, kun täällä olen uudelleen, pitkään... Mutta nyt mennään panadolin voimalla ja yritän kahlata nämä lähipäivät läpi.

Kaikille kaikesta tuesta kiittäen, Lumi-Marja

Voi mitä uutisia,LUMIMARJA :'( :hug: Pelkäsin pahinta,toivoin parasta!! :'(
Kyllä nyt vetää mielen matalaksi! :hug:
On se niin väärin.

Eilen jäi jotenkin LUMIMARJAN tilanne päähän pyörimään. :(
Aamulla lähdin koiraa käyttämään pihalla eikä ollut vielä oma nappula antanut itsestään heräämismerkkejä masusta. :ashamed: Johan siinä paniikki iski pahasti päälle...
Söin siinä sitten aamupaln niin sitten alkoi potkimiset tuntumaan :heart:
Tää on aina tää loppuraskauskin yhtä jännittämistä.Kun nappula olis jo muuten valmis syntymään muttei meinaakaan pihalle tulla...On vaan tuttavapiiris muutama joilla vauva kuollut vatsaan loppumetreillä.. :'(

LUMIMARJALLE VOIMIA TOIVON KOKO SYDÄMMESTÄNI :hug:

Äiti-66 RV 38+5

Saran Synnytyskertomus

Perjantaina RV 40+3, 25.7.08 klo 10 minulla oli neuvola ja matkalla sinne sanoin miehelle että ensimmäinen supistus tuli, seuraava supistus tuli noin puolen tunnin kuluttua matkalla pois neuvolasta.

Aamupäivällä harvakseltaan supisteli ja kahdentoista aikoihin aloin pitämään kirjaa supistuksista. Noin klo 14 soitin naistenklinikanpäivystykseen ja kerroin tilanteen, että (minun oli pyydetty soittamaan sinne jos synnytys alkaa itse ennen 29.7. sektio päivää Saran perätilan vuoksi) supistukset tulivat 10 -30 min välien epäsäännöllisesti. He kehoittivat vielä tarkkailemaan tilannetta ja soittamaan lähdön lähestyessä synnytyssaliin suoraan. Tällöin soitin miehelle töihin että varautuu siihen että tänään lähtö synnytykseen tulee.

Siinä laittelin kotia kuntoon supistusten välillä, pesin pyykit ja astiat. Laitoin loput sairaalakamat reppuun, laitoin kissoille ruuat ja putsasin pissalaatikon, ym..

Kello 17 soitin synnytyssaliin että nyt pitäisi lähteä sinne päin, he kehoittivat vielä tulemaan päivystyksen kautta jotta lääkäri tarkistaa ultralla perätilan ym.
Soitin miehelle että nyt voi pikku hiljaa alkaa tulla kotiin, että lähdetään sairaalaan.

Mies tuli vähän ennen kuutta ja olimme naistenklinikalla kello 18.15. Minulle laitettiin KGT rekisteröintiin ja kyseltiin ja haastateltiin. Siinä pritsillä pötköttelin ja supistukset tulivat noin 10 min välein. Suunnilleen tunnin kuluttua kuului naps ja vedet tulivat hulahtaen.

Minulle kerrottiin, ettei saa nousta ja että minut viedään nyt sinne lääkärille tarkistukseen. Vaihdettiin sairaalan avopaita ja omat limaiset vaatteet pois.

Lääkäri katsoi kohdunsuun joka oli vasta auki 5-6 cm ja Sara tulossa jalat edellä. Jos jalat olisivat tulleet kun ulos olisi lapsi jäänyt jumiin koska en ollut vielä auennut kokonaan. Saman tien tehtiin leikkauspäätös.

Minut kärrättiin leikkaussaliin valmisteltavaksi ja mies lähetettiin vaihtamaan vaatteita. Kun minut oli puudutettu ym. Mies tuli kameran kera ja leikkaus alkoi. Sara näki maailman klo 20.39. Painoa hänellä oli 4275 g ja pituutta 50cm, päänympärys 36 cm. Apgar 9.

Sain nähdä tyttöä muutaman minuutin ja sitten hän lähti iskän ja kätilön kanssa pesuille ym. Minut kursittiin kokoon ja vietiin heräämöön. Iskä meni lapsivuodeosastolle Saran kanssa odottelemaan minua.

