Hakutulokset

1. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

iitukka Hui mitä dramatiikkaa teillä! :hug: Onneksi kaikki oli hyvin ja Helmi kunnossa! :heart: Kurjaa, että leikkaus edessä, mutta hyvä asenne sulla on siihen. :heart: Mä nukuin viime yön tosi huonosti, en ymmärrä miks. Heräsin suunnilleen kolme kertaa tunnissa, yhen puolentoista tunnin...
  2. P

mamina Melkonen röllykkä tosiaan! :laugh: Kohta räjähtää.. :D
  3. P

mamina Just siitä kirjekuoren kautta yritinkin laitella, mut sit ilmotti siitä sisäänkirjautumisesta. :headwall: Täytyy jossain välissä kokeilla kirjautua ensin ulos ja sitte yrittää uudelleen. Kiitos. :) Pilkkis
  4. P

Kesis :heart: :wave: Eiköhän tässä taas tuu kirjoteltua vähän enemmän, kun kotosalla ollaan. Oisin laittanu sulle yv:tä äitin voinnista, mutta enhän mä osaa!! Se vaatii sisäänkirjautumista, enkä mä tän enempää osaa kirjautua mihinkään. :headwall: :whistle: Mut siis äiti voi keskimäärin jo...
  5. P

BV Peukut pystyssä ultran kanssa! Kiitokset uudesta pinosta! Mulla on jääny nyt pari viikkoa kommentoimatta, meillä vähän venyi reissu äitin luona.. Eilen tulin kotiin ja nyt taas totutellaan arkeen. Aika ihanaa kyllä.. Täällä sama peli jatkuu, eli voinnit on aika huonoja. En oksentele...
  6. P

¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

*Huokaus* Täällä on takki jotenkin niiiiin tyhjä.. Liekö se tämä keli vai jatkuva ellotus ja väsymys vai mikä.. Tänään tarvis taas lähteä äitin luo viikonlopuks. Sinällään tosi ihana mennä ja nähä äitiä, mut jotenkin vaan haluis hautautua peiton alle täällä kotikolossa. Tää osuus syksystä ei...
  7. P

Blondie Sama homma täälläkin, eli tällä kertaa tulee stressattua vähintäänkin tuplasti viime kertaan nähden. Mikä lie syynä, oisko nyt enempi tietoinen riskeistä vai mikä, mutta koko ajan sitä pelkää, et joku menee pieleen.. Pilkkis 23+4
  8. P

Moikka! Täällä on kotiuduttu ihanan rentouttavan reissun jälkeen. Otin ihan hotellihuoneen ja oli kyllä niin ihanaa nukkua siellä kunnon unet isossa sängyssä ja pitkään. Kyllä maistui aamiainenkin makoisalle, vaikken yleensä saa mitään alas heti aamusta. :D Eli kivaa siis oli, kiitos...
  9. P

Huomenta! Mä en taaskaan malttanu nukkua puol seiskaa pidempään.. :D Talossa täys hiljaisuus, mut en jaksanu enää sängyssäkään makailla. Lähen tästä kohta vanhaan kotikaupunkiin viettämään taas omaa aikaa. :) Yöpaikka uupuu vielä, täytyy reissun päällä tutkia, tungenko jonkun kaverin luo vai...
  10. P

Kesis Ihanaa, että teilläkin oli neuvolassa kaikki kunnossa ja sydän siellä pompotti!! :hug: :heart: Mulla oli eilen tosi tuskanen olo, kun susta ei kuulunu mitään, pelotti aika lailla. Mutta tosi hyvä että huolehdin turhaan!! :heart: Blondie Kyllä sitä huimailua aika lailla on ja...
  11. P

Täällä on neuvolakäynti takana. Kaikki hyvin! :heart: Hb oli vihdoin noussu 129, verenpaine 102/69. Sydänäänet ja liikkeet löytyivät. Paino edelleen sen 5kg miinuksella lähtötilanteesta. Sokerit menee taas kotitarkkailuun viikolla 26 ja Kelan paperit sain nyt kiroiltavaksi.. Esikko käyttäyty...
  12. P

Jonskis Eikös monesti sanota, että vatsa heittää vähän löysälle ku synnytys on lähestymässä..? ;) Ja sullahan se onkin eessä jo nyt viikonloppuna, niinkun sovittiin. :D Torey Hienoa, että sait sairaslomaa loppuajaksi. :heart: Kotona voi sitte kuitenkin ottaa ees vähän rauhallisemmin kun...
  13. P

Ihanaa Luminka! Hienoa, et bilit ymmärsivät lähteä laskuun ja pääsette pian koko konkkaronkka yhdessä kotiin. Onnellista kotiutumista ja laskeutumista arkeen! :heart: Pilkkis 22+3
  14. P

rimata Auts.. :( Mulla ei onneks oo turvotusta ollu nyt eikä viimekskään. Tulee aina ryhdistäydyttyä ruokavalion suhteen noitten sokereiden takia raskausajaks, eikä tällä kertaa oikeen meinaa muutenkaan ruoka maistua.
  15. P

Ai niin painosta piti vielä sanoa, että mulla on lähtöpainosta miinuksella viitisen kiloa. Aika lailla tasasesti on pysyny siinä sen jälkeen, kun siihen alkupuolella tippui. Meilläkin ois taas jo seuraava neuvola torstaina. Hirveen nopeesti menöö tää aika! Pilkkis
  16. P

Jonskis Juu, en ymmärrä mikä siinä on, että nuo aiemmat sukupolvet eivät särkylääkkeisiin kovin herkästi "sorru".. Meiän äiti kuvitteli tässä tapauksessa jäävänsä jotenkin koukkuun niihin ja joutuvansa sitten syömään niitä koko ajan vaan enemmän. Onneksi oikeat hoidot alkavat jo huomenna. Saa...
  17. P

Emppu Ihanat tytöt teillä!! :heart: :heart: Kesis En nyt sitte lähteny seuraleidiks mökille, kun äiti suuntaa sieltä jo maanantaina kotia kohti. Ens viikolla alotetaan sytostaattihoidot, vihdoin. On ollu kyllä melkonen kitukuukausi, kun ei tavallaan oo hoito yhtään edistyny. Äiti onneks...
  18. P

Onnea vielä kovasti Luminkalle ja koko perheelle!! :heart: :flower:
  19. P

Torey :heart: On juu ihan hulluja unimääriä, mut eiköhän tuo tosta kohta tosiaan palaudu.. Vaikka kyllähän tuo jäpikkä muutenkin on ihan täysunelma unenlahjoinensa, isän poika selkeesti. Hienoa, et siellä kohta loppuu yksinhuoltajuus, rankka viikko sulla kyllä takana. :hug: En yhtään...
  20. P

Jonskis Ok, ei sitte enää kuitenkaan mitään monen tunnin maratoneja, hyvä niin. =) Tekee kyllä ihmeitä, kun saa nukkua edes yhen tommosen neljän tunnin pätkän putkeen yöllä. Toivottavasti itkeskely alkais kuitenkin jo pian helpottamaan. Pilkkis

Yhteistyössä