Hakutulokset

1. V

Gallup:kuinka vanhassa talossa asut?

Nykyinen asunto on vajaa kolme kuukautta "uudessa" talossa, edellinen sen sijaan 103 vuotta vanhassa. Haaveissa olisi joku päivä hankkia ihan oma talo ja mielellään jo vähintään 60 vuotta vanha. TYkkään vanhoista rakennuksista, mutta kyllä vuokra-asunto on mukava kun saa olla ensimmäinen asukas.
  2. V

Oulun seudun odottajat

Tänäänhän oli lehdessä juttu että kuusamon synnyttäjät tulevat myös viikonloppuisin ouluun synnyttämään eli ruuhkat vain kasvavat. Onneksi kuitenkin useimmat ovat sanoneet että vaikka kiirettä ja potilaita on paljon henkilökunta on silti ystävällistä ja osaavaa. Yritän olla turhia stressaamatta...
  3. V

*Tammikuu2008*SYYSKUU

Olin vuonna 2005 opiskelija ja tulot olivat alle kolmanneksen nykyisistä, eli missään tapauksessa ei niillä kannata laskettaa. >Muillekin tiedoksi että äitiyspäiväraha lasketaan puolivuotta äitiysloman alusta taaksepäin, paitsi jos on kokonaan työtön tai opiskelija. Eli valitettavasti ne minun...
  4. V

*Tammikuu2008*SYYSKUU

Kuulumisia minultakin. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun eilen kävin kelalla. Olin selvittämässä viimein työttömyyskorvausasiaani joka muuttui melko monimutkaiseksi. Muutimme uudelle paikkakunnalle ja kun rakauteni oli jo puolessavälissä töiden saanti on mahdotonta alallani. Niinpä...
  5. V

Oulun seudun odottajat

Kiva annukaiju että sinullakin on hyviä kokemuksia Heinäpään neuvolasta ja tervetuloa mukaan. Itsekkin pidin terkkaa mukavana ja pätevänä joten sinänsä en ole huolissani. Harmittaa vain kun edellisessä neuvolassa oli isot määrät oppaita vauvanhoidosta, tarvikkeista yms. odotushuoneessa ja...
  6. V

Parhaat vinkit nuhaan, kiitos!

Mulle sanottiin neuvolassa ettei mitään nenäsuihketta saa käyttää. Mulla on nenän limakalvot niin herkät että saan helopsti nuhan. Yleensä se on mennyt parissa päivässä ohi kun on käyttänyt otrivinia tai jotain allergiseen nuhaan tarkoitettua suihketta, mutta kun ei niitä saa käyttää niin ei...
  7. V

Oulun seudun odottajat

Toivottavasti Heinäpään neuvolassa ei ole sama meno kuin keskustan neuvolassa vaikka samassa rakennuksessa sijaitseekin. Onko kellään tietoa 4D- ultrasta. Missä niitä tehdään ja mitä maksaa. Kuulin tutun tutulta hinta-arvion 200 euroa ja toiselta 70 euroa, mutta kun siis kuulin molemmat...
  8. V

Isyyslomasta

Pilvipouta valitettavasti ei toimi noin, vaan vaikka pitäisi pätkissä niin silti ne lauantait vähennetään. Ainakin meidän alalla sekä kaikissa valtion työpaikoissa toimitaan noin ja sama pätee esim. lomiin yms. Eli joka viidennen pidetyn lomapäivän jälkeen vähennetään se kuudes olemassa olevista...
  9. V

Kertokaas,lappilaiset immeiset!!

Riippuu niin vuodesta milloin lunta tulee, varmaksi ei voi kukaan luvata. Mutta ainakin sitä tykkilunta löytyy joten kyllä te hiihtämään pääsette

Yhteistyössä