Noin klo 24 pääsin osastolle, mutta en saanut liikkua enkä kääntyä joten hoitajat ottivat tytön yöksi kansliaan ja iskä lähetettiin kotiin. Oli varmaan elämäni pisin yö sairaalassa kun vähänväliä kävivät painelemassa kohtua, onko supistunut kunnolla. Antoivat lisää supistavaa lääkettä. Se mahan/kohdun painelu sattui ihan prkl:sti niin, että itkua vääntäen aamulla anelin etteivät enää painaisi, kun sattuu niin kovasti.

Siihen paineltuun kohtaan mahaläskiin tuli sitten se hematooma joka tulehtui ja nosti crp taivaisiin ja en pääsyt sairaalasta kotiin.

Tytön sain seuraavana aamuna klo 9 jolloin sitten harjoiteltiin ensi imetykset ym. Iltapäivällä sängystä ylös ja illalla yhdeksän jälkeen suihkuun.

Valitin kätilöille siitä mahan kuumotuksesta ja punoituksesta lauantaina, sunnuntaina ja vielä maanantaina ja sain aina vastaukseksi että on punaista väriainetta tai allerginen reaktio. Maanantain valituksen jälkeen lääkäri tuli katsomaan ja määräsi PVK:n ja CRP:n, Olin siinä uskossa että tiistaina kotiin mutta kun CRP:n tulos 224 tuli, sain ilmoitella miehelle ettei kotiutuksesta ole tietoakaan. Minulle aloitettiin antibiootit suonen sisäisesti ja suunkautta. Sain antibioottia 9 vrk I.V.:sti ennen kuin pääsin kotiin ja kotona vielä 10 vrk tabletti kuuri.

Olin sairaalassa tosi vihainen siitä kun minua ei uskottu jo lauantaina vaan odotettiin maanantaihin ennen kuin hoito aloitettiin.

No onneksi tytöllä on kaikki kunnossa, lonkatkit olivat ok vaikka istui melkein koko raskauden ajan. Nyt on hieman mahavaivoja, luultavasti johtuen jo noin 2 viikkoa kestäneestä antibioottimaidon syömisestä.

Eilen oli ensimmäinen neuvola paino oli noussut yli syntymäpainon 4340g ja pituutta oli sentti lisää eli 51 cm. Saatiin Jekovit tipat ja uusi aika neuvolaan.

Tänään tuli väestörekisteristä paperi johon täytettiin nimi ja iskä vei sen takaisn maistraattiin saman tien. Me ku olemme eri uskontoja niin ristiäisiä ei ole. Tyttö on sitten virallisesti Sara Nur Elayda Karakus.

Anjamarita ja Sara 2vko 4 pv

Pikkupossu syntyi tänään klo 8:53

Pojan mitat olivat 3570g ja 50cm. Pari kertaa on jo rintamaito maistunut ja minulla menee ihan ok tässä kipupumpun kanssa. Tylsää vaan kun on ihan vuoteenomana. Päätän täältä TAYSista tällä erää ja palailen taas

Säihke ja poika 5h

Onnea pienestä pojasta Säihkeelle :heart:

Lumi-Marjalle jaksamista ja iso :hug:

Onnea neville ihanista ultrauutisista ja tytöstä ! :heart: :flower:

Pikkuneiti ollut pian 2 vkoa nuhainen ja tänään käytiin lääkärissä ja pitkittyneen nuhan syykin löytyi: korvatulehdus, kuuri saatiin, jospa pian helpottais.

Aivan uskomattomia tarinoita täällä palstalla on: ihania kurkistuksia tulevaan (Nevin ihanainen TYTTÖ, onnea!!!) ja suoranaisia jännityskertomuksia anjamaritan tapaan... Ja sitten niitä paljon surullisempiakin juttuja, joiden kohdalla ei voi kuin toivoa, että kaikki kääntyy vielä jossain vaiheessa hyväksi :hug:

Itse voin juuri nyt aika paksusti. Rva Pikkumyy kertoili, että pahoinvointi ei ole vielä oikein alkanut tässä raskaudessa, mutta mulla on. Jo viime viikon puolivälistä lähtien olen voinut erittäin huonosti. Lenkillä voimat loppui kesken kahdesti, ja heti, kun ruokailusta on kulunut tunti tai pari, vointi huononee. Aamulla yökkäilen ja laitan ripsaria naamaan... Muistaakseni mulla on kyllä ollut sama juttu edellisissäkin raskauksissa. Rinnat ovat myös kipeytyneet, ja unta vedän kuulaan joka välissä. Täytyy nyt vaan nauttia koko rahan edestä kaikista oireista, jos tässä raskaudessa kaikki menee hyvin loppuun asti, meillä on sitten kyllä jo perhe kasassa. Eli lisää tätä herkkua ei pitäisi enää olla luvassa ;)

Lumi-Marjalle paljon voimia :hug:
Säihkeelle myös onnea pikkuprinssin johdosta :flower:

Kävin tänään siellä istukan paikan tarkistuksessa ja istukka oli takaseinässä....kysyin sukupuolta ultraajalta ja hän sanoi, että näyttäisi tytöltä, mutta 100% varma hän ei asiasta ole ja sanoi vielä, että älä nyt mene ostamaan koko rahalla vaaleanpunaisia vaatteita :D

Olen kyllä koko ajan sanonut, että on ollut yhtä helppo raskaus, kun tytöstä vuonna 1999-2000 eli mene ja tiedä sitten, mutta kyllä itselläni on ollut samoin tyttötunne :heart:

Melkein kyllä viikolla 25 näkyy sukupuoli ja sanoi kyllä kaksi kertaa, että kyllä tämä tytöltä näyttää eli luotetaan, että saamme pienen pienen rinsessan :heart:

Kisse ja Hipsu 25+5 :heart:

Pahoittelut Lumi-Marjalle! :hug:

Säihke: Ja perhe Onnittelut pojasta! :heart: :flower:

Ninu:väsymys alkaa selvästi nostaa päätään, nukuin jo päikkärit ja olen ihan väsynyt jo taas, eli aikaisin nukkumaan!

|O :heart:
Olen yrittänyt juoda 3 litraa pvssä, tuntuu hirmuselt määrältä, muutoinkin ravaan vessassa, ja nyt sitten ainakin! Huimaa kyllä edelleenkin! :headwall:

Mukavat illanjatkot kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: rv 5+6 :heart:

Kylläpä oli päivä.
Elin ihan palstan tunnelmissa koko päivän.

säihkeen ihana viesti piristi ja poisti jännityksen hänen puolestaan :heart:

Lumi-Marjan tilanne on seurannut ajatuksissa :(

Kiitokset anjamarita synnytyskertomuksesta. Kyllä pisti täälläkin vihaksi mokomat lääkärit jotka eivät usko meidän naisten omia arvioita asioistamme :/
Minullakin on muutama asia jotka haluan ottaa esille synnytystapa-arvioinnissa koskien edellistä sairaalassaoloa. Ei toki mitään noin vakavaa kuin sinulla. Onneksi kaikki on sinulla nyt takanapäin ja saat nauttia pikkuisestasi rauhassa.
Sara on kaunis, ja varmaan melko kansainvälinen nimi. Onko Saran toisilla nimillä jokin erityinen merkitys? Meilläkään ei ole nuorimmaista kastettu, vaan pidettiin ihan omat nimiäiset perheen ja sylikummin kesken. Silloin oli juhannuspäivä. Vilttitossulle ollaankin suunniteltu samantyyppistä juhlaa Uuden Vuoden päiväksi.

Kiitos äiti-66 ultra-onnitteluista =)
Varmaan kaikenlaisia ajatuksia pyörii päässä noilla viimeisillä viikoilla. Yritä kuitenkin olla liikoja huolehtimatta :hug:

TeSuLah ja Ninu kaunis kiitos ja kumarrus =)
Itsekkin olen täällä ihan suu messingillä. Salaisena toiveena oli toinen pikkuinen prinsessa :heart:
Ultraaja sanoi että on hänen monen vuoden kokemuksen mukaan ehdottomasti tyttö, ei kuulemma ollut yhtään mitään jalkojen välissä :D Jos nyt sitten tulisikin pieni prinssi, olisi hän tietenkin ihan yhtä tervetullut :heart:

Voi TeSuLah sinun pikkuistasi. Toivottavasti lääkkeet auttavat pian.

Ninu voimia ja tsemppiä sinulle alkuaikojen oireisiin. Välillä meinaa aina usko mennä, mutta kyllä ne oireet helpottavat aikanaan :D

Sinnekin pikkuinen tyttönen Kisse :heart: Tasaluku tulisi sitten teille =)

Nevi ja Vilttitossu rv 21+0

Huomenia kaikille!

Eilinen laittoi jotenkin hiljaiseksi, siis Lumi-Marjan huonot uutiset! :ashamed: Toivon kovasti, että vielä sen pienen saatte syliinne asti, kun on se aika! :heart:

Eilen meninkin nukkumaan jo 21 aikaan ja nyt heräsin. Oikea unikeko!

Nyt on aika kova nälkä, puuro on valmistumassa, hyvä saapi vatsaan jotain.
kahviakin pieni määrä maistuu.

Nevi: Miten sinulla nyt lapset poikia ja tyttöjä missä suhteessa?

Kissellä : Onkin toinen ihan pieni vielä kotona, nopeasti raskauduit uudelleen, imetitkö vielä raskautuessasi?

TeSuLah: Paljon tervehtymistoiveita sinne pikkutyttärellesi!
Tiedätkö sinä kumpi on tulossa?

Äiti66: Jännittäviä aikoja elät, pian on pikkuinen jo sylissäsi! :heart: Tiedätkö kumpi tulee? Onnea paljon loppuraskauteesi!

Anjamarita: Olipa sinulla huonoa tuuria matkassa, kun eivät uskoneet sinun huoltasi, ettei kaikki ole ihan kohdillaan, mutta onneksi loppu hyvin!!Onneksi olkoon vielä Sarasta!

Olen itse tyytyväinen odottaja, eilen sanoinkin miehelleni, minulle sopii tämä raskaana olo, vaikka huimaa matalista verenpaineista johtuen. Ei ole runsasta pahoinvointia, kunhan muistan syödä. Oireena edelleen huimaus, rinnat ja alavatsatuntemukset! :heart: Jotkut hajut tosin eivät ilahduta! Esm miesten partavedet, tupakan haju ja tiskiaineen haju! :D

Oikein mallikasta päivää kaikille tänään!!

Rva Pikkumyy ja Pirpana

Ps : Mimulin kuulumisia odotan, mitä sinulle kuuluu ja joko olit varhaisultrassa? Toivottavasti kaikki sinulla hyvin!

Sateista keskiviikkoa täältä Hämeestä :wave:
Aivan erinomainen päivä siis hieman laiskotella. Eilen vähän imurilla hätistelin taas koiran karvoja ja pesin muutaman koneellisen pyykkiä. Makaronilaatikkoakin jäi eilisestä tälle päivälle. Eli jos vain muistan tuota koirulia päästää vähän ulos ja ruokkia nuorinta tyttöä, ei minun tarvitse paljoa muuta tänään tehdäkään :D

Illalla olisi tarkoitus hakea huonekaluliikkeestä pari uutta kaappia keittiöön. Sitten pääsisikin pikkuhiljaa kantamaan kellarista takaisin astioita ym keittiökamaa. Listat kun vielä saisi paikalleen, verhot ommeltua ja vanhojen kaappien ovet vaihdettua, olisi keittiö jo melko valmis. Ai niin, mattoa pitäisi vielä etsiskellä ja puuhellan huuva putsata ja maalata uusiksi.

Rouva Pikkumyy Meillä on yksi poika ja kolme tyttöä. Ja neljäs tyttö siis tulossa. Mieheni perheessä on neljä veljestä ja yksi sisko. Heillä on kaikilla lapsia, kaikki tyttöjä. Meidän poika on siis sen suvunhaaran ainoa miespuolinen. Sen vuoksi minulla on aina ollut tyttö-olo odottaessani. Hämmästykseni olikin melkoinen kun tuo meidän poika syntyi.
Mainitsit miten jotkin hajut tekevät pahaa. Minunkin piti ihan pyytää miestäni olemaan käyttämättä joitakin tuoksujaan kun tekivät niin pahaa :whistle:

TeSuLah toivottavasti tyttösi sai yön nukuttua (ja sinäkin) Kuinkas jakselet?

Nevi ja Vilttitossu rv 21+1

Yhteistyössä